چرا راه‌اندازی شیباریوم تاثیر مثبتی بر شیبا اینو نداشت؟

تحلیل صیمت شیبا | همتاپی

معامله‌گران و افراد زیادی منتظر راه‌اندازی شبکه لایه دوم شیباریوم (Shibarium) بودند، اما این اتفاق تاثیر چندان زیادی روی اکوسیستم شیبا اینو نداشت و باعث شد که قیمت این ارز دیجیتال و توکن‌های دوج کیلر و بون شیبا سواپ کاهش یابد.

گزارش‌های موجود نشان می‌دهد که تعداد تراکنش‌های شیباریوم پس از راه‌اندازی آن به‌شدت افزایش یافته؛ اما این مسئله هم به رشد قیمت ارزهای دیجیتال مذکور کمک نکرده است. شایان ذکر است که شیباریوم پس از ماه‌ها انتظار در ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) راه‌اندازی شد و هرچند که چند روز از این اتفاق می‌گذرد، توکن‌های موجود در اکوسیستم شیبا اینو چندان رشد نکرده‌اند.

راه‌اندازی شیباریوم طبق برنامه پیش نرفت

توسعه‌دهندگان شیبا اینو ماه‌ها است که از شیباریوم رونمایی کرده‌اند و شبکه آزمایشی آن را هم راه‌اندازی نموده‌اند. شیباریوم یک راهکار لایه دوم اتریوم است که از مکانیزم جدیدی به اسم اثبات مشارکت (PoP) استفاده می‌کند و اعتبارسنج‌های تراکنش‌ها را بر اساس دارایی‌های هولدشده توسط آن‌ها انتخاب می‌نماید.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

با این حال بلافاصله بعد از راه‌اندازی شیباریوم، شایعاتی منتشر شد که ادعا می‌کردند پل این شبکه مشکل دارد و مشکلات فنی خاصی را در آن ایجاد کرده است. توسعه‌دهندگان شیباریوم هم خیلی زود پست جدیدی را در وبلاگشان منتشر کردند تا این شایعات را به پایان برسانند. آن‌ها در این پست تایید کردند که هنگام فعال شدن شیباریوم مشکلات خاصی به خاطر هجوم گسترده تراکنش‌ها و کاربران به وجود آمده بود.

[مطالب مرتبط: آیا بیت کوین کش می‌تواند خود را به هدف ۲۵۰ دلار برساند؟]

با این وجود، افزایش تراکنش‌های شیباریوم هیچ تاثیر مثبتی روی قیمت شیبا اینو نداشت. قیمت این ارز دیجیتال که در هفته گذشته بیشتر از ۱۵ درصد رشد کرده بود، بعد از راه‌اندازی شیباریوم بیشتر از ۷ درصد کاهش یافت. قیمت و ارزش بازاری SHIB در حال حاضر هم در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۸۴ دلار و ۵ میلیارد دلار قرار دارد.

طبق داده‌های وب سایت کریپتوکوانت (CryptoQuant)، خالص سپرده‌گذاری شیبا اینو در صرافی‌ها در مقایسه با میانگین آن در هفت روز گذشته رشد کرده و نشان داده که فشار فروش این ارز دیجیتال افزایش یافته است. علاوه بر این، با کاهش قیمت SHIB حجم معاملات این میم کوین هم کاهش یافته است.

با این حال، به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها همچنان به شیبا اینو علاقه‌مند هستند؛ چرا که ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم در روز گذشته بیشتر از هر ارز دیجیتال دیگری، SHIB را معامله کرده‌اند.

قیمت، حجم معاملات و تعداد تراکنش‌های نهنگ‌های شیبا اینو | همتاپی

قیمت، حجم معاملات و تعداد تراکنش‌های نهنگ‌های شیبا اینو، منبع: Santiment

اکوسیستم شیبا اینو به عملکرد ضعیف خود ادامه می‌دهد

قیمت توکن‌هایی مثل دوج کیلر و بون شیبا سواپ از زمان راه‌اندازی شیباریوم کاهش یافته است. به عبارت دقیق‌تر، قیمت بون شیبا سواپ در یک هفته گذشته بیشتر از ۳۰ درصد کاهش یافته و قیمت دوج کیلر هم بیشتر از ۲۰ درصد سقوط کرده است.

با این حال، راه‌اندازی شیباریوم باعث شده است محبوبیت و توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی به BONE افزایش یابد. البته کاهش احساسات وزنی BONE نشان داده است که اکثر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران نسبت به آینده این ارز دیجیتال خوش‌بین نیستند.

قیمت، تعداد منشن‌های شبکه‌های اجتماعی و احساسات وزنی بون شیبا سواپ | همتاپی

قیمت، تعداد منشن‌های شبکه‌های اجتماعی و احساسات وزنی بون شیبا سواپ

شما به کمک کدام فاکتورها تحلیل قیمت شیبا را انجام می‌دهید؟ در بخش کامنت‌‌‌ها نظرات خود را بنویسید.
منبع: ambcrypto
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *