ایلان ماسک دوج کوین را ارز دیجیتال مردمی ناامید و شیبا اینو را رد کرد

ایلان ماسک دوج کوین را ارز دیجیتال مردمی نامید و شیبا اینو را رد کرد | همتاپی

ایلان ماسک (Elon Musk) پس از اینکه تنها با بیان یک کلمه موجب فشار فروش بر شیبا اینو شد، گفت که دوج کوین برای او مانند ارز دیجیتال مردمی است.

ایلان ماسک در توییت اخیر خود، در مورد حمایت از دوج ­کوین (DOGE) صحبت کرد و آن را ارز دیجیتال مردمی توصیف کرد. ماسک توضیح داد که او این میم­ کوین را اینگونه می‌­بیند زیرا بسیاری از افرادی که برای تسلا و اسپیس‌­ایکس (SpaceX) کار می‌­کنند دوج کوین دارند:

آن­ها کارشناسان مالی یا تکنسین‌­های سیلیکون ولی نیستند. به همین دلیل است که من تصمیم گرفتم از دوج کوین حمایت کنم زیرا آن را یک ارز دیجیتال مردمی می‌دانم.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

در اوایل ماه مه، هنگامی که دوج کوین در آستانه رسیدن به بالاترین قیمت خود یعنی 0.73 دلار قرار داشت، ماسک اعلام کرد که حمایت از این ارز دیجیتال، انگیزه شخصی او برای افرادی است که از بحران آسیب دیده­‌اند.

اخیراً، وی بار دیگر بر اهمیت مقیاس ­پذیری دوج­ کوین تأکید کرد تا نیاز به راه­ حل­‌های لایه 2 مانند شبکه لایتنینگ را برطرف کند:

بیت ­کوین در زمانی که پهنای باند نسبتاً کم و تأخیر بسیار زیاد بود، به وجود آمد. اگر این دو به طور قابل ملاحظه­‌ای پیشرفت کنند، به جایی می‌­رسیم که نیازی به لایه دوم نباشد.

با این حال، تلاش‌­های اخیر این تاجر برای تقویت دوج ­کوین شکست خورده است زیرا هنوز 63 درصد از بالاترین قیمت تاریخی خود، فاصله دارد.

افزایش قیمت توکن شیبا ( SHIB)

شیبا اینو (Shiba Inu) در 24 اکتبر به یک اوج قیمتی جدید رسید و به دلیل علاقه زیاد خرده فروش‌­ها، از دوج کوین پیشی گرفت. شیبا اینو به عنوان دومین توکن با نماد سگ بزرگ، موفق شد از نظر حجم معاملات از اتر پیشی بگیرد و سومین ارز دیجیتال از لحاظ حجم معامله، شود. با این حال، ماسک تنها با یک توئیت موفق شد جلوی افزایش شدید قیمت آن را بگیرد. هنگامی که یکی از طرفداران اصلی شیبا، از او پرسید که چند توکن شیبا اینو در اختیار دارد، او به طور خلاصه در توییتر خود نوشت: هیچ.

این پاسخ کوتاه باعث شد قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو 14 درصد سقوط کند و جامعه این ارز دیجیتال را خشمگین کند. البته قیمت قاتل دوج ­کوین اکنون به سطح قیمت 0.00004 دلار بازگشت و تاثیر اظهارنظر ایلان ماسک را نادیده گرفته است.

نمودار قیمت شیبا | همتاپی

نمودار قیمت شیبا. منبع: وبسایت کوین گکو

ماسک همچنین از دارندگان ارزهای دیجیتال خواست تا تمام پول خود را روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکنند و اذعان داشت که ارزش واقعی در تولید محصول است.

وی ادعا کرده که بیت کوین(BTC)، اتریوم (ETH) و دوج کوین (DOGE) را از روی کنجکاوی خریده است و سرمایه ­گذاری خود را کم اهمیت جلوه می‌­دهد. اما به گزارش U.Today، تسلا و اسپیس ایکس، بیشترین میزان ارز دیجیتال را در ترازنامه خود دارند!

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *