۱۶۵ میلیون دلار بیت کوین در معاملات لانگ لیکوئید شد! 

165 میلیون دلار بیت کوین در معاملات لانگ لیکوئید شد! | همتاپی

سقوط قیمت بیت کوین منجر به لیکوئید شدن 165 میلیون دلار از این رمزارز در معاملات لانگ (long position) شد. بیت کوین در حال حاضر با قیمت 36,146 دلار خرید و فروش می‌شود.

با کاهش قیمت بیتکوین و سایر آلتکوین ها، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال تقریباً 10 درصد افت کرد. قیمت بیتکوین در 24 ساعت گذشته بیش از 9 درصد کاهش یافته است و  در زمان نگارش این خبر با قیمت 36,146 دلار خرید و فروش می‌شود. علاوه بر این، بدترین خبر برای دارندگان بیتکوین، لیکوئید شدن بیش از 165 میلیون دلار در معاملات لانگ (معاملات خرید بیت کوین) است که در روز گذشته رقم خورد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

طبق آخرین جزئیاتی که از محافل خبری به دست رسیده، دارندگان بیت کوین و معامله‌ گرانی که موقعیت‌های خرید لانگ بیت کوین را در حالت “انتظار برای افزایش قیمت” قرار داده بودند، با سنگین‌ترین لیکوئیدی چند ماه گذشته مواجه شده‌اند. این امر دیروز اتفاق افتاد، سقوط قیمت بیتکوین منجر به لیکوئید شدن 165 میلیون دلار از این ارز در معاملات لانگ شد.

مهمتر از آن، سوال این است که آیا دارندگانی که هنوز در سود هستند، بیتکوین‌های خود را می‌فروشند یا نه؟ توجه داشته باشید، معامله‌گران لانگ تنها در صورتی می‌توانند سود خود را حفظ کنند که بیتکوین را دوباره با ارزش فعلی آن بخرند و آن را مجددا در موقعیت‌های لانگ (پوزیشن‌های صعودی) قرار دهند.

با این حال، در پاسخ به این خبر، بسیاری از دارندگان بیتکوین توییتر را با کامنت‌ها و واکنش‌های منفی خود به رگبار بسته‌اند. اکانتی به نام Kripto Man در توییتی نسبت به معاملات فیوچرز و لانگ هشدار داد.

او معتقد است، آینده ارزهای دیجیتال توسط چنین معاملات حریصانه‌ای قطعا به خطر می‌افتد و این به احتمال زیاد اعتماد را از بازار بالقوه کنونی از بین می‌برد.

صنعت ارزهای دیجیتال که به عنوان پول آینده تبلیغ می‌شود، با چنین معاملاتی تضعیف می‌شود. به طوری که  مبادلات حریصانه به احتمال زیاد این بازار بالقوه را از بین می‌برد و باعث از دست رفتن اعتماد معامله‌گران می‌شود. این موضوع خیلی ناراحت کننده است

منبع: توییتر KRİPTO MAN (@kriptomoney11)

اکانت توییتری به نام Tajo Crypto، یکی از نهنگ‌های رمزارز، در توییتی اعلام کرد که تجارت اهرمی برای بیت کوین یک تجارت سخت و خطرناک است، زیرا این رمزارز بشدت نوسانی است و ممکن است افراد را در معرض ریسک بالا قرار دهد.

علاوه بر این، چندین ردیاب بازار کریپتو گزارش دادند که تقریباً 420 میلیون دلار از قراردادهای هوشمند و لانگ در پی سقوط ارزش بیتکوین لیکوئید شده‌اند. در این میان، بیش از 65 درصد از سفارش‌های نقد شده در صرافی‌های ارزهای دیجیتال مربوط به موقعیت‌های خرید بودند. پس از لیکوئید شدن بیت کوین، مقدار زیادی از سفارشات اتریوم و ApeCoin نیز لیکوئید شدند. طبق گزارش حدود 12 میلیون دلار توکن APE لیکوئید شده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *