تحلیل قیمت شیبا: رشد ۲۵ درصدی قیمت شیبا اینو

تحلیل قیمت شیبا: رشد 25 درصدی قیمت شیبا اینو | همتاپی

پس از دو ماه بررسی، پلتفرم رِین (Rain Financial)، پیشروترین صرافی ارزهای دیجیتال در خاورمیانه، تصمیم گرفت معاملات شیبا اینو را آغاز کند؛ با این کار، مقبولیت و حجم معاملات این میم کوین افزایش یافت و یکی از بزرگترین نهنگ‌های اتریوم سفارش خرید شیبا اینو ثبت کرد.

در 24 ساعت گذشته، شیبا اینو (Shiba Inu) رشد 25 درصدی را ثبت کرد.

شیبا اینو (Shiba Inu) در فهرست ارزهای دیجیتال پلتفرم رِین قرار گرفت

پلتفرم رِین در کشور بحرین قرار دارد. در سال 2019، رِین اولین صرافی ارزهای دیجیتال در خاورمیانه بود که پس از دریافت مجوز از بانک مرکزی بحرین، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

در ماه مارس، حساب رسمی رِین در توییتر سوالی مطرح کرد: آیا این پلتفرم باید شیبااینو (Shiba Inu) را به فهرست ارزهای دیجیتال خود اضافه کند؟

در نهایت، این شرکت در توییت اخیر خود اعلام کرد که شیبااینو را به فهرست ارزهای دیجیتال خود اضافه کرده است.

در اوایل سال جاری، شیبا اینو در چندین پلتفرم دیگر، از جمله صرافی غیرمتمرکز پارکس (Parex) و اپلیکیشن معاملاتی رابین هود (Robinhood) نیز فهرست شده بود.

1 میلیارد میم توکن در 48 ساعت گذشته سوزانده است

پلتفرم شیب برن (shibbur@)، داده‌هایی را به اشتراک گذاشته است که طبق آن، در 48 ساعت گذشته، ارتش بزرگ شیب (SHIB) تقریباً یک میلیارد میم توکن را از کل مقدار شیبا اینو، که در بازار در گردش بوده را حذف کرده است.

بر اساس توییت‌ها‌ی پلتفرم شیب برن، در 24 ساعت گذشته، جامعه‌ی شیبا در مجموع 948.6 میلیون عدد شیبا اینو را به کیف پول‌های بن بست (dead-end wallets) منتقل کرده است.

آنها در 24 ساعت نخست، 607,530,847 عدد شیبااینو را حذف کردند و سپس تعداد 341,113,385 شیبا اینو را به کیف پول‌ها‌ی غیرقابل مصرف فرستادند و برای همیشه در آنجا قفل کردند.

البته وقتی تعداد 950,000,000 شیبا اینو به دلار امریکا تبدیل می‌شود، پول خیلی زیادی نیست و آنقدر‌‌ بزرگ به نظر نمی‌رسد؛ با نرخ فعلی ارز، این مقدار شیبا اینو معادلِ 11,058 دلار امریکا است.

این پلتفرم، تراکنش‌های مربوط به سوزاندن توکن را ردیابی می‌کند و توکنِ شیبا اینو را گهگاهی از بین می‌برد. در همین حال، یک نهنگ، مقدار بسیار زیادی شیبا اینو خریداری کرده است.

یک نهنگ، تعداد 455 میلیارد شیبااینو را خریداری کرد و با سود فروخت

سرویس ردیابی ارزهای دیجیتال ویل استتس (WhaleStats) که داده‌های بزرگ‌ترین کیف پول‌ها در اتریوم، پولیگان (Polygon)، بی ان بی (BNB) و غیره را ردیابی و به اشتراک می‌گذارد، در توییتی اعلام کرد که مقدار چشمگیر دیگری از شیبااینو توسط یک نهنگ بزرگ در زنجیره اتریوم خریداری شده است.

صاحب کیف پولِ بلو ویل 0073 (BlueWhale0073) اقدام به خرید شیبا اینو به تعداد 109,842,128,610 توکن کرده‌ است که به میزان 1,408,176 دلار برای او هزینه در پی داشت.

البته این نهنگ اکثر شیبااینو خود را پس از افزایش 25 درصدی قیمت این توکن، از 0.00001056 دلار به 0.00001320 دلار، در صرافی بایننس (Binance) فروخته است.

نمودار یک‌ ساعته قیمت شیبا اینو به تتر | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار یک‌ ساعته قیمت شیبا اینو به تتر. منبع: تریدینگ ویو

این نهنگ، اکنون مقدار کمی شیبااینو در اختیار دارد که به همراه سایر توکن‌های کوچک مانند یونی (UNI)، هکس (HEX) و غیره میزان 17976 دلار، یا به عبارتی فقط 0.25 درصد از پرتفولیو او را تشکیل می‌دهند؛ شیبا اینو در مجموع 90٪ از توکن‌های ورودی و سپس 82٪ از توکن‌های خروجی را به خود اختصاص داد.

در حال حاضر، دارایی‌های عمده‌ی این نهنگ، یو اس دی سی (USDC) (بزرگ‌ترین دارایی متعلق به او)، متیک (MATIC) و لینک (LINK) است.

تعداد، دارندگان شیبا اینو (Shiba Inu)، به نقطه عطف جدیدی رسید

حساب رسمی توییتر ارز دیجیتال شیبااینو به 3.3 میلیون فالوور رسیده‌است که نقطه عطف جدیدی برای این میم کوین محسوب می‌شود. برای مقایسه، میم کوین رقیب دوج کوین (Dogecoin) نیز 3.3 میلیون دنبال کننده توییتر دارد. شیبااینو از لحاظ حجم جامعه در ماه‌های اخیر رشد جدیدی را ثبت کرده است و از فوریه تاکنون نزدیک به 600000 دنبال کننده اضافه کرده است.

از آغاز ماه مه، شیبااینو هزاران دارنده جدید به دست آورده است. بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط شیبااینوآرت (Shibainuart)، تعداد کل دارندگان شیبا به 1,169,694 افزایش یافته است.

در پایان ماه آوریل، نیز، کل دارندگان به 1,139,997 رسید. افزایش تعداد دارندگان ممکن است نشان دهنده علاقه بلندمدت به یک دارایی باشد. استلت ای ایکس (StealthEX)، که یک پلتفرم معاملاتی غیر حضانتی (noncustodial) است نیز اعلام کرده است که اکنون از ارز لیش (LEASH) قاتل دوج کوین (DOGE Killer) پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا LEASH را با هر یک از 400 دارایی رمز ارز دیگر در این پلتفرم مبادله کنند.

کوین بیس(Coinbase)، بایننس (Binance)، کو کوین (Kucoin)، هوبی (Huobi)، وییجر (Voyager)، کریپتو دات‌کام (Crypto.com) و کراکن (Kraken) از جمله صرافی‌های ارزدیجیتال متعددی هستند که قبلاً شیبا را لیست کرده‌اند. در ماه آوریل، نیز شیبااینو با راهیابی به برنامه فهرست صرافی رابین هود (Robinhood) باعث هیجان مضاعف طرفداران و هولدرهای خود شد.

پذیرش شیبا اینو همچنان در حال رشد است

شیبااینو و سایر ارزهای دیجیتال اکوسیستم شیبا، اکنون، توسط یک شرکت کارگزاری محصول محور آنفرنچایز (Unfranchise)، از طریق بیت پی پذیرفته می‌شوند. همانطور که قبلاً توضیح داده شد، شیبااینو همچنین به عنوان گزینه پرداخت توسط فروشگاه جواهرات کتیننتال دیاموند (Continental Diamond) مستقر در سنت لوئیس پارک پذیرفته شده است.

در اواخر سال 2021، بیت پی رسماً پشتیبانی از شیبا اینو را اعلام کرد و زمینه خرید و فروش شیبا را توسط جامعه بزرگی در این صرافی فراهم گرد، گوچی، یک خانه مد مشهور نیز، اخیراً اعلام کرد که خرید شیبا و سایر ارزهای دیجیتال را در فروشگاه‌های منتخب آمریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

در زمان نگارش این خبر شیبا اینو با قیمت 0.00001228 دلار خرید و فروش می‌شود و ارزش بازار آن 6,588.75M دلار می‌باشد. 

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا اینو به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت شیبا اینو مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا اینو صرافی ارز دیجیتال همتا پی
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *