افزایش نرخ خرید و فروش تتر، سوددهی تتر در ایران بیشتر از بیت‌کوین است

افزایش نرخ خرید و فروش تتر، سوددهی تتر در ایران بیشتر از بیت‌کوین است

در ایران، طی چند ماه گذشته خرید و فروش تتر و سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال نسبت به ارزهای دیگر سودآوری بیشتری داشته است؛ در روزهای اخیر قیمت طلا و دلار نوسان زیادی را تجربه کرده است و افزایش زیادی داشته است و دلار وارد کانال ۲۲,۰۰۰ تومان شده است. این تاثیرات در بازار ارزهای دیجیتال نیز به وضوح قابل رویت می‌باشد.

طی دو هفته گذشته نرخ دلار با جهش قیمتی زیاد از محدوده ۱۹,۰۰۰ وارد کانال ۲۲,۰۰۰ تومان شد. قیمت دلار در زمان نگارش این خبر در صرافی‌های آزاد به ۲۲,۱۰۰ و قیمت سکه به 10 میلیون و 500 هزار تومان رسید. عوامل زیادی مانند افزایش تقاضای ارز و موج دوم ویروس کرونا در نوسانات قیمت دلار تاثیر گذار بوده است. علاوه بر این به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش صادرات نفت، تمام بازارهای جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

به دلیل تغییرات ایجاد شده در اولویت‌بندی سامانه نیما، تقاضا از صادرات به واردات ارز سوق داده شده است. همچنین نرخ محصولات پتروشیمی، به دلیل کاهش نرخ نفت و ارزش صادراتی آنها کاهش یافته و اکنون شاهد نوسانات قیمت در بازار ارزی کشور هستیم.

با افزایش قیمت ارز در ایران، شاهد افزایش قیمت در بازارهای موازی مانند طلا، سکه، مسکن و خودرو هستیم. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که بازار دلار سهم بسزایی در تغییرات قیمتی بازارهای دیگر دارد این تاثیرات در بازار ارزهای دیجیتال نیز به وضوح قابل رویت می‌باشد.

مقاله پیشنهادی: تتر چیست

قیمت تتر طی دو هفته گذشته تحت تاثیر تغییرات قیمت دلار در بازارهای ارزی نوسانات زیادی داشته است. با وجود این طی یک ماه اخیر بازار ارزهای دیجیتال کمترین نوسان را در سطح جهانی تجربه کرده است هر چند که قیمت بیت کوین در بازارهای جهانی تا شانزدهم تیر ماه کاهش اندکی یافته بود اما در ایران قیمت آن با ۹,۱۰۵ دلار به 203 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است. خرید‌ و‌ فروش تتر نیز این روزها در محدوده ۲۲,۲۵۰ تا ۲۲,۹۰۰ تومان می‌باشد که در برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال به ۲۳,۰۰۰ تومان نیز رسیده است.

در ایران، طی چند ماه گذشته خرید و فروش تتر و سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال نسبت به ارزهای دیگر سودآوری بیشتری داشته است؛ قیمت این ارز دیجیتال در ابتدای اردیبهشت ماه در محدوده ۱۵,۷۰۰ قرار داشت و در تیر ماه به ۲۲,۲۰۰ تومان رسیده است؛ یعنی طی ۳ ماه ارزش تتر ۴۰ درصد افزایش یافته است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ارز دیجیتال صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *