تحلیل قیمت اتریوم: آیا قیمت اتر به ۴ هزار دلار خواهد رسید؟

تحلیل قیمت اتریوم: آیا قیمت اتر به 4 هزار دلار خواهد رسید؟ | همتاپی

اتریوم به آرامی به مرزهای بالای گوه‌ نزولی (falling wedge) نزدیک می‌شود. آیا این ارز دیجیتال می‌تواند از این سد عبور کند؟

سطوح حمایت کلیدی: 3600 دلار، 3300 دلار

سطوح مقاومت کلیدی: 3800 دلار، 4000 دلار

همانطور که در نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم به رنگ آبی مشخص شده است قیمت‌ اتریوم در داخل گوه نزولی در حال حرکت به طرفین بوده است. قیمت‌ اتریوم در حال حاضر به مرز بالایی گوه که یک سطح مقاومت در حدود 3800 دلار است، نزدیک می‌شود. در صورت افزایش قیمت اتریوم، خریداران می‌توانند از یک شکست (Breakout) استفاده کنند. چنانچه اصلاح قیمت ادامه پیدا کند، هرگونه عملکرد ناموفق می‌تواند قیمت را به سطح حمایت 3600 دلار یا حتی 3300 دلار بر‌گرداند.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

نمودار روزانه قیمت اتریوم  به دلار در صرافی بیت استمپ | همتاپی

نمودار روزانه قیمت اتریوم  به دلار در صرافی بیت استمپ. منبع: تریدینگ ویو 

تحلیل قیمت اتریوم با استفاده از شاخص‌های تکنیکال

حجم معاملات: در حال حاضر هیچ نکته قابل توجهی در مورد حجم وجود ندارد. با این حال، ظاهراً اتریوم برای یک حرکت آماده می‌شود.

RSI: شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه افزایش می‌یابد؛ این نشان می‌دهد که شتاب خریداران در حال افزایش است. تا زمانی که این روند ادامه داشته باشد، قیمت می‌تواند مقاومت کلیدی را بشکند.

MACD: شاخص روزانه مکدی (MACD)، تا انجام تقاطع صعودی یک روز فاصله دارد. در صورت افزایش مومنتوم، این دقیقاً همان چیزی است که اتریوم برای شکستن گوه نزولی به آن نیاز دارد. واگرایی صعودی در هیستوگرام MACD نیز از بروز این اتفاق خبر می‌داد. این هفته احتمالاً تعیین‌کننده خواهد بود.

نمودار قیمت اتر/ دلار | همتاپی

نمودار قیمت اتر/ دلار. منبع: TradingView

سوگیری: جهت‌گیری اتریوم خنثی است. یک شکست در بالای گوه نزولی، نمودار را صعودی خواهد کرد.

پیش بینی کوتاه‌مدت قیمت اتریوم

ظاهراً اتریوم تمایلی به وضعیت فعلی ندارد و برای یک رالی احتمالی آماده می‌شود. اگر این حرکت موفقیت‌آمیز باشد، قیمت می‌تواند به 4000 دلار برسد که یک سطح مقاومت چالشی در گذشته بوده است.

حجم اتریوم هنوز بدون تغییر است، اما قیمت باید هر چه زودتر و احتمالاً پیش از پایان این هفته، مسیر خود را انتخاب کند. بنابراین، نوسانات در این زمینه قابل انتظار است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *