تحلیل قیمت شیبا: آیا شیبا می‌تواند قیمت‌های بالاتر را بازیابی کند؟

تحلیل قیمت شیبا: آیا شیبا می‌تواند قیمت‌های بالاتر را بازیابی کند؟ | همتاپی

پیرو روند نزولی فعلی در بازار ارزهای دیجیتال و کاهش قیمت اکثر آلتکوین‌ها، شیبا اینو نیز با کاهش ۳ درصدی در ۲۴ ساعت اخیر، دستاوردهای حاصل از سودهای جزئی اخیر خود را از بین برده است.

با وجود کاهش قیمت شیبا‌ نهنگ‌های برتر اتریوم (ETH)  با خریدهای مکرر همچنان به این میم کوین علاقه روز افزونی نشان می‌دهند. ظاهرا علت اصلی انباشت شیبا اینو توسط نهنگ‌های اتریوم، کاهش شدید قیمت‌ این ارز دیجیتال است. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

شیبا اینو، توکنی است که هم اکنون توسط نهنگ‌های اتریوم نگهداری می‌شود

با استناد به آمار ردیاب محبوب نهنگ ویل استاتس (WhaleStats)، توکن شیبا‌ اخیرا توانسته جایگاه  توکن صرافی اف تی ایکس (FTT) را تصاحب کرده و به بزرگترین توکنی تبدیل شود که در اختیار ۱۰۰ کیف پول برتر اتریوم است. 

به نظر می‌رسد که نهنگ‌های اتریوم در حال خرید شیبا هستند، چراکه توکن شیبا در ۲۴ ساعت گذشته در بین ۱۰ توکن برتر خریداری شده توسط کیف پول‌های اتریوم قرار گرفته است.

نهنگ‌های برتر اتریوم اکنون بیش از ۱.۲ میلیارد دلار توکن شیبا‌ تحت مالکیت خود دارند. که این مبلغ  بیش از ۱۴ درصد از کل دارایی‌های آنها را تشکیل می‌دهد. براساس داده‌های ویل استاتس، نهنگ اتریوم (BlueWhale0073) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷ میلیون دلار توکن شیبا اینو به ذخایر خود اضافه کرده است. همچنین  اتریوم «دومین ارز دیجیتال برتر» نیز در فهرست پرکاربردترین قراردادهای هوشمند نهنگ‌های اتریوم قرار دارد.

اف تی ایکس نیز اکنون دومین توکن بزرگی است، که توسط نهنگ‌های اتریوم نگهداری می‌شود. کیف پول‌های برتر اتریوم اکنون بیش از ۱ میلیارد دلار توکن اف تی تی (FTT) تحت مالکیت خود دارند. که این مبِلغ نیز بیش از ۱۲ درصد دارایی نهنگ‌ها را تشکیل می‌دهد.

پورتال شیبا‌برن (Shibaburn) بیش از ۱۷ میلیارد توکن شیبا را سوزانده است

شیبا اینواخیراً پورتال توکن سوزی خود را با هدف کنترل و کاهش عرضه راه اندازی کرده است. طبق  گزارش پورتال شیبا برن، بیش از ۱۷ میلیارد توکن شیبا‌ (به ارزش تقریبی 404 هزار دلار) از زمان آغاز به کار بصورت تراکنش یک طرفه بدون بازگشت به یک آدرس کیف پول غیر فعال ارسال شده است. با این حال، حجم معاملات ۲۴ ساعته شیبا‌ مبلغ حدود ۷۱۳ میلیون دلار است که، کاهش بیش از ۳۵ درصدی را در حجم معاملات شیبا اینو نشان می‌دهد.

لیست شدن شیبا‌ اینو در صرافی رابین هود (Robinhood)، راه‌اندازی متاورس شیبا و سایر پروژه‌های وابسته به اکوسیستم شیبا تحولات و دستاوردهای بزرگی برای شیبا‌ بوده‌اند. با این حال هم اکنون تحت تاثیر افت قیمت بیت کوین کل بازار ارزهای دیجیتال شرایط نامساعدی را سپری می‌کند. بیت کوین در ۷ رو گذشته حدود ۷ درصد کاهش یافته داشته است در همین مدت مشابه، شیبا‌ اینو نیز سقوط ۸ درصدی را تجربه کردی است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت شیبا مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *