تحلیل و پیش بینی قیمت دیجی بایت در واپسین روزهای سال ۲۰۲۱

تحلیل و پیش بینی قیمت دیجی بایت در واپسین روزهای سال 2021 | همتاپی

این مقاله پیش‌بینی قیمت دیجی بایت (DGB) را تنها بر اساس تحلیل تکنیکال در  آخرین روزهای سال 2021 انجام داده است. بر همین اساس، در ادامه معیارهای کلیدی و مهمی را مشاهده خواهید کرد که تحلیل و پیش‌بینی قیمت دیجی‌ بایت را با آن‌ها در نظر گرفته‌ایم.

در چند هفته گذشته، به نظر می‌رسد کل بازار ارزهای دیجیتال در حال بهبود سریع روند صعودی خود است. به طوری که پس از افت شدید قیمت‌ها در دو ماه اخیر، بازار ارزهای دیجیتال به طور پیوسته در حال رشد بوده است. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که صنعت کریپتو همانند پارسال دوباره رو به رشد باشد. حال با توجه به داده‌های به دست آمده، آیا DGB در واپسین روزهای سال جاری نوسان قیمت را تجربه خواهد کرد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ روشنی به این سوال بدهیم.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

دیجی بایت (DigiByte) چیست؟

دیجی‌ بایت یک پلتفرم توسعه دارایی و بلاکچین منبع باز است که توسعه آن در اکتبر 2013 آغاز شد. علاوه بر این، اولین بلوک توکن بومی DGB در ژانویه 2014 به عنوان فورکی از بیت کوین (BTC) استخراج شد.

دیجی بایت که یک بلاک چین و رمزارز عمومی نسبتا قدیمی است، از پنج الگوریتم مختلف برای بهبود امنیت استفاده می‌کند. به طوری که هدفش از ابتدا بهبود امنیت، ظرفیت و سرعت تراکنش بلاکچین بوده است.

دیجی‌ بایت از سه لایه مختلف تشکیل شده است:

  • یک اپ استور قرارداد هوشمند (smart contract App Store)
  • یک دفتر کل عمومی (public ledger)
  • و یک پروتکل اصلی (core protocol)

این سه لایه به گره‌ها (Nodes) اجازه می‌دهند تا برای انتقال و پردازش تراکنش‌ها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اکنون که از اهداف و عملکرد دیجی بایت مطلع شدید، آیا فکر می‌کنید این توکن قدیمی در واپسین روزهای سال 2021، رمزارز مفیدی خواهد بود؟ برای پاسخ به این سوال اجازه دهید نمودارهای تحلیل و پیش بینی قیمت دیجی‌ بایت را با هم ببینیم.

وضعیت فعلی بازار دیجی بایت

در زمان نگارش این تحلیل، قیمت دیجی‌ بایت با 0.035 دلار و حجم معاملات 24 ساعته 34,726,853 دلار خرید و فروش می‌شود. قیمت این توکن قدیمی در 24 ساعت گذشته 8.99 درصد کاهش یافته است.

در حال حاضر، برترین صرافی‌های ارز دیجیتال که امکان مبادلات این توکن را فراهم کرده‌اند، عبارتند از بایننس (Binance)، اوکی اکس (OKEx)، ماندالا (Mandala)، هیوبی گلوبال (Huobi Global) و کوکوین (KuCoin) که هر کدام بخشی از حجم معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

دیجی بایت در واپسین روزهای سال 2021

در حال حاضر، دیجی‌ بایت جایگاه 135 را در کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) دارد. اما آیا آخرین ارتقاء، توسعه و تغییرات در بلاکچین دیجی بایت به افزایش قیمت آن کمک می‌کند؟ بیایید نگاهی به نمودارهای پیش‌بینی قیمت دیجی بایت بیندازیم.

نمودار الگوی مثلث قیمت دیجی‌‌ بایت | همتاپی

نمودار الگوی مثلث قیمت دیجی‌ بایت. منبع tradingview

در نمودار بالا که در یک بازه زمانی روزانه تنظیم شده است، می‌توانیم الگوی مثلث نزولی را مشاهده کنیم. این یک شاخص مهم است، زیرا دیجی‌‌‌ بایت در ماه گذشته روند نزولی از خود نشان داده است. در نتیجه، الگوی مثلث نزولی نشان می‌دهد که دیجی بایت در نهایت نزولی خواهد شد.

از همین رو، می‌توان گفت که این توکن احتمال بیشتری برای نزولی شدن نسبت به صعودی شدن دارد. همانطور که در بالا نشان داده شد، در ابتدای این ماه، دیجی بایت از روند نزولی خود به روند صعودی تبدیل شد. این امر صرفا نتیجه حجم بالای معاملاتی است که در آن دوره اتفاق افتاد، نه چیز دیگر.

 نمودار نزولی دیجی بایت | همتاپی

نمودار نزولی دیجی بایت. منبع tradingview

شاخص قدرت نسبی (RSI) در کانال 27.12 است، به این معنی که دیجی‌‌ بایت در وضعیت فروش قرار دارد. به همین سبب، معامله‌گران باید در هنگام خرید و فروش دیجی بایت محتاط باشند و از رفتارهای هیجانی دور شوند.

اجازه دهید به میانگین متحرک ساده (SMA) و میانگین متحرک نمایی (EMA) دیجی بایت نیز نگاه کنیم.

 نمودار میانگین متحرک ساده (SMA) و میانگین متحرک نمایی (EMA) دیجی بایت | همتاپی

نمودار میانگین متحرک ساده (SMA) و میانگین متحرک نمایی (EMA) دیجی‌ بایت. منبع tradingview

از ابتدای سال 2021، قیمت دیجی بایت شاهد حرکت‌های صعودی بسیاری بوده است که این بالاتر از قیمت قبلی آن در سال‌های اخیر است. البته، این موارد بلافاصله با نوسانات، تثبیت و اصلاحات همراه شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، دیجی بایت در سال 2021 یک بازار رقابتی در پیش دارد.

پیش‌بینی قیمت دیجی‌بایت در سال 2021

نمودار زیر نشان می‌دهد که دیجی بایت در چند روز گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است. علاوه بر این، قیمت دیجی بایت روند صعودی را نشان می‌دهد. اگر این روند ادامه پیدا کند، دیجی‌ بایت ممکن است همراه با گاوها حرکت کند و از سطح مقاومت 0.18 دلاری خود عبور کند و حتی تا 0.35 دلار بالاتر برود.

نمودار قیمت دیجی‌بایت | همتاپی

نمودار قیمت دیجی‌ بایت. منبع tradingview

برعکس، اگر سرمایه‌گذاران علیه روند صعودی ارزهای دیجیتال پیش بروند، خرس‌ها ممکن است کنترل دیجی بایت را از موقعیت روند صعودی خود خارج کنند. به عبارت ساده‌تر، قیمت دیجی‌ بایت ممکن است به تقریباً 0.026 دلار کاهش یابد که این می‌تواند یک سیگنال نزولی طولانی مدت باشد.

با این حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت دیجی بایت ما برای سال 2021 صعودی است. به طوری که امکان دستیابی به سقف‌های جدید بسیار زیاد است. علاوه بر این، این تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که بسیاری از مقاومت‌های روانی قبلی شکسته شوند.

پیش بینی قیمت دیجی‌‌ بایت (DGB) تا سال 2022

اگر این روند صعودی ادامه یابد، دیجی بایت تا پایان سال 2022 به 1 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریع تا 2 دلار را نشان خواهد داد. سپس سرعت این روند صعودی کُند شده، و در شرایطی به حالت نزولی تبدیل می‌شود. اما هیچ سقوط عمده‌ای در آن انتظار نمی‌رود. مشارکت‌های کاربران و پیشرفت‌هایی که در دیجی‌‌ بایت دیده می‌شود، امکان دستیابی قیمت این توکن قدیمی به 1 دلار را بسیار محتمل کرده‌اند. اما بدون شک برای آینده نزدیک تحقق این امر امکان‌پذیر است.

پیش بینی قیمت دیجی بایت (DGB) تا سال 2023

اگر دیجی بایت سطح پشتیبانی را در حدود میانگین متحرک بلندمدت 200 روزه نگه دارد، خریداران زمان و ثبات کافی خواهند داشت تا ماموریت حمله بعدی را در سطح حیاتی 3.5 دلار ایجاد کنند و باعث می‌شود که قیمت به این راحتی‌ها کاهش پیدا نکند، بلکه به طور مداوم در نوسان باشد.

پیش بینی قیمت دیجی بایت (DGB) تا سال 2024

با توجه به آخرین بروزرسانی‌ها، پیشرفت‌ها و پیش‌بینی ساخت پروژه‌های جدید از سوی توسعه‌دهندگان دیجی بایت، سرمایه‌ گذاران می‌توانند انتظار مشارکت زیادی را از سوی کاربران در سال 2024 داشته باشند. امری که ممکن است قیمت دیجی‌ بایت را در بازار کریپتو افزایش دهد. از این رو، بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری همین الان است، زیرا قیمت می‌تواند تا حدود 5 دلار افزایش یابد.

پیش بینی قیمت دیجی بایت (DGB) تا سال 2025

در چهار سال آینده، قیمت دیجی‌ بایت می‌تواند تا 8 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای دیجی بایت چندان دشوار نیست، زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای سفارش‌های خرید یا فروش پیدا کرد. این نشان می‌دهد که دیجی بایت طبق پیش‌بینی، احتمال بالایی برای رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی خود (ATH) در پنج سال آینده دارد.

نتیجه‌گیری

دیجی‌ بایت آینده درخشانی در سال 2021 پیش رو دارد. با پیشرفت‌های مداوم در اکوسیستم دیجی‌ بایت و همچنین در بازار کلی ارز دیجیتال، ممکن است شاهد رسیدن آن به ارتفاعات قیمتی جدید باشیم.

پیش‌بینی قیمت دیجی‌ بایت در سال 2021 صعودی است و ممکن است تا 0.5 دلار بالا برود. همانطور که در بالا گفته شد، اگر سرمایه‌گذاران تصمیم بگیرند که در واپسین روزهای سال 2021 سرمایه‌گذاری خوبی روی این توکن انجام دهند، می‌توان انتظار داشت که دیجی‌ بایت رکوردهای جدیدی را به ثبت برساند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *