با وجود اصلاح بازار، اتریوم علائم خوبی به هولدرهای صبور نشان می‌دهد

با وجود اصلاح بازار، اتریوم علائم خوبی به هولدرهای صبور نشان می‌دهد | همتاپی

با وجود اصلاح بازار در دو هفته گذشته، اتریوم (ETH) در حال ارسال سیگنال‌های قدرتمندی است که می‌تواند خبر خوبی برای هولدرهای این ارز دیجیتال باشد.

شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین سنتیمنت (Santiment) در پیامی به 95,200 دنبال‌کننده خود در توییتر می‌گوید که موجودی اتریوم در صرافی‌های ارز دیجیتال در 12 ماه گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. داده‌ها نشان می‌دهد که دارندگان اتریوم در انتظار قیمت‌های بالاتری برای این پلتفرم برتر قرارداد هوشمند می‌باشند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

پیش بینی قیمت اتریوم

اتریوم به قیمت 3,163 دلار بازگشت. در سال گذشته، یک سوم از اتریوم‌هایی که در صرافی‌های ارز دیجیتال ذخیره شده بودند، اکنون به کیف‌پول‌های ارز دیجیتال منتقل شده است. این یک نشانه خوب برای هولدرهای صبور این ارز دیجیتال خواهد بود.

موجودی ارز در صرافی‌ها در تاریخ 26 سپتامبر 2020: 24.1 درصد

موجودی ارز در صرافی‌ها در تاریخ 26 سپتامبر 2021: 16.1 درصد

درصد موجودی ETHEREUM در صرافی‌های ارز دیجیتال | همتاپی

درصد موجودی اتریوم در صرافی‌های ارز دیجیتال. منبع:سنتیمنت

به گفته این شرکت آماری، گردش توکن اتریوم نیز اخیراً به بالاترین سطح خود از اواخر ژوئن رسیده است. این افزایش گردش توکن نشان می‌دهد که دارندگان از اتریوم برای معاملات در اکوسیستم‌های مختلف نظیر اکوسیستم پرداخت برای توکن‌های غیرمثلی (NFT) یا سرمایه‌گذاری در برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) استفاده می‌کنند.

اگر کاربرد اتریوم و جابجایی توکن‌ها همچنان در حال افزایش باشد، نشانه‌های خوبی برای افزایش قیمت خواهند بود.

نمودار گردش توکن اتریوم‌ | همتاپی

نمودار گردش توکن اتریوم. منبع: سنتیمنت

طبق نمودار پیش بینی  قیمت اتریوم ارائه شده کوین گیکو (CoinGecko)، اتریوم در زمان نگارش این مقاله با قیمت 3,072.98 دلار معامله می‌شود. دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار در هفته گذشته نزدیک به 8 درصد و در 14 روز گذشته بیش از 10 درصد کاهش قیمت داشته است.

شرکت آماری سنتیمنت (Santiment) همچنین اخیراً تعداد انگشت شماری از آلت‌کوین‌های DeFi را براساس شاخص ترس، که دارندگان در میان اصلاحات اخیر بازار از خود نشان داده‌اند، رتبه‌بندی کرده است. این خبرگزاری تعداد توکن‌هایی را که از کیف‌های شخصی به کیف پول‌های متعلق به صرافی‌های ارز دیجیتال منتقل شده بودند، بررسی کرد تا بتواند متوسط سود یا زیان همه کوین‌هایی که روزانه در آدرس‌های مختلف جابجا می‌شوند را تخمین بزند.

شرکت آماری سنتیمنت خاطرنشان می‌کند که پلتفرم بلاکچین گیمینگ و توکن غیرمثلی انجین (Enjin) بالاترین شاخص وحشت را در بین آلتکوین‌های بررسی شده نشان می‌دهد.

آنچه در اینجا مشاهده می‌کنیم این است که دارندگان در سه مرحله اقدام به انتقال انجین به صرافی‌ها کرده‌اند تا جلوی ضررهای قابل توجه در طول دامپ (سیر نزولی) را بگیرند.

انتقال انجین به صرافی‌های ارز دیجیتال | همتاپی

انتقال انجین به صرافی‌های ارز دیجیتال

رده دوم و سوم متعلق به پروژه‌های وام‌دهی کامپوند (Compound) و آوه (Aave) است. شرکت آماری سنتیمنت می‌گوید در ارزهای دیجیتال کامپوند و آوه شاخص وحشت کمتری نسبت به انجین مشاهده شده است.

به گفته این شرکت آماری، پروژه وام‌دهی میکر (Maker) دست بالاتر را نسبت به سایرین دارد و تنها با یک جهش انتقال دارایی به صرافی در طول اصلاح مواجه شده است.

دارندگان یونی‌ (Uni)، توکن اصلی صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ (Uniswap)، کمترین میزان وحشت را در بین داده‌های سنتیمنت داشته‌اند.

انتقال یونی به صرافی‌های ارز‌ د‌یجیتال | همتاپی

انتقال یونی به صرافی‌های ارز دیجیتال

این شرکت آماری در این خصوص توضیح می‌دهد:

جریان ورودی ارز به صرافی‌ها زیاد است، اما به نظر می‌رسد که سطح نزولی قبلی UNI حتی تعداد بیشتری توکن را به صرافی‌ها روانه کرد (یک جهش در مقابل دو جهش). شاخص سود و زیان شبکه کمی کاهش می‌یابد و برخی از ضررهای احتمالی مربوط به معاملات یونی (UNI) را نشان می‌دهد. با این وجود، باز هم شاخص قبلی خروج ارز از صرافی برای UNI بیشتر بود. از این تجربیات باید در موارد بعدی استفاده کرد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *