در چرخه جدید بازار، احتمالا کاردانو و پنج آلتکوین دیگر، از بیت کوین پیشی خواهند گرفت

در چرخه جدید بازار، احتمالا کاردانو و پنج آلت‌کوین دیگر، از بیت‌کوین پیشی خواهند گرفت | همتاپی

یک استراتژیست و تریدر مطرح بازار ارزهای دیجیتال، براین باور است که کاردانو و پنج آلتکوین دیگر بازار در ماه‌های آینده درخشان‌تر از بیتکوین (BTC) عمل کرده و رشد چشمگیری خواهند داشت.

کاپو (Capo)، استراتژیست معروف بازار ارزهای دیجیتال، در توئیتر، به 173,000 دنبال کننده خود اعلام کرد که انتظار دارد اقدامات بزرگی از پلتفرم قرارداد هوشمند کاردانو ( ADA)، صورت گیرد.

مقاله پیشنهادی: کاردانو چیست

کاردانو در حال حاضر با قیمت 2.28 دلار خرید و فروش می‌شود، تقریباً مشابه یک هفته پیش که پس از عبور از کمترین سطح خود در بازه قیمتی 2.13 دلار، در روز چهارشنبه، مجددا رشد کرده است.

کاپو، که از نظریه موج الیوت برای بسیاری از تجزیه و تحلیل‌های خود استفاده می‌کند، می‌گوید کاردانو و تعدادی از آلتکوین‌های دیگر فصل تازه‌ای را در پیش گرفته‌اند.

نظریه موج الیوت، نظریه‌ای است که حرکات قیمت را در بازارهای مالی نشان می‌دهد. این نظریه، شکلی از تجزیه و تحلیل فنی است که هدف آن پیش‌بینی نوسانات قیمتی با شناسایی روانشناسی جمعی معامله گران است. این حرکات در نمودارها به صورت موج ظاهر می‌شود.

وی همچنین به موج جدید خرید ارزهای دیجیتال اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد از شاخص قرارداد‌های آتی دائمی آلتکوین‌ها شروع شده است و یکی از نشانه‌های تشخیص حرکت بازار است.

روند صعودی قراردادهای آتی نیز ثابت مانده و فرم یک فنجان و دسته را تشکیل داده است که امتداد آن بسیار بلند است. شاید موج سوم از اینجا شروع می‌شود زیرا بسیاری از آلتکوین‌ها موج سوم خود را شروع کرده‌اند.

روند صعودی قراردادهای آتی نیز ثابت مانده و فرم یک فنجان و دسته را تشکیل داده است | همتاپی

منبع: توییتر کرپتو‌کاپو

کاپو همچنین براین باور است که ارز دیجیتال نویا (NOIA)، توکن بومی اکوسیستم سینتروپی (Syntropy) در هفته‌ها و ماه‌های آتی می‌تواند از بیت‌کوین بهتر عمل کند. سینتروپی، یک پروتکل منبع باز با هدف بهبود اینترنت از طریق رمزگذاری و عملکرد بهینه است. بر اساس سایت کوین گیکو (coingecko)، نویا در زمان نگارش این مقاله، 0.40 دلار قیمت دارد که نسبت به هفته گذشته 14 درصد افزایش یافته است.

ارز دیجیتال بعدی که کاپو به آن امیدوار است، سی او تی آی یا کوتی (COTI) است، یک پلتفرم که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد راه حل‌های پرداخت خود را توسعه دهند و هر گونه ارز را با استفاده از پروتکل ساختار داده شبکه‌ای تراست‌چین دیجیتالی کنند.

این ارز دیجیتال براساس سایت CoinGecko، روی قیمت 0.52 دلار خرید و فروش می‌شود که قیمت آن نسبت به هفته قبل 14 درصد کاهش یافته است. همانطور که می‌دانید قیمت آن در هفته پیش تقریبا 0.60 دلار بوده است.

رمزارز بعدی، ارز دیجیتال فچ یا پروژه Fetch.ai، می‌باشد. در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتال 0.75 دلار است که 35 درصد نسبت به بالاترین سطح خود در اوایل سپتامبر(1.17) کاهش یافته است.

سندباکس (The Sandbox) ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم، نیز در لیست کوین‌های کاپو قرار دارد که به نظر می‌رسد برای پیشی گرفتن از بیت‌کوین آماده است. توکن بومی این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد از تجربه بازی خود کسب درآمد کنند. به گفته سایت CoinGecko، در حال حاضر قیمت آن 0.79 دلار است و از جمعه گذشته بین بازه قیمتی 0.76 تا 0.88 دلار، متغیر بوده است.

آخرین مورد در لیست کاپو، پروتکل سرگرمی‌های الکترونیکی و مبتنی بر بلاک‌چین، وراسیتی (Verasity) است. توکن بومی VRA در هفته گذشته 60 درصد افزایش یافته و به قیمت 0.05 دلار رسیده است. این به این معنی است که افزایش 30 درصدی در 24 ساعت گذشته را تجربه کرده است. کاپو در ادامه توضیح می‌دهد که چرا منتظر آغاز فصل جدید آلتکوین‌ها است.

او می‌گوید به نظر می‌رسد بیت کوین قیمت شش رقمی را هدف قرار داده است و همانطور که می‌دانید، در بازارهای صعودی حجم سرمایه تمایل دارد از بیت کوین به آلتکوین‌ها سرازیر شود، زیرا مردم همیشه به دنبال سود بیشتر هستند.

در حال حاضر بیت کوین روند صعودی را پیش گرفته است و احتمالاً در چند ماه آینده، به قیمت 100 هزار دلار و شاید اهداف بالاتر قیمتی برسد.

این موضوع می‌تواند معامله‌گران را نیز در مورد رشد آلتکوین‌ها مطمئن‌تر کند و به آن‌ها اجازه دهد با خیال راحت خرید و فروش ارز دیجیتال انجام دهند. او همچنین به نشانه‌هایی اشاره کرد که بیانگر کاهش تسلط بیت کوین بر کل بازار ارزهای دیجیتال است؛ اما همچنین هشدار می‌دهد که احتمال اصلاح قیمتی چشمگیری در اوایل سال 2022 وجود دارد که ممکن است چرخه کلی صعودی کریپتو، را مختل کند. در این صورت روند نزولی، نیمه پنهان خود را نشان می‌دهد و قدرت حمایت ضعیف‌تر می‌شود.

در ادامه کاپو گفت:

در این صورت به نظر من، پایین‌ترین سطح سال 2018، (%36.50) مجددا تکرار خواهد شد و در دنیای ارزهای دیجیتال فصل آلتکوین‌ها به پایان می‌رسد.

دامیننس بیت کوین | همتاپی

دامیننس بیت کوین. منبع: توییتر کریپتو‌کاپو

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *