صرافی بایننس استخر استخراج بیت‌کوین راه‌اندازی می‌کند

بایننس استخر استخراج بیتکوین راه می اندازد

صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) اولین استخر استخراج بیت کوین خود را راه‌اندازی می‌کند. مدیر عامل این صرافی در توییتی از این موضوع رونمایی کرد.

بایننس در نظر دارد اولین استخر استخراج (ماینینگ) خود را راه‌اندازی کند

این خبر روز سه شنبه توسط انتشارات خبری Coinlife تکذیب شد و بعداً توسط سه منبع کسب و کار ماینینگ تأیید شد. چانگپنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل شرکت بایننس (Binance)، روز چهارشنبه در مورد این استخر، توییتی منتشر کرد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

Coinlife افزود:

بدین منظور این شرکت چند متخصص استخدام کرده است که برخی از آنها کارمندان سابق Bitmain هستند. این اقدام برای Q2 2020 برنامه ریزی شده است.

رئیس استخر ماینینگ سیگماپول (Sigmapool)، خابیلوف (Jakhon Khabilov)، گفت:

 بایننس در حال حاضر به مشتریان بالقوه خود امتیازات زیادی می‌دهد و برای ارائه خدمات جدیدتر، سعی دارد تا به برخی ماینرها در چین دست یابد.

این صرافی راه همتایان خود یعنی OKex و Huobi را دنبال می‌کند که به ترتیب در ماه‌های آگوست و سپتامبر 2019 استخرهای استخراج ارزهای دیجیتال خود را راه‌اندازی کردند. طبق گفته Blockchain.com، استخرهای هر دو صرافی در بین 10 استخر برتر، بیشتربن بلاک را در بلاکچین بیت‌کوین تولید می‌کنند.

الژاندرو دلا توره (Alejandro de la Torre)، معاون رئیس Poolin (که در حال حاضر رتبه دوم را در بین محبوب‌ترین استخرهای ماینینگ دارد)، می‌گوید که انگیزه اصلی صرافی‌ها در وارد شدن به حوزه استخراج بیت‌کوین، نقدینگی است. به نظر او:

 ماینینگ ارزانترین راه برای اضافه کردن نقدینگی به صرافی‌ها است.

ایگور رونتز (Igor Runets)، مدیرعامل مزرعه ماینینگ Bitriver، در روسیه معتقد است راه‌اندازی استخر ماینینگ، گامی منطقی برای صرافی‌های ارز رمزنگاری شده (کریپتو) می‌باشد:

 هر دو کسب و کار مبتنی بر نرم افزار هستند، بنابراین هیچ مهارت حرفه‌ای دیگری لازم نیست. پایگاه مشتریان نیز تا حد زیادی با این کار هم‌پوشانی دارد. به عبارتی بسیاری از کاربران استخر ماینینگ، مشتری صرافی‌ها نیز هستند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *