تیم دراپر از تاثیر ارزهای دیجیتال بر روی ۴ صنعت مختلف سخن می‌گوید

تیم دراپر از تاثیر ارزهای دیجیتال بر روی 4 صنعت مختلف سخن می‌گوید | همتاپی

تیم دراپر (Tim Draper) یکی از سرمایه گذاران میلیاردر آمریکایی است که تصور می‌کند، تاثیرات ارزهای دیجیتال تنها به امور مالی در دنیا محدود نمی‌شود.

دراپر به اسکات ملکر (Scott Melker) که از برترین تریدرهای ارزهای دیجیتال است، می‌گوید:

مادامی که در بازار توقفی ایجاد می‌شود و دوباره معاملات از سر گرفته می‌شود، گمان می‌کنم قیمت بیت کوین همچنان افزایش خواهد یافت و بیت کوین تمام عناصر بنیادی جامعه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با عقاید دراپر در رابطه با ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا کنیم.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

تاثیر رمزارزها بر امور مالی

دراپر اعتقاد دارد که گسترش ارز دیجیتال امور مالی،‌ بیمه، دولت و خدمات درمانی را تغییر خواهد داد. همچنین این سرمایه گذار تصور می‌کند که بیت کوین هزینه‌های شرکت‌ها را در زمینه حسابداری و حقوقی کاهش می‌دهد.  

ما به ترکیبی از فناوری‌ها دست یافته‌ایم که نه تنها بانکداری، بلکه امور مالی را نیز متحول خواهند کرد. زمانی را می‌بینم که فقط بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنم و از شرکت‌ها می‌خواهم تا به کارمندان و تامین‌کنندگان خود بیت کوین بپردازند. این نوع پرداخت‌ها هیچ‌گونه حساسیتی نخواهد داشت. زیرا به حسابداری، حسابرسی، سامان‌دهی و… نیازی ندارد. بلاک چین به خوبی از تمامی سوابق مالی و امور این چنینی نگه‌داری می‌کند.

نظر تیم دراپر درباره تاثیر رمزارزها بر بیمه

دراپر معتقد است شرکت‌های بیمه می‌توانند به طور کامل به فناوری‌های هوش مصنوعی و سیستم‌های نظارتی متکی باشند. به این ترتیب، اختلافات و دعاوی مرتبط با بیمه کاهش خواهد یافت.

در واقع تصور من این است که شرکت‌های بیمه قبل از دریافت ادعای خسارت از طرف بیمه‌شدگان، چکی را برای آن‌ها ارسال می‌کنند. این شرکت‌ها با فناوری‌های نظارتی و پیشرفته متوجه می‌شوند که خانه‌ شما در آتش‌سوزی از بین رفته است، یا شما به سرطان مبتلا شده‌اید و یا هر اتفاق وحشتناک دیگری که ممکن است برای شما رخ دهد.

تاثیر رمزارزها بر دولت

دراپر معتقد است که بیت کوین و قراردادهای هوشمند (smart contracts) می‌توانند سود خوبی برای دولت‌ها به ارمغان آورند.

دولت چیست، تعدادی شرکت بیمه که در کنار هم قرار گرفته‌اند؟ تمام برنامه‌های بیمه مانند بیمه خدمات درمانی، خدمات کارگری، بیکاری، رفاه و بازنشستگی یک دولت را می‌سازند. شما می‌توانید تمامی این برنامه‌ها را با قراردادهای هوشمند و بیت کوین پیش ببرید. به این ترتیب، مردم قادر به ثروت‌زایی بیشتر برای دولت‌ها هستند.

تاثیر رمزارزها بر خدمات درمانی

تیم دراپر همچنین عقیده دارد که می‌توان برای ثبت سوابق مربوط به خدمات درمانی از بلاک چین استفاده کرد.

بهداشت و درمان با تحول اساسی روبه‌رو است. بخشی از این تحولات مربوط به قراردهی سوابق درمانی شما در بلاک چین بوده و بخش دیگر آن به ارائه مراقبت‌ها به شکل دیجیتالی اشاره دارد.

سخن پایانی

همان‌طور که با مطالعه این مطلب متوجه شده‌اید، دراپر به عنوان سرمایه‌گذار بزرگ بیت کوین آینده درخشانی را برای این ارز رمزنگاری شده و دیگر انواع ارزهای دیجیتال پیش بینی می‌کند. امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله شما را با برخی عقاید ‌ تیم دراپر آشنا کنیم.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *