میانگین ارزش انتقالات روزانه تتر بیشتر از  پی پال و بیتکوین

میانگین ارزش انتقالات روزانه تتر بیشتر از  پی پال و بیتکوین

در ماه اوت، میانگین ارزش انتقالات روزانه تتر (Tether) از بیت کوین (Bitcoin) و پی پال (Paypal) فراتر رفت.

براساس تحقیقات اخیر، میانگین ارزش انتقالات روزانه تتر از بیت کوین و پی پال پیشی گرفته است. گزارش کوین متریکس (CoinMetrics) نشان می‌دهد که در تاریخ 20ام اوت، میانگین ارزش انتقالات انجام شده‌ 7 روزه‌ تتر، به بیش از 3.55 میلیارد دلار رسید که حدود 20٪ از ارزش انتقالات بیت کوین که 2.94 میلیارد دلار گزارش گردیده، بیشتر می‌باشد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

ارزش انتقالات تتر و بیتکوین. منبع: کوین‌متریکس

ارزش انتقالات تتر و بیتکوین. منبع: کوین‌متریکس

پس از یک رشد سریع شش ماهه، سرانجام میانگین ارزش انتقال روزانه تتر‌، از بیت کوین پیشی گرفته است، زیرا سعی دارد سهم بازار نقل و انتقالات زنجیره‌ای را هر چه بیشتر به خود اختصاص دهد. افزایش اخیر در استفاده از تتر‌ توسط امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و پروتکل‌های مبادلات توکن نظیر یونی سواپ (Uniswap) انجام شده است.

همچنین براساس گزارش سه ماهه دوم پی پال، جان پاول کانینگ (John Paul Koning)، در مقام یک اقتصاددان معتقد است میانگین ارزش روزانه انتقال این غول پرداخت آنلاین نیز کمتر از تتر (Tether) یا به عبارتی 2.94 میلیارد دلار بوده است.

در حال حاضر، ارزش انتقالات روزانه تتر 3.55 میلیارد دلار است. در سه ماهه دوم سال 2020، ارزش انتقالات پی پال تنها 2.94 میلیارد دلار در هر روز بود، که نسبتا خوب است.

منبع: (John Paul Koning (@jp_koning

با این حال، ممکن است معاملات تحت کنترل فعالانه پی پال و معاملات عمدتا ناشناس تتر، مقایسه عادلانه‌ای نباشد.

براساس گزارش شفاف سازی تتر، عرضه محبوب‌ترین استیبل‌کوین جهان نیز در سال جاری رشد چشمگیری داشته که در حال حاضر از 13 میلیارد دلار فراتر رفته است. از ابتدای سال 2020، عرضه تتر تا 225٪ رشد داشته و کاهش چندانی را نشان نمی‌دهد‌. پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری بیت‌فینکس (Bitfinex)، اطمینان داشت که عرضه امسال می‌تواند به 20 میلیارد دلار برسد:

سال 2020، سال تتر

مسیری برای رسیدن به بیش از 20 میلیارد دلار

Paolo Ardoino (@paoloardoino) منبع

تتر‌، این رشد را به اوضاع اقتصادی فعلی نسبت داده و در توییتر به فاصله گرفتن افراد از روش‌های پرداخت سنتی اشاره نمود و اعلام کرد:

در این زمان‌های نامشخص و چالش برانگیز، سودمندی، امنیت و دوام ارزهای دیجیتال اهمیت یافته و افراد به دنبال جایگزینی برای سیستم‌های بانکی و پرداخت‌های قدیمی هستند.

در حال حاضر، حدود دو سوم از کل USDT در اتریوم (Ethereum) استفاده شده که سبب کند شدن شبکه و افزایش قیمت آن گردیده است. با توجه به کارمزدهای اتریوم (gas)، تتر دومین مصرف‌کننده کارمزدهای شبکه با مصرف 8.6 میلیون دلار گس، در طی سی روز گذشته می‌باشد.

افزایش روزافزون کارمزدهای اتریوم، تتر را بر آن داشت تا بخشی از عرضه خود را به شبکه‌های سریعتر نظیر راه حل لایه 2 شبکه OMG و بلاکچین‌های EOS و Tron منتقل کند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش تتر صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *