رشد ۲۲۵ درصدی توکن سوزی شیبا و قرار گرفتن بین ۱۰ قرارداد هوشمند برتر

فرایند توکن سوزی ارزهای دیجیتال، یکی از راهکارهای جلوگیری از تورمی شدن میزان عرضه آن‌ها است. توسعه دهندگان توکن شیبا اینو هم با توجه به میزان عرضه بسیار زیاد این توکن، به طور مداوم اقدام به توکن سوزی می‌کنند.

بر اساس توئیت اخیر حساب کاربری شیبا بورن (Shibburn) که در زمینه گزارش مراحل توکن سوزی شیبااینو فعالیت می‌کند، تعداد توکن‌های سوزانده شده در 24 ساعت گذشته، نسبت به روز پیش از آن، افزایش بسیار چشمگیری داشته است. در نتیجه شاهد بازگشت توکن شیبا اینو به جمع 10 قرارداد هوشمند برتر بوده‌ایم.

افزایش 225 درصدی توکن سوزی

داده‌های وبسایت Shibburn نشان می‌دهد که در 24 ساعت گذشته، نرخ توکن سوزی شیبااینو 224.69 درصد افزایش یافته است و در این مدت زمان، در مجموع 45,440,894 توکن شیبا اینو به آدرس‌های غیر قابل استفاده ارسال شده‌اند.

در میان 10 تراکنش انجام شده، بزرگترین مورد حاوی 23,616,644 توکن شیبا اینو بوده است که به یک آدرس غیرفعال واریز شده است. بر اساس داده‌های وبسایت اتر اسکن (Etherscan) که منبع انتشار این اطلاعات به شمار می‌رود، کیف پول مذکور به مدت بیش از یک سال غیرفعال بوده است. اولین تراکنش این کیف پول حدود 19 ساعت قبل و پس از گذشت مدتی بسیار طولانی انجام شد.

نرخ توکن سوزی شیبا اینو | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نرخ توکن سوزی شیبا اینو

بازگشت شیبا اینو به جمع 10 دارایی برتر

به گزارش وال استیت (WhaleStats) که به بررسی فعالیت نهنگ‌های اتریوم می‌پردازد، شیبااینو علاوه بر حضور در میان محبوب‌ترین قراردادهای هوشمند، بار دیگر به جمع 10 دارایی برتر نهنگ‌های اتریوم پیوسته است. طی 2 روز پیش از این اتفاق، شیبا اینو از این لیست خارج شده بود.

حساب کاربری WhaleStats در تاریخ 16 دسامبر (25 آذر) طی یک پست توئیتری اعلام کرد:

در 24 ساعت گذشته، توکن شیبااینو یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در میان 2000 نهنگ برتر اتریوم بوده است.

در حال حاضر ارزش توکن‌های شیبا اینو که در اختیار 100 نهنگ برتر اتریوم قرار دارد، به 44,108,128 میلیون دلار رسیده است که این میزان حدود 2.04 درصد از کل پورتفو یا سبد دارایی آن‌ها را شامل می‌شود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *