تحلیل قیمت چین لینک: افزایش ۱۰ درصدی قیمت ارز دیجیتال لینک

تحلیل قیمت چین لینک: افزایش 10 درصدی قیمت ارز دیجیتال لینک | همتاپی

صبح دیروز همزمان با افزایش قیمت بیت کوین به 38,000 دلار، قیمت چین لینک عملکرد خوبی از خود نشان داد و 10 درصد افزایش یافت، که این افزایش خرید چین لینک را توسط سرمایه‌گذاران به دنبال داشت.

قیمت بیت‌ کوین روز گذشته در تلاش برای رسیدن به سطح 39,000 دلاری ناکام ماند و تنها توانست تا سطح 38,000 دلار افزایش یابد. در حالی که قیمت اتریوم روی 2,600 دلار قرار داشت، اکثر آلتکوین‌ها دیروز نسبتاً نوسان کمتری داشتند و در این میان ارز چین لینک (LINK) و اکسی اینفیتی (AXS) بهترین عملکردها را ثبت کردند.

قیمت بیت کوین روی 38 هزار دلار باقی ماند

در چند روز گذشته، قیمت بیت کوین پس از ناکامی در غلبه بر سطح 36,000 دلاری، دو بار متوالی به سطح 35,500 دلار سقوط کرد. با این حال، در این نقطه خریداران دست به کار شدند و قیمت را افزایش دادند.

قیمت بیتکوین مجداً به سطح 36,000 دلاری رسید و پس از اصلاحی مختصر، دوباره فاز تهاجمی گرفت. اما این بار، روند افزایش تدریجی بود و طبق گزارش‌های منتشر شده قیمت بیتکوین به 38,000 دلار رسید. این افزایش تدریجی نشان دهنده بازیابی اعتماد سرمایه‌گذاران و افزایش علاقه‌مندی به خرید بیت کوین در این سطوح قیمتی است، زیرا بسیاری از فعالان بازار این مرحله را به عنوان یک فرصت برای ورود یا افزایش موقعیت‌های خود در بازار ارزهای دیجیتال می‌بینند.

طی ساعات بعد از آن، این دارایی به افزایش قیمت ادامه داد و به بالاترین سطح روزانه خود یعنی نزدیک به 39,000 دلار رسید. اما با این حال، نتوانست سطوح بالاتر را بشکند و تا کنون چند صد دلاری کاهش داشته است.

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

با این وجود، پس از سقوط قیمت بیت کوین به زیر این سطح در اوایل این هفته، ارزش بازار آن همچنان بالای 700 میلیارد دلار باقی مانده است.

نمودار قیمت بیت کوین به دلار | همتاپی

نمودار قیمت بیت کوین به دلار. منبع: تریدینگ ویو

 افزایش 10 درصدی قیمت چین لینک و اکسی اینفینیتی

این آلت کوین‌ها دیروز افزایش قیمت چشمگیری داشتند، اما امروز اکثر آن‌ها روز آرامی داشتند.  اتریوم نیز با وجود سقوط تا 2,000 دلار، همچنان به روند بازیابی خود ادامه می‌دهد. اما قیمت آن درحال حاضر پس از افزایش جزئی در طی روز، بیش از 2,600 دلار است.

بایننس کوین (BNB) و ترا (Terra) نیز نسبت به دیروز افت قیمت داشتند، اما کاردانو (ADA)، ریپل (XRP)، پولکادات (DOT)، دوج کوین (Doge)، اولانچ (Avalanche) و شیبا اینو (Shiba Inu) با سودهای جزئی همراه بودند.

نمودارهای تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک نشان می‌دهد مهم‌ترین افزایش قیمت‌ها از بین آلتکوین‌های با ارزش بازار بالاتر، مربوط به این ارز دیجیتال و رمزارز اکسی اینفینیتی است. هر دو این دارایی‌ها در طی یک روز، حدود 10 درصد افزایش قیمت یافته‌اند.

آلت کوین‌های با ارزش بازار پایین و متوسط، سودهای بیشتری داشتند، که در میان آن‌ها ارز فلو (Flow) با افزایش 20 درصدی پیشتاز است و پس از آن سینتتیکس (9%)، تزوس (10%)، کانوکس فایننس (13%)، آرویو (15%) و Pocket Network (9%) در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مطالب بیشتر: یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها برای نگه‌داری چین لینک، کیف پول تراست والت است.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نیز تقریباً ثابت مانده و همچنان بالای 1.7 تریلیون دلار است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *