ایردراپ بلوم کی لیست می‌شود؟

ایردراپ بلوم کی لیست می‌شود؟

تاریخ لیست شدن ایردراپ بلوم یکی از سوالاتی است که این روزها برای کاربران این ایردراپ پیش آمده است. بلوم یکی از ایردارپ‌های تلگرامی است که کاربران زیادی داشته و اکنون بیش از 30 میلیون کاربر آن در انتظار لیست شدن توکن بومی آن هستند.

در جواب به این سوال که بلوم کی لیست می‌شود؟ باید گفت که هنوز تاریخ دقیقی برای این موضوع مشخص نشده و اطلاعاتی منتشر نشده است. به هرحال تا زمان لیست شدن توکن ایردراپ بلوم همچنان فرصت باقی است تا کاربران بتوانند سکه‌های بیشتری به‌دست‌آورند.

بلوم کی لیست می‌شود؟

اگر شما هم یکی از کاربران ایردراپ بلوم هستید قطعا به دنبال تاریخ دقیقی برای لیست شدن آن می‌گردید. باتوجه به این موضوع که ایردراپ بلوم توسط تعدادی از مدیران سابق صرافی بایننس راه‌اندازی شد، امید زیادی نسبت به لیست شدن آن وجود دارد.

باوجود تمامی این موارد، همچنان تاریخ دقیقی برای لیست شدن ایردراپ بلوم مشخص نشده است؛ ولی طبق اطلاعاتی که در رودمپ بلوم وجود دارد، گفته شده تا پایان سال 2024 محصول کاملی از این ایردراپ ارائه خواهد شد و توکن آن لیست می‌شود.

بلوم در چه صرافی‌هایی لیست خواهد شد؟

هیچ اطلاعاتی از اینکه ایردراپ بلوم در چه صرافی‌هایی لیست خواهد شد، وجود ندارد؛ ولی باتوجه به حمایت‌های بایننس از این ایردراپ می‌توان حدس زد بایننس اولین صرافی باشد که این توکن را لیست می‌کند.

از طرف دیگر این ایردراپ در بستر تلگرام فعالیت می‌کند و این موضوع هم باعث می‌شود احتمال لیست شدن آن در اکوسیستم TON افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *