مدیرعامل بایننس: هک توییتر برای شبکه بیت کوین کاملا مثبت بود

مدیرعامل بایننس: هک توییتر برای شبکه بیت کوین کاملا مثبت بود. 

مدیرعامل صرافی بایننس، چانگ پنگ ژائو (CZ)، به شوخی اظهار کرد احساس ممتاز بودن می‌کند که صفحه توئیترش را مانند بیل گیتس و باراک اوباما هک کرده‌اند، و توضیح داد که چرا این هک می‌تواند برای بیت کوین خوب باشد.  در این ادامه می‌توانید دلایل نظر او را بخوانید.

مدیرعامل صرافی بایننس (Binance)، که حساب توییترش به همراه تعدادی دیگر از صفحات پرمخاطب مورد حمله قرار گرفته بود، اکنون به توئیتر بازگشته و درباره آنچه اتفاق افتاده، نظرات خود را به اشتراک گذاشته است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

مدیر عامل صرافی بایننس با ارائه چند نظر به جامعه رمزنگاری، توضیح می‌دهد که چرا هک توئیتری و کلاهبرداری گسترده بیتکوین در پی آن می‌تواند پیامدهای مثبتی برای BTC و دارندگان بالقوه آن در آینده داشته باشد.

این هک توییتری است، نه کلاهبرداری بیت کوین

CZ اعلام کرد: از آنجایی که بسیاری از افراد حمله اخیر به حساب‌های توییتری معتبر را تنها متعلق به کارآفرینان سطح بالا، سیاستمداران و افراد مشهور می‌دانند، آنچه اتفاق افتاده است در واقع هک توییتر بوده است، نه هک بیت کوین یا کلاهبرداری بیت کوین.  

هک بیت کوین؟ نه، بیتکوین هک نشد. هکرها بیت کوین می‌خواهند، زیرا ارزشمند است. وقتی سارقان بانکی پول می‌خواهند، به آن سرقت پول نمی‌گویند. این یک سرقت از بانک است. کلاهبرداری بیت کوین؟ نه، بیت کوین از کسی کلاهبرداری نکرده است.

توییتر به دلیل وجود یک جامعه رمزنگاری فعال‌تر هک شد

چانگ پنگ ژائو خاطرنشان کرد که اکثر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به طور ناخواسته اجازه می‌دهند که کلاهبرداران بتوانند دارایی‌های رمزنگاری کاربران را در فیسبوک، یوتیوب و شبکه‌های دیگر به روشی سیاستمدارانه بدزدند.

با این حال، توییتر جامعه رمزنگاری فعال‌تری دارد. به همین دلیل از پلتفرم Jack Dorsey برای این حمله انتخاب شد.

به گفته او، بیشتر پلتفرم‌های آنلاین مشکلاتی در امنیت دارند و توییتر در این مشکل مستثنی نیست. چانگ پنگ ژائو از گوگل به عنوان یک حفاظ مستحکم در برابر کلاهبرداران نام برد.

این هک برای جامعه رمزنگاری کاملا مثبت است

سرانجام، مدیر Binance عنوان کرد که این رویداد برای جامعه رمزنگاری مثبت (net positive) است. توییتر به طور گسترده درباره بیت کوین در کل جامعه حتی برای افرادی که بیتکوین نداشتند و یا در کل نمی‌دانستند BTC چیست اطلاعات و آگاهی‌هایی را منتشر کرده است.

او تأکید کرد که حساب‌های توییتری قدرتمندترین و محبوب‌ترین افراد جهان، پیام‌هایی را در مورد بیت‌کوین داده است، با اینکه این رویداد یک کلاهبرداری بود، اما در نتیجه آن یک کمپین بازاریابی گسترده برای BTC راه اندازی شد.

این، یک کمپین تبلیغاتی گسترده برای bitcoin# است. هر چند وقت یک بار می‌توانید ببینید همه‌ی این حساب‌های معروف در مورد رمزنگاری توییت می‌کنند؟

مدیرعامل بایننس  از این هک احساس امتیاز می‌کند

سرانجام، مدیرعامل Binance به شوخی اظهار داشت که او مفتخر است که صفحه‌اش را به همراه صفحه‌های ایلان ماسک (Elon Musk)، بیل گیتس (Bill Gates) و باراک اوباما (Barak Obama) هک کرده‌اند.

همچنین، به حساب‌های کاربری دیگر فعالان حوزه رمزنگاری از جمله Binance ،Coinbase ،Ripple  و CoinDesk حمله شده بود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *