تحلیل قیمت چین لینک: چین لینک می‌تواند از سطوح فعلی مقاومت عبور کند

تحلیل قیمت چین لینک: چین لینک می‌تواند از سطوح فعلی مقاومت عبور کند | همتاپی

بنجامین کووِن، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرد: چین لینک تحت شرایطی، می‌تواند سطوح فعلی مقاومت برای صعود را پشت سر بگذارد.

در شرایطی که بازار پس جهش بیت کوین و صعود اخیر بازار ارزهای دیجیتال، به ثبات نسبی و مکث رسیده است. بنجامین کووِن، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، پس از بررسی نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک تحلیل بروز خود را در روند قیمتی آینده شبکه اوراکل غیرمتمرکز  چین لینک ارائه کرد.

این تحلیلگر، میانگین متحرک 50 هفته‌ای را به عنوان هدف کوتاه مدت بالقوه برای چین لینک (LINK) در نظر گرفته و استدلالش این است که بازگشت به بالاتر از میانگین متحرک 50 هفته‌ای ممکن است تا حدی تاثیرگذار باشد. میانگین متحرک 50 هفته‌ای، 24 دلار است و این دقیقا سطحی از قیمت است که اخیراً اولین بار در ژانویه 2022 به این سطح رسیده‌ایم.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

برای رسیدن چین لینک به سطح میانگین 50 هفته‌ای، لازم است فشار مناسبی از تقاضا توسط خریداران اعمال شود، که باعث افزایش حداقل 35 درصدی قیمت شود. در آن صورت در میانگین متحرک 50 هفته‌ای قرار می‌گیریم، با این حال در صورت محقق شدن این شرط در سطوحی از قیمت قرار می‌گیریم که قبلا چندین بار توسط فشار خرس‌ها رد شده است.

بنجامین کووِن در ادامه به مبنای تحلیل و ارزشیابی خود درباره لینک اشاره می‌کند و معتقد است اگر بیت کوین سطوح قیمتی فعلی خود را حفظ کند و سپس طبق آنچه که بیان شد لینک حرکت خود را جهت رسیدن به میانگین متحرک 50 هفته‌ای آغاز کند، می‌توان سطح 19 دلار را برای هدف کوتاه مدت لینک و همچنین مقاومت پیش روی بعدی لینک در نظر گرفت.

این تحلیلگر همچنین پس از بررسی نمودار جفت معاملاتی چین لینک به اتریوم (LINK/ETH) به روند قیمتی معکوسی که چندین ماه است در حال شکل‌گیری است، بعنوان سیگنال احتمالی بازگشت به روند صعودی اشاره می‌کند. او اضافه می‌کند، به نظر می‌رسد نمودار چین لینک به اتریوم (LINK/ETH) در تلاش برای تشکیل کف دوقلو است اما شاید نیاز باشد کمی بالاتر از این سطح دوقلوی کف باشد، تا بتواند با اطمینان به بالای روند حمایتی بازار صعودی بازگردد، درست مانند آنچه در ژانویه 2022 رخ داد.

با این حال همه چیز بستگی به شرایط دارد و باید ببینیم کدام یک از سیگنال‌های محتمل محقق خواهد شد؛ آیا پس از فشار تقاضا برای رسیدن به میانگین 50 هفته‌ای، الگوی کف دوقلو نیز در نمودار لینک با اتریوم تشکیل خواهد شد؟ و نهایتا آیا بازار صعودی مانند آنچه در آگوست 2020 رخ داد که در آن ارزش چین‌لینک بالاتر از اتریوم افزایش یافت، اتفاق خواهد افتاد؟

کوون همچنین، بیت کوین را یکی از موانع اصلی چین لینک برای ایجاد یک روند صعودی جدید می‌داند و خاطرنشان می‌کند، زمانی که قیمت بیت کوین نقطه مقاومت اصلی را بشکند، چین لینک شرایط آسان‌تری برای صعود خواهد داشت. وی در پایان، به شرایط فعلی نمودار بیت کوین حتی بعنوان ریسک اصلی بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرده و استدلال می‌کند که تهدید اصلی برای چین لینک از جانب روند قیمتی بیت کوین است، چون هرچند در حال حاضر قیمت بیت کوین بالاتر از محدوده حمایتی بازار صعودی قرار دارد، اما هم اکنون نتوانسته بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه قرار گیرد. من فکر می‌کنم که این ریسک اصلی در بازار است. در زمان نگارش مقاله، چین لینک با قیمت 15.29 دلار خرید و فروش می‌شود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *