شیبا اینو (SHIB)، بزرگترین توکن نگهداری شده توسط نهنگ‌های برتر اتریوم 

شیبا اینو (SHIB)، بزرگترین توکن نگهداری شده توسط نهنگ‌های برتر اتریوم | همتاپی

توکن شیبااینو (SHIB) اخیراً تحت فشارِ فروشِ شدیدی قرار گرفته است. با این حال، ظاهراً بزرگترین کیف پول های اتریوم متعلق به نهنگ‌های این ارز دیجیتال، توکن شیبا اینو را علی رغم قیمت پایین آن نگه داری می‌کنند.

نهنگ‌های اتریوم مالک 436 میلیون دلار شیبا اینو هستند

ردیاب تراکنش نهنگ‌ها اعلام کرد که توکن شیبااینو بزرگ‌ترین دارایی 100 نهنگ برتر اتریوم شده است. داده‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر بزرگترین کیف پول‌های اتریوم حدود 436.3 میلیون دلار توکن شیبا اینو را در خود جای داده‌اند. با این حال، کاهش جزئی در انباشت این توکن نیز ثبت شده است.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

در همین حال، دلیل اصلی قرار گرفتن شیبا اینو در صدر جدول ارزهای دیجیتال، لیکوئید شدن گسترده توکن اف تی اکس (FTX) توسط نهنگ‌های اتریوم بوده است. براساس گزارش‌ها، تا 17 ژوئن، 100 نهنگ برتر اتریوم بیش از 762 میلیون دلار توکن اف تی اکس در اختیار داشتند.

با این حال، این مبلغ کاهش یافته و به 44.9 میلیون دلار رسیده است. حدود 682 دلار توکن اف تی اکس توسط بزرگترین کیف پول‌ها از گردش خارج شده است.

این توکن در صدر پرفروش ترین توکن‌ها در 24 ساعت گذشته قرار دارد. توکن اف تی تی (FTT) در زمان انتشار این مقاله با قیمت تقریبی ​​​​26.80 دلار خرید و فروش می شود.

قیمت شیبا اینو 15 درصد افزایش یافت

قیمت شیبا اینو در 24 ساعت گذشته تقریباً 15 درصد افزایش یافته است. شیبا اینو در زمان انتشار این مقاله با قیمت حدود ​​0.000009 دلار خرید و فروش می‌شود که هنوز هم 90 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 0.000088 دلار پایین‌تر است. حجم معاملات 24 ساعته توکن شیبا اینو با بیش از 56 درصد افزایش به 463.3 میلیون دلار رسیده است. این ارز با ارزش بازار بیش از 5.1 میلیارد دلار همچنان دومین ارز دیجیتال بزرگ است.

شیبارمی (Shibarmy) توانسته است مومنتوم این توکن را در بحبوحه کاهش شدید قیمت حفظ کند. به گزارش شیب بورن (Shibburn)، سوزاندن این توکن در 24 ساعت گذشته 126 درصد افزایش یافته است. در 24 ساعت گذشته بیش از 216.05 میلیون توکن شیبااینو به یک کیف پول مرده (dead wallet) ارسال شده است. با این حال، پورتال رسمیِ سوزاندنِ شیبا اینو گزارش داد که 55.6 میلیارد توکن از ابتدای راه اندازی این ارز دیجیتال سوزانده شده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیت کوین، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *