معامله‌ گران در زمان افت قیمت، بر روی خرید چین لینک تمرکز کرده‌اند

معامله‌ گران در زمان افت قیمت، بر روی چین لینک تمرکز کرده‌اند | همتاپی

روز یکشنبه، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در نتیجه جنگ اوکراین و روسیه، با 2.6 درصد کاهش به 1.83 تریلیون دلار رسید. قیمت بیت کوین نیز همانند دیگر بازارها پس از حمله روسیه به اوکراین، سقوط کرد. در چنین شرایطی معامله گران تمرکز خود را روی خرید چین لینک معطوف کرده‌اند.

با وجود کاهش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال همزمان با شروع چنگ، طی دو روز گذشته، قیمت بیت کوین و آلتکوین‌ها بهبود یافته و در نتیجه حرکت صعودی قابل توجهی داشتند. حتی با وجود این که تعدادی از کوین‌ها پس از بازیابی قیمت چشمگیری که داشتند، مجدداً به منطقه قرمز برگشتند، خریداران همچنان بر بازار تسلط دارند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

معامله‌گران؛ کماکان چین لینک خود را هولد می‌کنند

یک شرکت پیشرو در تحلیل قیمت ارزها دیجیتال، اظهار داشته که علی‌رغم کاهش قیمت اخیر بیت کوین و ارزهای دیجیتال، معامله‌گران همچنان چین لینک (LINK) و کاردانو (ADA) خود را هولد می‌کنند.

بر اساس توئیتی که اینتو د بلاک (IntoTheBlock)، شرکت فعال در زمینه تحلیل بازار ارزهای دیجیتال، منتشر کرده است، علی‌رغم این واقعیت که پلتفرم قراردادهای هوشمند کاردانو حدود 73 درصد نسبت به بالاترین رکورد قیمتی خود یعنی 3.09 دلار که در اوایل ماه سپتامبر ثبت کرده بود، کاهش داشته است، سرمایه‌ گذاران کاردانو هنوز از افزایش قیمت این ارز دیجیتال ناامید نشده‌اند.

صرف نظر از حرکت قیمت، حامیان کاردانو نیز قدرت خود را حفظ کرده‌اند. وجوهی که توسط هولدرها (آدرس‌هایی با بیش از یک سال سابقه انباشت) نگه داشته شده، به بالاترین میزان خود رسیده است. این دسته از هولدرها، میزان دارایی کاردانو خود را به مبلغ 10.12 میلیارد دلار رساندند که بالاترین میزان ثبت شده برای این دارایی از تاریخ 11 ماه دسامبر سال 2019 تاکنون است.

در زمان نگارش این مقاله قیمت کاردانو 0.87 دلار می‌باشد که تقریباً 18 درصد از سقف قیمت قبلی خود، پایین‌تر است. همچنین در رتبه‌بندی از لحاظ ارزش بازار، به رتبه هشتم سقوط کرده و یک پله بالاتر از سولانا قرار گرفته است.

نمودارهای تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک نشان می‌دهد، در زمان نگارش این مقاله، چین لینک نیز با قیمت 13.69 دلار معامله می‌شود. که طی هفت روز گذشته، بیش از 16.8 درصد کاهش داشته است. چین لینک نیز بیش از 75 درصد نسبت به سقف قیمت 52.70 دلاری خود در ماه می، کاهش داشته است.

بر اساس گزارش سایت اینتو د بلاک، علی‌رغم افت قیمتی زیاد، سرمایه‌ گذاران چین لینک نسبت به فروختن این دارایی تردید داشتند. تعداد هولدرهای ارز لینک پیوسته بیشتر و بیشتر می‌شود و اکنون 279,440 آدرس چین لینک وجود دارد که این ارز را برای بیش از یک سال نگه داشته‌اند. این تعداد 43.9٪ از کل ترکیب دارندگان این ارز را تشکیل می‌دهد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *