شاید هنوز به پایان رالی صعودی ارز چین لینک نرسیده باشیم

تحلیل قیمت چین لینک: شاید هنوز به پایان رالی صعودی ارز چین لینک نرسیده باشیم | همتاپی

ارز چین لینک (Chainlink) عملکرد متفاوتی نسبت به سایر ارزهای دیجیتال داشته است. قیمت این کوین طی 7 روز گذشته رشد شگفت‌انگیز 30.32 درصدی را ثبت کرد و در 24 ساعت گذشته نیز افزایش قیمت داشته است.

احتمالاً افزایش قیمت 30 درصدی دیگری برای چین لینک در راه باشد

ارز چین لینک عملکرد متفاوتی نسبت به سایر ارزهای دیجیتال داشته است، زیرا در زمانی که قیمت اکثر ارزها در بازار کریپتو کاهش داشته و یا همچنان با روند کاهشی روبرو هستند، قیمت این ارز دیجیتال افزایش یافته است.

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

طبق داده‌های سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، ارز چین‌ لینک در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش قیمت 7.73 درصدی بوده است. علاوه بر این، قیمت این کوین طی هفت روز گذشته، رشد 30.32 درصدی داشته است. با توجه به این تغییرات قیمتی، روز گذشته قیمت ارز چین لینک به حدود 9.20 دلار و مارکت کپ آن تقریباً به 4.30 میلیارد دلار رسید و اکنون در لیست سایت کوین مارکت‌کپ از لحاظ بیشترین مارکت کپ در بازار ارزهای دیجیتال، رتبه 20 را به خود اختصاص داده است.

ارز چین لینک در یک رالی صعودی | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

ارز چین لینک در یک رالی صعودی. منبع: سایت کوین مارکت‌کپ 

با نگاهی به نمودار روزانه ارز چین لینک به دلار (LINK/USDT)، می‌توان مشاهده کرد که این ارز در هفته گذشته، رالی صعودی داشته و از 7.30 دلار به حدود قیمت 9.20 دلار نیز رسید و قیمت آن حد مقاومت 7.8 دلاری را نیز شکست. اکنون حد مقاومت بعدی آن سطح 7.80 دلار است و به دنبال تست کردن سطح 10 دلاری می‌باشد.

با نگاهی به خطوط میانگین متحرک 9 و 20 روزه (MA20 و MA9)، می‌توان دید که خط میانگین متحرک 9 روزه از بالا عبور کرده و در بالای خط 20 روزه باقی مانده است. خط میانگین متحرک 20 روزه نیز خود علامتی برای صعود قیمت می‌باشد. با توجه به این واقعیت که این دو خط در نمودار روزانه یکدیگر را قطع می‌کنند، می‌توانیم شاهد تداوم رالی صعودی برای ارز چین لینک باشیم، چرا که خط میانگین متحرک 9 روزه در حال بیشتر کردن فاصله خود با خط میانگین متحرک 20 روزه بوده و این نشانه دیگری از صعودی بودن روند قیمت می‌باشد.

اگر قیمت ارز لینک بتواند از سد قیمت 10 دلار عبور کند، قیمت این ارز مومنتوم کافی برای رسیدن به حد مقاومت 12 دلاری را خواهد داشت. این یعنی اگر همه این اتفاقات محقق شود، احتمال دارد که یک حرکت 30 درصدی دیگر را شاهد باشیم. با این حال، اگر قیمت ارز چین لینک نتواند به قیمت 10 دلار برسد، احتمالاً شاهد وقوع یک سناریوی نزولی خواهیم بود.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت ارز چین‌ لینک به دلار 7.53 می‌باشد. همچنین قیمت ارز لینک به تومان برابر با 250,246 می‌باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار چین لینک به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت چین لینک مراجعه نمایید. 

منبع: coinquora.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *