پیش بینی کوتاه مدت قیمت اتریوم: هدف بعدی قیمت اتر چه سطحی خواهد بود؟

پیش بینی قیمت اتریوم

اتریوم (ETH) از ساختار رنج خارج می‌شود و در نتیجه نگرانی صندوق بین المللی پول (IMF) را نسبت به پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال و اینکه چگونه می‌تواند بر اقتصاد جهان تأثیر منفی بگذارند، افزایش می‌دهد. یکی دیگر از خبرهای جالب برای صنعت ارزهای دیجیتال، اعلام کمپانی ویزا (Visa) برای همکاری با بلاکچین به منظور تسهیل پرداخت‌ها با رمزارز است.

در ابتدا قصد داریم نمودار قیمت اتریوم/تتر را با بازه زمانی روزانه تحلیل کنیم تا دریابیم قیمت اتریوم به تتر چگونه به این اخبار واکنش نشان می‌دهد.

تحلیل نمودار روزانه قیمت اتریوم

نمودار روزانه قیمت اتریوم/ تتر | همتاپی

نمودار روزانه قیمت ا‌تریوم/ تتر. منبع: CoinGape

نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم نشان می‌دهد، سقوط قیمت در 7 سپتامبر به سرعت تریدهای اهرم بالا را لیکوئید کرد و در نتیجه قیمت ساختار مثلثی را در 20 سپتامبر تشکیل داد. کاهش قیمت Ethereum در بازه زمانی روزانه منجر به ایجاد یک بازار تله‌ای برای خرس‌ها در نمودار هفتگی در 27 سپتامبر شد، همچنین در نمودار روزانه بازار را وارد رنج کرد و قیمت اتریوم به تتر آماده انفجار به سمت بالا شد.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

پس از اینکه یک الگوی کندل درونی (هارامی) در مقاومت 2967.52 در تاریخ 25 سپتامبر تشکیل شد، گاوها تصمیم گرفتند که قراردادهای هوشمند و ارزهای دیجیتال حوزه دیفای (Defi) را در قیمت پایین‌تری خریداری کنند.

پس از اینکه در تاریخ 30 سپتامبر، الگوی کندل درونی واقع در مقاومت 2,950 دلار شکسته شد خریداران بیشتری وارد بازار شدند. که در نهایت منجر به خروج قیمت اتریوم از کانال رنج و رسیدن به 2,652 دلار و 3,174 دلار شده است. 

تحلیل نمودار 4 ساعته قیمت اتریوم

نمودار قیمت 4 ساعته اتریوم | همتاپی

نمودار قیمت 4 ساعته اتر. منبع CoinGape

در تاریخ 21 سپتامبر ساعت 20:00 و 26 سپتامبر ساعت 04:00 الگوهای واگرایی آشکار و پنهان صعودی، دو سطح کلیدی خرید در قیمت‌های 2,652 دلار و 2,738 دلار را به وجود آورد که خرس‌ها جرات شکستنش را نداشتند.

در تاریخ 1 اکتبر ساعت 12:00، شاخص قدرت نسبی (RSI) پس از شکست نهایی مقاومت 3,174 دلار توانست قله‌ها و دره‌های بالاتر را تشکیل دهد.

اگرچه بازار یک چشم انداز صعودی در بازه زمانی 4 ساعته دارد، اما یک واگرایی نزولی آشکار در زمان اخبار مطبوعاتی می‌تواند یک اصلاح در روند صعودی قیمت اتریوم را به وجود آورد.

سناریوی صعودی/نزولی

یک اصلاح برای روند صعودی پیش بینی می‌شود، که شاید راه را برای ورود خریداران جدید در نمودار اتریوم براساس تتر باز کند. اگر خرس‌ها نتوانند قیمت را زیر حمایت 3,257 دلار ببندند، باید شاهد افزایش شدید قیمت اتر باشیم.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *