۵.۴ میلیارد توکن شیبا در ۲۴ ساعت گذشته در آتش سوخت!

۵.۴ میلیارد توکن شیبا در 24 ساعت گذشته در آتش سوخت! | همتاپی

مکانیسم سوزاند (Burning) و خروج بخشی از شیبا‌ از چرخه تبادل این ارز، نه تنها تاکنون به هدف خود، یعنی افزایش شیبا (SHIB) قیمت نرسیده است، بلکه حتی نتوانسته از کاهش قیمت شیبا‌ جلوگیری کند.

با اینکه حدود ۶ میلیارد شیبا‌ در 24 ساعت اخیر، از چرخه عرضه این میم کوین حذف شده است؛ ولی قیمت همچنان در محدوده ثابتی در نوسان است. به طوری که قیمت فعلی شیبااینو ۸۷ درصد پایین‌تر از سقف قیمتی آن در اکتبر ۲۰۲۱ است. علاوه بر این‌ها در 19ام ماه مه نیز  ۱۲.۴ میلیارد توکن شیبا سوزانده شده است.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

حدود 5.5 میلیارد شیبا اینو در شبانه‌روز اخیر سوزانده شد

براساس گزارش ردیاب شیبا برن (shibburn)، طی ۲۴ ساعت گذشته، تیم‌های مختلف مسئول توکن سوزی در شیبا، در مجموع ۵.۴ میلیارد توکن شیبا را به کیف پول‌های غیرفعال منتقل کرده‌اند، و این مقدار برای همیشه از چرخه عرضه شیبا‌ خارج شده‌است.

این حجم قابل توجه از توکن سوزی از طریق ۱۰۱ تراکنش انجام شده است. از، زمان گزارش تاکنون چندین تراکنش دیگر جهت انتقال توکن های شیبا‌ به کیف پول‌های غیر فعال صورت گرفته است. انتقال‌های اخیر جهت کاهش عرضه هر کدام شامل حجم بالایی از شیبا (حدود ۵۵ میلیون، ۴۲ میلیون و ۲۵ میلیون شیبا) بوده‌است. 

بر اساس گزارش شیبا‌ برن (shibburn)، تا 19ام ماه مه ۱۲.۴ میلیارد توکن شیبا‌‌ با انتقال یک طرفه به آدرس های غیر فعال از مکانیسم عرضه شیبا‌ خارج شده‌اند. اخیراً نیز، در سه انتقال و چندین تراکنش ۵۱۷ میلیون، ۴۱۵ میلیون و 2.7 میلیارد تنها در عرض یک ساعت، به کیف پول‌های غیر فعال ارسال شده است.

قیمت شیبا هم اکنون به پایین ترین حد قیمتی خود، از اکتبر ۲۰۲۱ رسیده است

نمودار قیمت شیبا اینو به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت شیبا اینو به دلار. منبع: تردینگ ویو

با وجود فعالیت مداوم جهت کاهش عرضه از طریق مکانیسم شیبا‌ سوزی، قیمت این توکن همچنان در حال کاهش است. و هم اکنون دومین میم کوین بزرگ بازار ارزهای دیجیتال با قیمت  ۰.۰۰۰۰۱۱۸۸ دلار خرید و فروش می‌شود. در اکتبر سال ۲۰۲۱ قیمت شیبا در همین ناحیه فعلی در نوسان بود، اما با یک روند صعودی به بالاترین قیمت تاریخی (ATH) در ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار رسید.

شیبااینو هم اکنون حدود ۹۰ درصد پایین‌تر از اوج قیمتی خود خرید و فروش می‌شود

رخداد لیستینگ (فهرست شدن) شیبا‌ در صرافی‌های جدید و گسترش پذیرش به عنوان ابزار پرداخت نیز نتوانسته کمکی به افزایش قیمت شیبا‌ داشته‌باشد، در 19ام ماه مه، صرافی پولونیکس در امریکا پشتیبانی از قیمت شیبا به دلار به همراه میم کوین دوج را اعلام کرد.

در اوایل سال ۲۰۲۲، نیز اپلیکیشن محبوب  تجاری رابین هود (Robinhood)، نیز در پی درخواست‌های متعدد جامعه شیبا‌ جهت لیست شدن این میم کوین، پس از ماه‌ها انتظار، شیبا را به اپلیکیشن خود اضافه کرد.

خرید شیبا توسط نهنگ های برتر اتریوم، همچنان ادامه دارد

براساس گزارش ردیاب نهنگ ویل استاتس (WhaleStats)، نهنگ اتریوم با نام «BlueWhale0073»، مالک یکی از ۵۰۰ کیف پول برتر اتریوم، اخیرا طی یک خرید بزرگ مبالغ بالایی شیبا اینو به ذخایر خود اضافه کرد.

این سرمایه‌گذار بزرگ اتریوم  در مجموع ۱۱۰.۶ میلیارد توکن شیبا، به ارزش ۱.۳ میلیون دلار خریداری کرد.  با این حال پس از اندکی نوسان و افزایش قیمت، توکن‌های خریداری شده را فروخت. ذخایر باقی مانده این نهنگ، پس از خرید و فروش‌های متوالی ۰.۹۸ درصد از سبد ارزهای دیجیتال این سرمایه گذار را شامل می‌شود.

در مجموع هم اکنون شیبا‌ اینو، سومین توکن هولد شده توسط نهنگ‌های برتر اتریوم است. اتریوم همچنان مثل سابق بالاترین حجم سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده، پس از اتریوم، توکن صرافی اف تی ایکس (FTX)، در رتبه دوم و شیبا‌ اینو قرار پس از استیبل کوین USDC در رتبه سوم قرار دارد. نهنگ‌های برتر اتریوم، هم اکنون دارای 555.7 میلیون دلار شیبا هستند، که 11.22 درصد از پرتفوی آنها را تشکیل می‌دهد.

قیمت خرید و فروش شیبا‌ اینو در زمان انتشار این خبر 0.00001156 دلار است که با کاهش 1.68 درصدی در 24 ساعت گذشته همراه بوده است. 

برای اطلاع از اخبار شیبا‌ اینو، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت شیبا اینو مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *