بیت­ کوین و ارزهای دیجیتال برای ماندن در اینجا هستند اما نمی­‌توانند جایگزین طلا شوند

بیت­ کوین و ارزهای دیجیتال برای ماندن در اینجا هستند اما نمی­‌توانند جایگزین طلا شوند

تاد هورویتس (Todd Horwitz) معامله‌­گر حرفه‌ای و سرمایه­‌گذار بیت کوین در مصاحبه جدید با کیتکو نیوز(Kitco New)، می‌­گوید که سیاست پولی سخت رمزنگاری شده بیتکوین به این ارز دیجیتال جذابیت طولانی مدت می‌­بخشد. اگرچه او شک دارد این ارز بتواند جایگزین طلا به عنوان ذخیره ارزش شود. 

تاد هورویتس می‌گوید:

‌آیا فکر می‌­کنید بیتکوین جایگزین طلا خواهد شد؟ من فکر نمی­‌کنم بتواند جای آن را بگیرد. اما این، یک احتمال واقعی است و در دنیای آزادی خواهانه پولی، ما مداخله بانک مرکزی را دوست نداریم. ما توانایی ایجاد ارز بیشتر از هوا را نداریم. بنابراین، معتقدم که فضای ارزهای دیجیتال، اعم از بیتکوین، اتریوم یا برخی موارد دیگر، مناسب هستند. من معتقدم این یک واقعیت است. و فکر می‌کنم که برای مدت طولانی وجود خواهند داشت، در واقع برای همیشه …

نبودن یک بانک مرکزی که در ارز شما مداخله کند نیز قدرت بیشتری ایجاد خواهد کرد. اما فکر نمی‌­کنم شما هرگز بتوانید آن را جایگزین ذخیره ارزش واقعی طلا بدانید.

هورویتس اضافه می‌­کند که سرمایه‌­گذاران اشتباه می‌­کنند که همه دارایی خود را بر روی بیتکو‌ین و سایر ارز‌های دیجیتال سرمایه‌­گذاری می­‌کنند. به عقیده او گذاشتن همه پول و فروش دارایی فعلی خود در این حوزه اشتباه است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

هورویتس بر این باور است که در حال حاضر در فضای ارزهای دیجیتال، پولی که می‌­گذارید باید سرمایه‌­ای باشد که بتوانید انتظار این را داشته باشید که همه آن را از دست بدهید.

 این سرمایه­‌گذار کهنه‌­کار هشدار می‌­دهد که عدم اطمینان زیادی در این بازار نوپا وجود دارد و این نشان می‌­دهد که او سرمایه­‌گذاری نسبتاً کمی در بیت کوین دارد.

من در این بازار هستم اما در مقیاس کوچکی حضور دارم تا اگر در آینده این بازار صفر شود، نگران نباشم. با این حال، فکر می­‌کنم که شما باید بدانید، که ما نمی‌­دانیم پشتیبانی آن به چه صورت است و یا اگر اشتباهی رخ دهد چه بر سر دارایی مان می‌آید.

مفهوم بسیار خوب و محکمی است. اما هنوز تعداد زیادی سؤال بی‌جواب وجود دارد. بله، شما می‌­بینید که بسیاری از سرمایه­‌داران بزرگ پول خود را در آن قرار داده‌­اند. اما به خاطر داشته باشید، ما به طور کلی در یک مقطع زمانی از بازارها هستیم که همه در حال دنبال کردن هر نوع طبقه دارایی و تعقیب بازارند

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *