قیمت بیت کوین کش در نزدیکی سطح حمایت کلیدی در نوسان است

قیمت بیت کوین کش در نزدیکی سطح حمایت کلیدی در نوسان است | همتاپی

بیت کوین کش (BCH) در 24 ساعت گذشته روند نزولی را طی کرده و به سطح حمایت کلیدی نزدیک شد و تا قیمت 278.28 دلار کاهش یافته است.

شاید فروشندگان قدرت کافی برای شکستن سطحِ حمایتِ کلیدی (که قبلاً چندین بار آزمایش شده است)، نداشته باشند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

طبق گزارش کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، قیمت بیت کوین کش (BCH) در 24 ساعت گذشته با روند نزولی همراه بوده و قیمت آن در زمان نگارش این مقاله به حدود 278.28 دلار کاهش یافته است.

در حال حاضر، بیت‌کوین‌کش با ارزش بازار 5.34 میلیارد دلار در رتبه 24 در فهرست ارزش بازار ارزهای دیجیتال در کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) قرار دارد. این وضعیت، بیت کوین کش را در رتبه پایین‌تر از UNUS SED LEO (LEO) با ارزش بازار 5.38 میلیارد دلار، و بالاتر از Cosmos (ATOM) با ارزش بازار 5.3 میلیارد دلار قرار می‌دهد.

حجم معاملات 24 ساعته بیتکوین کش (BCH) نیز اندکی نزولی بوده و به رقم 4,285,353,283 دلار رسیده است که در روز گذشته 3.20 درصد کاهش داشته است.

مطابق نمودار قیمت بیت کوین کش/دلار آمریکا، قیمت این ارز دیجیتال دیروز به سطحِ حمایتِ کلیدی در حدود 277 دلار نزدیک شد. هنگامی که قیمت به زیر سطحِ حمایت سقوط کرد، خریداران تمام تلاش خود را کردند تا قیمت را به بالای سطحِ حمایت برسانند. امروز، همان‌طور که کَندل روزانه نشان می‌دهد، قیمت با فشار برابر خرید و فروش، در همان سطحِ حمایت در نوسان است.

مطابق نمودار، این اولین باری نیست که این سطحِ حمایت بیتکوین کش به قیمت واکنش نشان می‌دهد. در گذشته نیز قیمت به این سطحِ حمایت برخورد کرده بود: دو مرتبه در ماه فوریه، سپس در اوایل و اواسط ماه مارس، و دوباره در اواسط ماه آوریل. به دنبال تمام برخوردهای قبلی، یک حرکت صعودی آغاز شد. آیا این برخورد مشابه برخوردهای قبلی خواهد بود؟

به نظر می‌رسد اکثر حجم معاملات، فروش است. با این حال، شاید این سطحِ حمایت برای فروشندگان بیش ‌از حد مستحکم باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین کش، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین کش مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین کش صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *