افزایش قیمت بیت کوین کش علی‌رغم ثابت ماندن قیمت بیت کوین

افزایش قیمت بیت کوین کش علی‌رغم ثابت ماندن قیمت بیت کوین | همتاپی

همان‌طور که اخبار و تحلیل‌‌های بیت‌ کوین کش نشان داد، در حالی که قیمت بیت‌ کوین در 50 هزار دلار ثابت ماند، قیمت بیت کوین کش ای بی سی (BCH ABC) روز گذشته 50 درصد افزایش داشت.

قیمت بیت کوین که طی دو هفته اخیر به بالاترین سطح خود رسیده بود، با کاهش چند صد دلاری رو به رو شد و قیمت آن بالای 50,000 دلار ثابت ماند. سایر آلت کوین‌ها نیز، به جز تعداد معدودی از آن‌ها، پس از سودهای دیروز در وضعیت قرمز هستند. اما در این میان، نمودا تحلیل قیمت بیت کوین کش (BCH ABC) 50 درصد افزایش قیمت یافت.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

نمودار قیمت بیت کوین/ دلار | همتاپی

نمودار قیمت بیت کوین/ دلار. منبع: تریدینگ ویو 

بیت کوین پس از چند هفته کاهش قیمت، در نهایت صعود چشمگیری داشت و قیمت آن به بالای 50,000 دلار رسید. این ارز دیجیتال حتی در ساعات بعدی به روند صعودی خود ادامه داد و به بالاترین سطح چند هفته اخیر خود یعنی تقریباً 52,000 دلار رسید. با این حال، با ورود خرس‌ها روند افزایشی قیمت بیت کوین متوقف شد و قیمت آن کاهش یافت؛ اما قیمت بیت کوین در حال حاضر همچنان نزدیک به 51,000 دلار است. بیت کوین دو روز متوالی، از زمان سقوط قیمت اخیر خود، بالاتر از 50,000 دلار خرید و فروش نشد. سطوح فعلی قیمت بیت کوین به این معنی است که ارزش بازار آن بالای 950 میلیارد دلار باقی مانده، در حالی که تسلط این ارز دیجیتال بر آلتکوین‌ها نزدیک به 40.6% است.

بررسی اجمالی بازار ارزهای دیجیتال | همتاپی

بررسی اجمالی بازار ارزهای دیجیتال. منبع: کوانتیفای کریپتو 

سایر آلتکوین‌ها نیز سود قابل توجهی را ثبت کردند. قیمت اتریوم (ETH) چند روز پس از کاهش به زیر 3800 دلار، افزایش یافت و به بالای 4100 دلار رسید. اما با کمی کاهش، قیمت آن به حدود 4100 دلار رسید. بایننس کوین همچنان در 550 دلار باقی مانده است، در حالی که بیت کوین کش 50 درصد افزایش قیمت داشت. پولکادات (Polkadot)، شیب (SHIB)، لایت کوین (LTC) و چین لینک (Chainlink) با ضررهای جزئی روبه‌رو شدند، در حالی که اولانچ (Avalanche)، ریپل (Ripple) و متیک (MATIC) کمی بیشتر کاهش قیمت داشتند. سولانا (Solana)، دوج (DOGE) و ارز دیجیتال CRO امروز در وضعیت سبز هستند، زیرا سولانا با 2% افزایش قیمت به بالای 190 دلار، دوج با بیش از 5% و ارز CRO با 7.5% افزایش قیمت به 0.65 دلار رسیدند.

مقاله پیشنهادی: بیت کوین کش چیست

قیمت بیت کوین کش اِی بی سی (Bitcoin Cash ABC) 50 درصد افزایش یافت و به 100 دلار رسید و جزء 10 کوین برتر قرار گرفت. ارزش بازار سایر ارزهای دیجیتال اندکی کاهش یافت و به زیر 2.4 تریلیون دلار رسید.

همانطور که اخیراً گزارش دادیم؛ با شروع تعطیلات کریسمس، قیمت بیت کوین پس از هفته‌ها تلاش، 50,000 دلار را شکست و نزدیک به 50,978.58 دلار خرید و فروش شد که نشان‌دهنده افزایش 3.4 درصدی آن در روز گذشته است و هنوز 26.6 درصد از بالاترین قیمت خود در ماه نوامبر، یعنی 69,044.77 دلار، فاصله دارد، اما آخرین باری که قیمت آن به بالای 50,000 دلار رسید، حدود 11 روز پیش بود. به عقیده تحلیلگران، رکود ماه دسامبر به دلیل کسب سود در پایان سال و فروش ارز برای خرید هدایا بود، اما احتمالاً قیمت بیت کوین در سال جدید بهبود خواهد یافت. اتریوم نیز، به ‌عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در روز گذشته 2.5 درصد رشد کرد، اما این دارایی پس از سقوط به زیر 4878 دلار، یعنی بالاترین قیمت خود در ماه‌های گذشته، اکنون با قیمت 4124 دلار خرید و فروش می‌شود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین کش صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *