انتقال یک سوم از ۱۰۰ میلیون ریپل به صرافی ارز دیجیتال هوبی

انتقال یک سوم از 100 میلیون ارز دیجیتال ریپل به صرافی ارز دیجیتال هوبی | همتاپی

شرکت فین تک ریپل (Ripple)، از ابتدای اکتبر حدود 40 میلیون از 100 میلیون ارز دیجیتال ریپل اختصاص داده شده به صرافی ارز دیجیتال هوبی را ارسال کرده است.

اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم تحلیلی بیت‌هامپ (Bithomp) که بر اساس تراکنش‌های Ripple کار می‌کند، مبنی بر این است که در طول 18 روز گذشته، فناوری دفتر کل توزیع شده ریپل، 33,805,080 واحد از این ارز دیجیتال را به صرافی ارز دیجیتال هوبی منتقل کرده است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

یک سوم از 100 میلیون ریپل (XRP) به صرافی ارز دیجیتال هوبی منتقل شد

این مقدار ریپل معادل 38,790,225 دلار است. حجم معاملات هفتگی از 29 سپتامبر متغیر بوده است. در آن زمان شرکت ریپل از حجم عظیم 100 میلیون ارز ریپل تراکنش‌هایی را طی چند مرحله بصورت منظم به صرافی هوبی ارسال کرده است. ابتدا این انتقالات با 1,542,780 واحد ریپل شروع شد و تا 2,309,580 واحد نیز رسید. در حال حاضر، شرکت ریپل 1,911,150 تراکنش‌ را به صرافی ارز دیجیتال هوبی انجام داده است.

صرافی هوبی اخیراً خروج خود را از چین اعلام کرده است و تا 31 دسامبر قصد دارد معاملات ارزهای دیجیتال در مقابل یوان چین را متوقف کند.

ریپل، انتخاب اول سرمایه‌گذاران خرد بریتانیایی

در زمان نگارش این مقاله، XRP ششمین ارز دیجیتال بزرگ بازار است که در قیمت 1.15 دلار خرید و فروش می‌شود و بر اساس داده‌های ارائه شده توسط وبسایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، حدود 2.54 درصد رشد داشته است.

مقاله پیشنهادی: ریپل چیست

براساس گزارش گذشته U.Today، طبق گفته پلتفرم برجسته معاملاتی eToro، اکثر سرمایه‌گذاران خرد ارز دیجیتال در انگلستان اکنون ریپل را به عنوان برترین دارایی خود ترجیح می‌دهند. ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در جایگاه دوم است.

آزمایشگاه‌های ریپل (Ripple Labs) اخیراً به بنیاد پوند دیجیتال (Digital Pound Foundation) پیوسته است تا به مقامات بریتانیایی کمک کند که ارز دیجیتال بانک مرکزی خود یعنی پوند استرلینگ دیجیتال را توسعه دهند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ریپل صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *