بزرگترین بازار گاوی تاریخ برای آلت کوین‌‌ها به زودی اتفاق خواهد افتاد

بزرگترین بازار گاوی تاریخ برای آلت کوین‌ها به زودی اتفاق خواهد افتاد

یکی از معامله‌گران معروف رمزارز‌ها که با پیش‌بینی سقوط قیمت بیت کوین به 4,000 دلار در ماه مارس سال گذشته به شهرت رسید، معتقد است که بزرگترین بازار گاوی تاریخ برای آلت کوین‌‌ها به زودی اتفاق خواهد افتاد.

این استراتژیست رمزارز، مشهور به کاپو (Capo) می‌باشد. او در خطاب به 37,300 دنبال‌کننده خود اظهار داشت که اصلاح قیمت فعلی در بازارهای گسترده‌تر رمزارز، برای خالی کردن جیب افراد ضعیف طراحی شده است.

آنها در تلاشند تا شما را از بزرگترین بازار گاوی آلت کوین‌‌ها در تاریخ دور کنند.

این معامله‌گر اضافه می‌کند که کاهش شدید قیمت، سرمایه‌گذاران خرد را از خرید  بیت کوین با قیمت ارزان باز می‌دارد.

همه افراد برای اینکه خرید ارزان‌تر داشته باشند خواهان افت قیمت‌ها هستند، اما با کاهش قیمت، تمایلی به خرید نداشته و در پی افت بیشتر قیمت‌ها هستند. این حرص و طمع واقعاً مضحک است.

از آنجا که در فضای رمز ارزها، میلیاردها دلار به دلیل اصلاح قیمت از بین می‌رود، کاپو به پیشرفت تعدادی از آلتکوین ‌ها بسیار خوشبین است.

نمی‌دانم چطور بگم که آلت کوین‌‌ها به شدت در حال افزایش قیمت هستند.

 یکی از آلت کوین‌‌های مورد نظر کاپو، اتریوم (ETH) است.

وی معتقد است که این پلتفرم پیشرو قراردادهای هوشمند، در یک رالی سهمی‌وار قرار داشته که سبب افزایش قیمت اتریوم تا 10 هزار دلار خواهد شد.

تحلیل نمودار قیمت اتریوم

نمودار قیمت اتریوم. منبع: توییتر/ Capo

همچنین، کاپو در حال بررسی ارز سینتروپی (Syntropy-NOIA) می‌باشد. به گفته وی، این ارز دیجیتال روند صعودی قابل توجهی داشته و قیمت آن می‌تواند تا 0.8 دلار افزایش یابد. این امر نشان‌دهنده افزایش 344 درصدی از قیمت فعلی آن یعنی 0.18 دلار است.

قیمت کمتر از 0.20 دلار یک فرصت دیگر است. به عقیده من یک فرصت واقعی برای جمع‌آوریست.

نمودار تحلیل قیمت آلت کوین‌‌ها-سینتروپی

نمودار قیمت سینتروپی. منبع: توییتر/ Capo

آلت کوین سومی که در لیست کاپو قرار دارد کاردانو (Cardano-ADA) می‌باشد. به عقیده وی، چنانچه این آلت کوین که پنجمین دارایی بزرگ ارزهای دیجیتال بوده، بتواند یک سطح کلیدی را از آن خود کند، می‌تواند بیش از 270 درصد افزایش یابد.

از آخرین تجزیه و تحلیل انجام شده، هیچ تغییری صورت نگرفته است. لذا، این ارز در حال رسیدن به اولین هدف (0.36-0.39 دلار) است و در صورت عبور از این سطح، قیمت آن به 1 دلار خواهد رسید.

نمودار تحلیل قیمت کاردانو

نمودار قیمت کاردانو. منبع: توییتر/ Capo

در مورد ارز سولانا (Solana-SOL) وی انتظار دارد که این بلاک چین گسترده، ارتقاء یافته و از بالاترین قیمت تاریخ خود، یعنی 4.89 دلار فراتر رود.

اما عرضه به زودی افزایش می‌یابد … بر اساس نمودارها معامله کنید و اخبار را نادیده بگیرید.

نمودار تحلیل قیمت سولانا

نمودار قیمت سولانا. منبع: توییتر/ Capo

این معامله‌گر در مورد لایت کوین (Litecoin-LTC) نیز بسیار خوشبین است. پیش‌بینی کاپو در مورد این آلت کوین که به عنوان نقره دیجیتال لقب گرفته، این است که پس از یک الگوی برگشتی صعودی (bullish reversal pattern)، می‌تواند بیش از 681 درصد از قیمت فعلی 129 دلار، افزایش یابد.

 لایت کوین در روند صعودی قرار دارد. این کوین در بازه زمانی بالا از یک سطح کلیدی با الگوی کف دوقلو آدم-حوا عبور کرده و قیمت آن می‌تواند به 1000 دلار برسد.

نمودار تحلیل قیمت لایت کوین

نمودار قیمت لایت کوین. منبع: توییتر/ Capo

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *