زمان لیست شدن پیکسل ورس مشخص شد؛ قیمت PIXFI چند خواهد بود؟

لیست شدن پیکسل ورس در صرافی‌های معتبر

ایردراپ پیکسل ورس (Pixelverse)، فردا 28 تیر (18 جولای) از توکن رسمی خود یعنی PIXFI$ رونمایی می‌کند. این توکن قرار است حداکثر 5 میلیارد عرضه داشته باشد. تیم توسعه پیکسل ورس وعده داده است که این ایردراپ، انقلابی در بخش بازی‌های بلاکچینی ایجاد خواهد کرد!

خبر عرضه PIXFI در توییتر این شرکت
خبر عرضه PIXFI در توییتر این شرکت

هنوز مشخص نیست که پیکسل ورس دقیقاً در چه صرافی‌های لیست خواهد شد، اما وابستگی این پروژه به صرافی‌های Binance, Bybit, KuCoin, Gate.io, MEXC چشم‌ها را به سمت این صرافی‌ها دوخته است.

پروژه پیکسل ورس تاکنون بیش از 60 میلیون کاربر را جذب کرده است.

استخر استخراج پیکسل ورس در Bitget

همراه با خبر عرضه، صرافی Bitget هم از عرضه این توکن خبر داد و همزمان اطلاعاتی را از استخر نقدینگی آن منتشر کرد. در ادامه بخشی از اطلاعات این استخر را خواهیم آورد تا با فرآیند عرضه PIXFI بیشتر آشنا شوید:

  • نام جفت ارز: PIXFI/USDT
  • زمان باز شدن ترید: 28 تیر 1403
  • زمان باز شدن برداشت: 29 تیر 1403
  • کل پاداش: 9,625,000 PIXFI
  • پاداش‌های استخر USDT به ازای هر کاربر = USDT استیک شده کاربر ÷ کل USDT استیک شده همه شرکت‌کنندگان واجد شرایط × استخر جوایز مربوطه.
  • حداکثر میزان استکینگ برای هر نفر: 2000 دلار

طبق اطلاعات بالا، شما همین امروز می‌توانید با تتر در استخر نقدینگی عرضه PIXFI شرکت کنید و در جایزه 9,625,000 PIXFI سهیم شوید.

قیمت پیکسل ورس چند خواهد بود؟

هنوز مشخص نیست قیمت اولیه PIXFI چقدر است، باید منتظر بمانید تا ببینیم اولین قیمتی که این توکن در 28 تیر معامله می‌شود چقدر است. اما با توجه به پایگاه کاربری مشابه نات کوین و حجم عرضه 5 میلیاردی آن (یک بیستم عرضه کل نات کوین)، احتمالا قیمت عرضه PIXFI بیشتر از نات کوین خواهد بود!

 

منبع: cryptotimes
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *