بیتکوین به ۶۳,۰۰۰ دلار چشم دوخته است

بیتکوین به ۶۳,۰۰۰ دلار چشم دوخته است

در حالی که بیتکوین در یک روز پس از کاهش به زیر 60,000 دلار، مجدداً 3,000 دلار رشد کرد، قیمت سولانا در حال نزدیک شدن به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی 216 دلار است.

بیت کوین پس از یک افت قیمتی به زیر 60,000 دلار، دوباره افزایش قیمت داشت و در حال حاضر خرید و فروش بیت کوین بالای قیمت 62,000 دلار انجام می‌شود. قیمت اکثر آلت کوین‌ها نیز در 24 ساعت گذشته با افزایش قیمت روبرو بوده و باعث شدند تا ارزش بازار ارزهای دیجیتال در طی یک روز 130 میلیارد افزایش داشت.

قیمت بیت کوین دوباره به 63 هزار دلار رسید

در هفته گذشته، قیمت بیت کوین پس از ثبت بالاترین رکورد تاریخی خود یعنی 67,000 دلار، کاهش یافت و طی چند روز، حدود 7,000 دلار کاهش داشت. 

این هفته قیمت بیت کوین، بارها تا زیر 60,000 دلار کاهش داشته است. آخرین باری که قیمت بیت کوین با چنین اتفاقی روبرو شد، چند ساعت پیش بود که قیمت آن به پایین‌ترین میزان خود در طی یک هفته گذشته، یعنی قیمت 59400 دلار (در صرافی بیت استمپ- Bitstamp) رسید.

از آن زمان تا کنون، وضعیت این ارز دیجیتال دستخوش تغییر شده است. بیت کوین افزایش قیمت داشت و خیلی سریع به قیمت 60,000 دلار رسید و با ادامه سیر صعودی خود، توانست در مجموع 3,000 دلار دیگر، افزایش قیمت داشته باشد.

در حال حاضر، بیت کوین با قیمتی نزدیک به 63000 دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن بار دیگر به 1.2 تریلیون دلار نزدیک شده است. سهم بیت کوین از بازار در روز گذشته، کمی افزایش یافته و به 45.5 درصد رسیده است.

نموادر قیمت بیت کوین در برابر دلار آمریکا | همتاپی

نموادر قیمت بیت کوین در برابر دلار آمریکا. منبع: سایت تریدینگ‌ویو

نمودار سبز رنگ آلتکوین‌ها: سولانا در آستانه بالاترین میزان قیمت

اکثر آلت کوین‌ها نیز در تعطیلات آخر هفته به این جریان واکنش نشان داده‌اند، اما وضعیت امروز آنها سبز است. اتریوم در چند روز گذشته به زیر 4000 دلار هم سقوط کرد، اما قیمت آن، اکنون روی 4,150 دلار قرار دارد.

بررسی اجمالی بازار ارزهای دیجیتال | همتاپی

بررسی اجمالی بازار ارزهای دیجیتال. منبع: Quantify Crypto

بایننس کوین (BNB)، کاردانو (ADA)، ریپل (XRP)، پولکادات (DOT)، ترا (TERRA)، اولانچ (AVAX) و چین لینک (LINK) افزایش قیمت مختصری داشته‌اند. دوج کوین (DOGE) نیز از روز گذشته تاکنون بیش از 6 درصد رشد کرده است و بالای 0.26 دلار خرید و فروش می‌شود.

قیمت سولانا با 7 درصد افزایش، عملکرد فوق العاده‌ای را در بین 10 ارز برتر بازار داشته است. در حال حاضر سولانا با قیمت 211 دلار  خرید و فروش می‌شود و با بالاترین قیمت تاریخی خود، یعنی حدود 216 دلار، فاصله اندکی دارد.

به ترتیب تورچین (ThorChain) با 14 درصد، توکن کوکوین (KuCoin Token) با 12 درصد، گراف (The Graph) با 12 درصد، توکن کِرو دائو (Curve DAO Token) با 11 درصد و فانتوم (Fantom) با 10 درصد افزایش قیمت، بیشترین میزان رشد را به ثبت رساندند. 

و در نهایت، ارزش بازار ارزهای دیجیتال در طی یک روز، 130 میلیارد دلار افزایش داشت و در حال حاضر به 2.6 تریلیون دلار رسیده است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *