تحلیلگری که توانست ۰.۲ بیتکوین را به ۱۰۰ هزار دلار تبدیل کند

تحلیلگری که توانست 0.2 بیتکوین را تبدیل به ۱00هزار دلار تبدیل کند | همتاپی

دنبال کردن‌های پیوسته یک معامله‌گر بیت کوین از استراتژی موفق تریدینگ او پرده برداشت. این معامله‌گر با استفاده از این استراتژی خود توانست 0.2 بیتکوین خود را به 100 هزار دلار برساند.

به گزارش لوک مارتین (Luke Martin) در قسمت جدید “سرگذشت یک کوینیست (Venture Coinist)” معامله‌گری با نام مستعار سالسا تکیلا (SalsaTekilla) نظرات خود را در مورد چگونگی مدیریت ریسک بیان کرد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

این معامله‌گر فعال در بازار بیتکوین می‌گوید:

از نظر من شرایط بازار پیوسته در حال تکاپو و تغییر است به این معنی که هر زمانی وارد یک معامله می‌شوم، توقعات من نیز تغییر می‌کند. بگذارید این طور بگویم که در قیمت 11,800 دلار، وارد یک معامله بلند مدت می‌شوم و هدفم 12,000 دلار است و حد ضرر را روی 11,700 دلار در نظر می‌گیرم. در این حالت نسبت ریسک به پاداش من دو به یک است… با تغییر بازار، نسبت ریسک به پاداش من نیز تغییر خواهد کرد. می‌شود اینطور گفت زمانی که قیمت روی 11,900 دلار است. ناگهان، من برای به دست آوردن 100 دلار روی 200 دلار ریسک می‌کنم. بنابراین هر زمانی که در موقعیتی قرار دارم، موقعیت بعدی‌ام را ارزیابی می‌کنم.

مطالب مرتبط: حد ضرر چیست و معنی استاپ لاس در ارزهای دیجیتال چیست؟

سالسا تکیلا در بین معامله‌کنندگان ارزهای دیجیتال به عنوان فردی که شفاف‌ترین معاملات را دارد شناخته می‌شود و نام او در بالاترین رده جدول لیست معامله‌گران بیتکوین جهان Bybit قرار دارد.

سالسا تکیلا در بالاترین رده جدول لیست معامله‌گران جهان بیتکوین Bybit قرار دارد.

منبع: توییتر

سالسا تکیلا به عنوان یک معامله‌گر روزانه، تفاوت خود را در استفاده از تکنیک اسکالپینگ (Scalping) می‌داند. در این تکنیک معامله‌گر از نوسانات در بازه‌های زمانی کوتاه مدت بهره می‌برند.

هرچه بیشتر مدت زمان موقعیت معاملات خود را انتخاب کنید، عوامل خارجی بیشتری می‌توانند روی معامله شما تاثیرگذار باشند… اگر برای چند روز مشغول یک معامله باشید، زمان بیشتری به بازار می‌دهید تا اخباری که روی وضعیت بازار تأثیرگذار هستند، روی معامله شما نیز تاثیر بگذارند و شرایط را برایتان تغییر دهند. همچنین هر چه بیشتر در یک معامله بمانید، باید ریسک بیشتری را از طرف عوامل خارجی تاثیرگذار بر معاملات خود بپذیرید.

این تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال به این نکته نیز اشاره می‌کند که به عنوان یک معامله‌گر روزانه، پیوسته بازار را تحت نظر قرار می‌دهد.

من از ابزارهای متفاوتی مثل اخبار استفاده می‌کنم و همیشه سعی می‌کنم که به اخبار موثق دسترسی داشته باشم، من نه تنها از نمودار شمعی ژاپنی استفاده می‌کنم، بلکه نیم نگاهی به لیست سفارشات هم می‌اندازم. همچنین تحلیل‌های زنجیره‌ای (On-chain)، اخبار و آمارهای خاصی از بازار را مورد بررسی قرار می‌دهم.

این معامله‌گر تأکید می‌کند که از تمام اطلاعات برای ارزیابی اینکه آیا وارد‌ معامله‌ای بشود یا نه استفاده می‌کند. به علاوه، وی قبل از ورود به آن معامله نحوه مدیریت آن را بررسی می‌کند. همچنین سالسا تکیلا به چند استراتژی کلیدی در معاملات اهرمی اشاره کرد.

وقتی معاملات اهرمی انجام می‌دهید حتما توقف ضرر (Stop-loss) در نظر بگیرید. حتما لازم است یک برنامه بی‌اعتبار‌سازی (Invalidation) برای معاملات خود داشته باشید و حد ریسک خود را بسیار سفت و سخت بگیرید.

وی به افرادی که از معامله‌گری به عنوان راهی برای گذران زندگی استفاده می‌کنند، توصیه می‌کند از پولی که ندارند برای معامله کردن استفاده نکنند.

اگر شما پول کنار گذاشته نداشته باشید و مجبور باشید از پول مخارج زندگی‌تان برای معامله کردن استفاده کنید، آنگاه حاشیه ریسک بسیار کمی دارید. به این معنی که اگر مجبور باشید از معامله‌کردن درآمد داشته باشید، تحت فشار قرار ‌می‌گیرید و وارد معاملات مزخرف می‌شوید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *