ترس از دست دادن: بیشترین تعداد کاربران جدید بیت کوین از سال ۲۰۱۷

ترس از دست دادن: بیشترین تعداد کاربران جدید بیت کوین از سال 2017

تعداد کاربران جدیدی که به شبکه بیت کوین مراجعه می‌کنند به سرعت در حال افزایش است. در حقیقت، از زمان رشد بازار در سال 2017، تعداد کاربران بیتکوین به بالاترین حد خود رسیده است. این افزایش تعداد کاربران نشان‌دهنده علاقه و تقاضای روزافزون برای خرید بیت کوین است و می‌تواند نشانگر سلامت بلندمدت بازار و احتمال افزایش بیشتر قیمت‌ها در آینده باشد.

با توجه به چند هفته اخیر، قیمت بیتکوین در حدود 22 درصد افزایش یافته است. علی رغم این افزایش، قیمت در اوایل هفته یک اصلاح ناگهانی را به خود دید.

در هر صورت، به جرات می‌توان گفت که نوسان به بازار برگشته است و این امر علاقه‌مندی زیادی را به خود جلب می‌کند. در واقع داده‌های گلس‌نود (Glassnode) نشان می‌دهد آدرس‌های منحصر بفرد و جدید برای اولین بار در شبکه بیت کوین مشاهده شده‌اند و تعداد آنها از سال 2017 به بالاترین سطح خود رسیده است.

افزایش آدرس‌های ورودی در شبکه بیت کوین

با توجه به داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل گلس‌نود (Glassnode)، تعداد ورودی‌های منحصر به فردی که برای اولین بار در شبکه بیت کوین ظاهر می‌شوند در حال افزایش است. از اواخر سال 2017، این نرخ رشد بیشترین میزان خود را نشان می‌دهد.

آدرس‌های منحصر بفرد بیتکوین، منبع: گس‌نود

آدرس‌های منحصر بفرد بیتکوین، منبع: گس‌نود

در حالی که بسیاری از معیارها باید مورد توجه قرار گیرند، تعداد ورودی‌های منحصر به فردی که برای اولین بار ظاهر می‌شوند بسیار جالب است و این امر علاقه افراد جدید به بازار را نشان می‌دهد.

همچنین لازم به ذکر است که تعداد آدرس‌های منحصر به فرد در مقایسه با ژوئن سال گذشته، هنگامی که قیمت BTC برای مدت زمان کوتاهی بالا بود، به طور قابل توجهی بیشتر است. این ممکن است نشان دهنده روند پایدارتر این رشد باشد؛ زیرا علی رغم اینکه قیمت بیت کوین پایین‌تر می‌باشد، افراد بیشتری علاقه‌مند به ارز‌های دیجیتال هستند.

کسانی که ارز رمزنگاری شده دارند تسلیم نشوند

از طرف دیگر، 95 درصد بیت کوین های موجود در  مجموع کیف پول ارز دیجیتال در حال حاضر در سود هستند و این نرخ همچنان رو به رشد است. همچنین کلمه (UTXO) به معنای خروجی خرج نشده تراکنش” است.

تراکنش‌های بیتکوین با کوین‌هایی شروع می‌شود که برای متعادل کردن دفتر کل استفاده می‌شوند و خروجی‌های خرج نشده تراکنش‌ها به طور مداوم پردازش می‌شوند و مسئول شروع و پایان دادن به هر معامله هستند. تایید یک تراکنش باعث می‌شود که از خروجی خرج نشده تراکنش‌ (UTXO) کم شود.

بیت کوین‌های سود آور UTXO : منبع گلس‌نود

بیت کوین‌های سود آور UTXO : منبع گلس‌نود

با این حال، همچنین شایان ذکر است که درصد UTXO های سودآور، در حال صعود به بالاترین چرخه رو به رشد خود در طول تاریخ بیت کوین می‌باشند. هرچند که در مواقعی، قیمت بیتکوین بسیار کاهش یافته است، این روند رو افزایش است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *