پیتر برانت، معامله گر کهنه‌کار، کف قیمتی بیت کوین را پیش بینی می‌کند

پیتر برانت، معامله گر کهنه‌کار، کف قیمتی بیت کوین را پیش بینی می‌کند | همتاپی

پیتر برانت (Peter Brandt)، تریدر کهنه‌کار در توییت اخیر خود پیش بینی کرد که قیمت 27,000 دلار می‌تواند به کف قیمت بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، تبدیل شود.

به گفته این تحلیل گر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، افزایش شدید حجم نشان می‌دهد که معامله گران در حال تسلیم شدن هستند.

نمودار روزانه بیت کوین به دلار امریکا | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار روزانه بیت کوین به دلار امریکا. منبع: تریدینگ ویو

حجم فروش بیت کوین در روز پنجشنبه باعث شد که این ارز به زیر سطح 27,000 دلار سقوط کند و در صرافی بیت استمپ (Bitstamp) به پایین‌ترین سطح روزانه 26,970 دلار برسد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

برانت معتقد است که فاجعه ترا (Terra) اکنون به بیت کوینِ «قابل اعتماد» سرایت کرده است. همان‌طور که توسط یو تودی (U.Today) گزارش شده است، لونا (Terra’s LUNA) که در گذشته یکی از بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بیش از 40 میلیارد دلار بود، در عرض یک روز تقریبا به صفر سقوط کرد و بازار ارزهای دیجیتال را شوکه کرد.

 تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین (BTC) این ارز دیجیتال پرچمدار، به ما می‌گوید از ابتدای سال تاکنون 40.6 درصد کاهش یافته است.

اکنون، بیتکوین از زمان رسیدن به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 69,044 دلار در نوامبر گذشته 60 درصد کاهش یافته است که مطابق با چرخه‌های قبلی بازار نزولی است. همان‌طور که توسط یو تودی (U.Today) گزارش شده است، بنیانگذار اسکای بریج (SkyBridge) آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci) اخیراً پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین می‌تواند تا 18,000 دلار کاهش یابد.

بیت کوین نیز مشابهِ سهام مرتبط با فناوری سقوط کرده است. شاخص نزدک 100 (Nasdaq 100 index) با افت 26.67 درصدی روبرو شده است که بدترین سال تاریخ خود را تا کنون نشان می‌دهد.

فدرال رزرو، که سیاست پولی سازگار ​​آن به بازار صعودی اخیر کمک کرد، اکنون با سیاست‌های انقباضی پولی مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است.

اوایل این هفته، رافائل بوستیک (Raphael Bostic)، رئیس فدرال رزرو آتلانتا گفت که سه افزایش دیگر نرخ بهره در سال 2022 روی میز است.

آخرین آمار تورم، که کمی ‌بالاتر از انتظار تحلیلگران بود، نشان می‌دهد که بعید است فدرال رزرو در آینده‌ی نزدیک مسیر خود را تغییر دهد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. برای تحلیل بیت کوین در تریدینگ ویو ، اون شاخص نمودار رو روی یه ساعته بزاریم یا روزانه بزاریم یا ماهانه یا سالانه.برای تحلیل کدومش بهتره.

    1. سلام دوست عزیز

      تعیین تایم فریم در نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین بسته به استراتژی معاملاتی شما می‌تواند متفاوت باشد. برای اطلاعات بیشتر مقالات آموزشی تحلیل و معاملات همتاپیرا مطالعه بفرمایید.