آیا فعالیت مشکوک نهنگ‌های شیبا اینو رشد مجدد SHIB را به دنبال دارد؟

حرکت مشکوک نهنگ های شیبا

یک تراکنش بسیار بزرگ و چشمگیر شامل بیش از 4 تریلیون توکن SHIB به ارزش بیش از 42 میلیون دلار، باعث ایجاد هیجان در جامعه شیبا اینو شده و جو مثبتی را در بین علاقه‌مندان به این ارز ایجاد نموده است.

این تراکنش توسط ربات محبوب Whale Alert که تراکنش‌های نهنگ‌ها را بررسی می‌کند، ردیابی شده است. این تراکنش می‌تواند نشانه‌ای از شروع فعالیت‌های قابل توجه در اکوسیستم شیبا اینو باشد. در ادامه به جزئیات این تراکنش قابل توجه و پیامد‌های احتمالی آن برای جامعه شیبا اینو و کل بازار ارز های دیجیتال خواهیم پرداخت.

پشت دست بیت کوین بازی کردن

انتقال بزرگ SHIB

چیزی نزدیک به 24 ساعت قبل، طی یک تراکنش باورنکردنی، تعداد 4,238,953,460,450 توکن شیبا اینو بین دو کیف پول ناشناس جابجا شد. جالب اینجاست که هیچ صرافی ارز دیجیتالی در این تراکنش نقشی نداشته است.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

گمانه‌زنی‌های شکل گرفته در میان کاربران، حاکی از احتمال یک معامله شیبا خارج از صرافی (Over-the-Counter) و یا آینده‌نگری یک نهنگ بزرگ برای توزیع و تقسیم دارایی‌های خود در آدرس بلاکچین‌های مختلف است.

تحرکات قبلی شیبا اینو

البته چنین تراکنش بزرگی در اکوسیستم شیبا اینو، یک اتفاق تازه نیست. گزارش‌های Whale Alert نشان می‌دهد که کاربران شیبا اینو در گذشته نیز شاهد موارد مشابهی بوده‌اند.

Whale Alert در چند وقت گذشته، موارد مشابهی از تراکنش 3 تا 4 تریلیون توکن شیبا اینو را گزارش داده است. منشا این تراکنش‌ها، مواردی مانند انتقال از صرافی‌های متمرکز، انتقال بین دو کیف پول ناشناس و یا انتقال داخلی بین آدرس‌های یک صرافی بوده‌اند.

افزایش محبوبیت شیبا اینو

انجام این تراکنش، با افزایش محبوبیت شیبا اینو و بدست آوردن نگرشی فراتر از یک میم کوین همزمان است. اگرچه شیبا اینو در ابتدا صرفاً به عنوان یک میم کوین شناخته می‌شد، اما اکنون و به لطف پیشرفت‌های قابل توجهی که داشته است، مدیر تیم توسعه آن (Shytoshi Kusama) در لیست 50 فرد تاثیرگذار در دنیای ارز دیجیتال از دید CoinDesk قرار گرفته است.

افزایش قیمت و توکن سوزی شیبا

علاوه بر موارد گفته شده، اخیراً شاهد افزایش قیمت خیره کننده شیبا اینو بوده‌ایم. شیبا اینو روز سه شنبه گذشته، با جهش 16.22 درصدی، از سطح 0.00001 دلار عبور کرد، اما پس از آن با یک اصلاح 9.71 درصدی مواجه شد. اما این پایان کار نبود و در دو روز گذشته، شیبا اینو طی یک روند صعودی، بازگتش قابل توجهی داشت و با 10 درصد افزایش قیمت، بار دیگر به سطح 0.00001042 دلار بازگشت.

تیم توسعه دهنده شیبا اینو، در اقدامی قابل توجه، با ارسال 8.2 میلیارد توکن شیبا اینو به یک آدرس خارج از چرخه بازار، نقش مهمی در توکن سوزی این ارز دیجیتال ایفا کرد. این اولین توکن سوزی این تیم پس از انتشار شیباریوم بود. لازم به ذکر است که احتمالاً این توکن‌ها از محل کارمزد تراکنش های BONE به SHIB جمع‌آوری شده بودند.

با توجه به اینکه جامعه شیبا اینو به دقت چنین تحولاتی را رصد می‌کند، کل بازار ارز های دیجیتال منتظر مشخص شدن نتیجه این اتفاقات هستند. همزمان شدن تراکنش های بزرگ، نوسانات شدید قیمت و توکن سوزی این شبکه، باعث پیچیدگی تحلیل و پیش بینی روند این ارز شده است. با این حال، جامعه شیبا اینو اعتقاد دارد که قیمت این ارز در آینده به سطح 0.001 دلار خواهد رسید.

چنانچه علاقه‌مند به اخبار و حوادث مرتبط با شیبا و اکویسیستم آن هستید، توصیه می‌کنیم سری به نوشته آینده شیبا بزنید تا علاوه بر این که از آخرین اخبار آن مطلع باشید؛ تحلیل شیبا تا سال 2030 را نیز مطالعه کنید.
منبع: zycrypto.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *