آدرس‌های فعال نهنگ‌های شیبا اینو ۴۴ درصد افزایش یافت

آدرس‌های فعال نهنگ‌های شیبا اینو 44 درصد افزایش یافت | همتاپی

در 24 ساعت گذشته، نهنگ‌های شیبا اینو فعالیت بیشتری داشته‌اند؛ تحلیل وبسایت ویل استتس (WhaleStats) از 100 دارنده (هولدر) برتر شیبا اینو نشان می‌دهد که همزمان با خرید و فروش میلیاردها توکنِ شیبااینو توسط نهنگ‌ها، تعداد آدرس‌های فعال این ارز دیجیتال به میزان 44.44 درصد افزایش یافته‌ است.

میزان استفاده از توکن شیبااینو در بین نهنگ‌ها افزایش یافته است؛ در همین رابطه، اکانت وال ستتس (WhaleStats ) گزارش می‌دهد که در 24 ساعت گذشته، شیبا اینو یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در میان 2000 نهنگ برتر اتریوم (ETH) بوده است. 5000 نهنگ برتر اتریوم اکنون 603,009,840 دلار شیبا اینو در اختیار دارند.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

همچنین در ماه ژوئن به تعداد دارندگان (هولدر) شیبا اینو افزوده شد. طبق آمار ویل استتس، تعداد کل دارندگان شیبااینو در حال حاضر 1،177،885 آدرس است. در زمان نگارش، هم‌زمان با افتِ اخیر بازار ارزهای دیجیتال، قیمت شیبااینو نزدیک به 7 درصد کاهش یافت و به رقم 0.000009 دلار رسید. این وضعیت باعث شده است میانگینِ موجودی شیبا اینو و ارزش دارایی‌های نهنگ‌ها کاهش یابد.

تحلیل 100 دارنده (هولدر) برتر شیبا اینو (Shiba Inu) | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

تحلیل 100 دارنده (هولدر) برتر شیبا اینو (Shiba Inu). منبع: ویل استتس (WhaleStats)

توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو در مورد برنامه‌های NFT توضیح می‌دهد

به گفته شیب کویین (SHIBQueenie)، گرداننده رسمی دیسکورد شیبا اینو و عضو گروث برید (Growth Breed)، تا کنون بیش از 2000 Welly NFT ساخته شده است.

Welly یک فست فود زنجیره‌ای است که با گروه شیبا اینو در پروژه Welly NFT همکاری می‌کند.

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبااینو، در مورد هدف NFT‌ Welly می‌گوید که NFTها ایجاد شدند تا به عنوان نشانی برای عضویت عمل کنند؛ این اسناد به عنوان قراردادهای هوشمند برای مکان‌های خاص Welly عمل می‌کنند. او ‌گفت که این تنها دلیل برای شروع قیمت پایین 0.12 اتریوم بود.

همچنین، اگرچه ممکن است تغییر کند، اما هدف این است که هر سه ماه به اعضای گروه سازمانی غیرمتمرکز (DOG) یا دارندگان (هولدر) Welly NFT پاداش داده شود و از طریق شیب بون (SHIB BONE DAO) بر اساس پیشنهادات ماهانه یا در صورت نیاز، تصمیم گیری شود.

گروه سازمانی غیرمتمرکز (DOG) به عنوان یک نهاد ویژه در مکان(های) Welly عمل می‌کند. این نهاد از طریق مجموعه‌ای از «پیمانکاران هوشمند» کار می‌کند که با در اختیار داشتن Welly NFT، دارای عضویت اختیاری DOG هستند. ساختار DOG همچنان در حال توسعه است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا اینو، به مقاله پیش بینی و تحلیل شیبا مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *