۱۰ شرکت بزرگی که وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اند

10 شرکت بزرگی که وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اند | همتاپی

علیرغم این که در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال شرایط خوبی ندارد، 10 شرکت بزرگ در سطح جهانی اخیرا وارد این فضا شده‌اند.

در چند هفته گذشته اخبار زیادی به چشم می‌خورد که بازار رمزارزها می‌تواند به پایین‌ترین سطوح خود برسد. برخی ممکن است این دیدگاه را داشته باشند که اکنون زمان خوبی برای خرید ارزهای دیجیتال است. شاید بیراه هم نگویند! با توجه به این که شرکت‌های بسیار بزرگ به تازگی پا به این عرصه گذاشته‌اند، این دیدگاه می‌تواند درست باشد.

برای خرید و فروش بیت کوین در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

اینفلوئنسر یوتیوب لارک دیویس (Lark Davis) که مالک کانال یوتیوب The Crypto  Lark است، در یک رشته توییت 10 مورد از بزرگترین شرکت‌هایی را که اخیراً وارد حوزه رمزارزها شده‌اند، گردآوری کرده است.

شرکت بزرگی که وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اند

اگر شرکت‌های غول پیکر در این مسیر قدم برداشته‌اند، چرا شما بر ندارید؟ شرکت غول مدیریت دارایی یعنی BlackRock، با استفاده از بیش از 10 تریلیون دلار از دارایی تحت مدیریت (AUM) خود یک صندوق بیت کوین راه اندازی کرد و با کوین بیس (Coinbase) به منظور ارائه سرویس معاملات بیت کوین همکاری می‌کند.

مسترکارت (Mastercard) غول کارت‌های اعتباری با immersve، یک پروتکل پرداخت رمزارز که به مشتریان استرالیایی و نیوزلندی امکان می‌دهد از ارزهای دیجیتال برای پرداخت در هر نقطه از شبکه مسترکارت استفاده کنند، وارد همکاری شده است. مسترکارت به تازگی با صرافی بزرگ ارز دیجیتال بای‌بیت (Bybit) نیز برای همین منظور وارد همکاری شده است.

شرکت ویزا(Visa)، رقیب بزرگ مسترکارت را نباید از قلم انداخت. این شرکت با Wirex برای کمک به راه‌اندازی یک کارت اعتباری مرتبط با ارزهای دیجیتال که به زودی در بیش از 40 کشور در دسترس خواهد بود، همکاری خود را شروع کرده است.

پالیگان (Polygon)، بزرگ‌ترین بلاکچین لایه دو، با حداقل 3 شرکت بزرگ بازار سهام همکاری می‌کند. متا (Meta)، پالیگان را به عنوان بلاکچینی انتخاب کرده است که از قابلیت جدید NFT اینستاگرام خود پشتیبانی کند. نایکی (Nike) همچنین از پالیگان برای Swoosh، پلتفرم NFT پوشاک مجازی خود استفاده می‌کند. استارباکس نیز پالیگان را برای برنامه پاداش‌های NFT خود به نام اُدیسه (Odyssey) انتخاب کرده است.

خدمات وب آمازون (AWS) حدود یک ماه پیش با بلاکچین اولانچ (Avalanche) وارد همکاری شد تا به این شبکه این امکان را بدهد که از زیرساخت ابری آمازون استفاده کند. این سرویس جدید به مشتریان AWS این امکان را می‌دهد که  برنامه‌های غیرمتمرکز خود را در شبکه اولانچ پیاده سازی کنند.

مایکروسافت (Microsoft) نیز کار مشابهی را انجام خواهد داد. این شرکت بزرگ با مشارکت با پروتکل لیکوئید استیکینگ Ankr، وارد همکاری شد.

 شرکت فناوری غول پیکر چینی تنشنت گلوبال (TencentGlobal) با  بلاکچین مالتی ورس ایکس (Elrond – MultiversX) برای مشارکت در وب3 و متاورس وارد همکاری شده‌اند.

در نهایت، متا (شرکت مادر فیس بوک) با شرکت مخابراتی اسپانیایی تلفنیکا (Telefonica) همکاری می‌کند تا با Gamiumcorp یک برنامه مربوط به متاورس را توسعه دهند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

منبع: cryptodaily.co.uk
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *