ماینرها با هودل کردن بیت کوین روزانه بیش از ۵۰ میلیون دلار درآمد دارند

استخراج کنندگان با هودل کردن بیت کوین روزانه بیش از 50 میلیون دلار درآمد دارند | همتاپی

علی‌رغم اینکه سال گذشته هاوینگ (halving) بیت کوین اتفاق افتاد، درآمد ماینرها در یک سال 4 برابر شده است. استخراج‌کنندگان بیت‌ ‌کوین با نگهداری بیت‌ کو‌ین‌هایشان، روزانه بیش از 50 میلیون دلار درآمد دارند.

رافائل شولتزه-کرافت (Rafael Schultze-Kraft) مدیر ارشد فناوری و بنیان‌گذار گلس‌نود اعلام کرد که استخراج کنندگان بیتکوین (BTC) روزانه بیش از 50 میلیون دلار درآمد دارند. وی همچنین اظهار داشت که علیرغم نصف شدن پاداش استخراج بیت‌ کوین، درآمد کنونی استخراج کنندگان نسبت به سال گذشته 4 برابر افزایش یافته است. وی تحلیل خود را از طریق بیانیه زیر به همراه یک نمودار ارائه داد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

استخراج کنندگان بیتکوین طی یک ماه گذشته، روزانه بیش از 50 میلیون دلار درآمد کسب کرده‌اند. سال گذشته این رقم حدود 12 میلیون دلار بود که علی رغم نصف شدن پاداش بلاک، این مقدار 4 برابر افزایش داشته است.

نمودار درآمد ماینرهای بیت‌ کوین | همتاپی

نمودار درآمد ماینرهای بیت‌ کوین. 

ماینرها بیت کوین‌های خود را نمی‌فروشند و آنها را نگه داشته‌اند

آقای شولتزه-کرافت در ادامه خاطر نشان کرد که استخراج کنندگان بیت‌ کوین دیگر تمایلی به فروش بیت‌ کوین های جدید خود نداشته و در عوض قصد نگهداری آنها را برای بلند مدت دارند.

وی افزود، هنگامی که قیمت بیت‌ کوین به 40 هزار دلار افزایش یافت، بسیاری از استخراج کنندگان اقدام به فروش بیت کوین‌هایشان کردند، اما همانطور که نمودار زیر نشان می‌دهد، ظاهراً این روند تغییر کرده است.

استخراج کنندگان بیت کوین‌های خود را نمی‌فروشند و آنها نگه داشته‌اند | همتاپی

معیارهای استخراج کنندگان بر افزایش بیشتر قیمت بیت‌کوین دلالت دارد

آقای شولتزه-کرافت در ادامه اظهار داشت که استخراج کنندگان بیتکوین خواستار افزایش قیمت این رمزارز در طولانی مدت بوده و داده‌های موجود نیز تسلیم ماینرها و خروج آنها را نشان نمی‌دهد.

استخراج کنندگان بیت کوین معیارهای قوی دارند. آنها بیت‌‌ کوین‌هایشان را به مدت طولانی نگه داشته و در پی انصراف یا فروش رمزارزهایشان نیستند. در حال حاضر، ماینرها تمایلی به نقد کردن دارایی‌هایشان نداشته و برای پوشش هزینه سرمایه‌ای (capex) و هزینه عملیاتی (opex) (به عنوان مثال وام گرفتن) از روش‌های دیگری استفاده می‌کنند.

بررسی نوسانات کوتاه مدت قیمت بیت‌ کوین

روز گذشته بیت‌‌ کوین پس از صعود به اوج قیمت قبلی در محدوده 60 هزار دلار خرید و فروش شد. در حال حاضر، بیت کوین در قیمت 59,700 معامله می‌شود. در صورتی که بیت‌ کوین بتواند سطح اوج قیمت خود را بشکند می‌تواند به 90 هزار دلار برسد. در غیر این صورت، سطوح قیمتی 59,070، 58,355، 57,695 و 56,720 دلار از بیت کوین پشتیبانی خواهند کرد.  

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *