شایعات عرضه احتمالی ETF دوج کوین در پی رشد بازار میم‌کوین‌ها

چکیده مطلب:

آرتور هیز و راؤول پال، دو کارشناس برجسته فضای کریپتو بر این باورند که با توجه به محبوبیت فزاینده و جایگاه منحصر به فرد دوج کوین در میان میم کوین‌ها، شاهد ظهور یک ETF برای آن تا پایان این چرخه بازار خواهیم بود. آنها همچنین معتقدند که یک ETF دوج کوین حتی می‌تواند از نظر جذب سرمایه، گوی سبقت را از ETFهای مطرحی مانند اتریوم نیز برباید.

شایعات عرضه احتمالی ETF دوج کوین در پی رشد بازار میم‌کوین‌ها

آرتور هیز (Arthur Hayes) و راؤول پال (Raoul Pal)، دو تن از کارشناسان برجسته بازار رمزارزها، در یک پادکست اخیر یوتیوبی به بررسی آینده میم کوین‌ها (Meme Coins) در این چرخه بازار پرداخته و احتمال راه‌اندازی یک صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) دوج‌کوین را در آینده نزدیک پیش‌بینی کردند.

غول‌های دنیای کریپتو تأیید کردند: ETF دوج‌کوین در راه است

آرتور هیز، هم‌بنیان‌گذار صرافی بیت‌مکس (BitMEX) و راؤول پال، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار پلتفرم ریل ویژن (Real Vision)، در پادکست کوین بیرو (Coin Bureau) حضور یافتند و با توجه به محبوبیت روزافزون میم کوین‌ها، دیدگاه‌های خود را درباره پتانسیل ایجاد یک ETF دوج‌کوین به اشتراک گذاشتند.

هیز در پاسخ به سوالی درباره میم کوین‌های موردعلاقه‌اش در پرتفوی شخصی، با اطمینان اظهار داشت که به‌احتمال زیاد تا پایان این چرخه بازار، شاهد راه‌اندازی یک صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) برای دوج کوین خواهیم بود. 

او استدلال خود را بر مبنای رشد چشمگیر این میم کوین محبوب در سال‌های اخیر و همچنین قدمت و جایگاه منحصر به فرد آن به‌عنوان پیشگام در دنیای میم کوین‌ها عنوان کرد.

همچنین هیز به ارزش بازار قابل توجه دوج‌کوین اشاره کرد که به رقم شگفت‌انگیز ۱۹.۷ میلیارد دلار رسیده است. این میم‌کوین در حال حاضر بر اساس داده‌های وب‌سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، در جایگاه نخست بزرگ‌ترین ارز دیجیتال مبتنی بر میم از نظر ارزش بازار قرار دارد.

علاوه بر این، تأثیر فرهنگی دوج‌کوین بر فضای رمزارزها و به‌طور کلی بخش سرمایه‌گذاری، بسیار عمیق بوده است. این میم‌کوین محبوب با پشتکار، جامعه قدرتمند خود را گسترش داده و میلیون‌ها طرفدار و سرمایه‌گذار را جذب کرده است.

راؤول پال، ضمن تأیید دیدگاه هیز، با پیش‌بینی راه‌اندازی یک ETF دوج‌کوین تا پایان چرخه بازار موافقت کرد. وی از حمایت قاطع خود از ایجاد چنین صندوقی سخن گفت و اشاره کرد که در این باره با یان ون ایک (Jan van Eck)، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری ون ایک (VanEck) و ارائه‌دهنده ETF‌های بیت‌کوین، گفت‌وگو کرده است.

 مدیرعامل ریل ویژن در پاسخ به این پرسش که آیا یک ETF دوج کوین می‌تواند تقاضا برای ETFهای اتریوم را نیز پشت سر بگذارد، نکات جالبی را مطرح کرد. او عملکرد چشمگیر دوج کوین در پیشی گرفتن از بیت کوین در هر چرخه صعودی بازار را ستود زیرا این موفقیت‌ها، جایگاه دوج کوین را به‌عنوان یک بازیگر کلیدی در صنعت کریپتو تثبیت کرده است. 

مدیرعامل ریل ویژن همچنین از تلاش‌های پشت‌پرده خود پرده برداشت. او سعی کرده بود تا مدیرعامل شرکت معتبر ون ایک را برای ثبت درخواست راه‌اندازی یک ETF دوج کوین ترغیب کند. این نشان می‌دهد که چهره‌های شناخته شده در حال حمایت جدی از این میم کوین محبوب هستند.

در حال حاضر، دوج‌کوین با قیمت ۰.۱۳ دلار معامله می‌شود- منبع: TradingView
در حال حاضر، دوج‌کوین با قیمت ۰.۱۳ دلار معامله می‌شود- منبع: TradingView

میم‌کوین‌ها با قوی‌ترین روایت‌ها در این چرخه

در حالی که میم کوین‌ها همچنان به پیشروی خود در دنیای کریپتو ادامه می‌دهند، کاملا طبیعی است که بسیاری از فعالان بازار در حال رصد و پیش‌بینی این موضوع باشند که کدام یک از این کوین‌های جذاب و سرگرم‌کننده، پتانسیل تبدیل‌شدن به ستاره بعدی این عرصه را دارد. هیز و پال در این مصاحبه، دیدگاه‌های خود را درباره اینکه کداممیم‌ کوین‌ها، قوی‌ترین روایت‌ها را در بازار کریپتو خواهند داشت، به اشتراک گذاشتند.

پال فاش کرد که در ارزهای دیجیتال محبوبی مانند دوج‌کوین سرمایه‌گذاری کرده است، اما ۹۰درصد سرمایه‌گذاری بلندمدت وی روی سولانا (SOL) متمرکز است. از سوی دیگر، هیز از پرتفوی متنوع‌تر میم‌ کوین‌های خود خبر داد و به سرمایه‌گذاری در میم‌ کوین‌های برجسته‌ای مانند بونک (BONK)، دوج‌ویف‌هت (WIF) و دوج‌کوین اشاره کرد. وی همچنین استراتژی سرمایه‌گذاری خود را برای سال ۲۰۲۴ را فاش و توصیه کرد: 

بلندمدت باشید، نفروشید، متزلزل نشوید و از اهرم زیاد استفاده نکنید.

منبع: بیت‌کوینیست
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *