اکثر سرمایه‌گذاران ریپل معتقدند که قیمت XRP به ۱۰۰ دلار خواهد رسید

اکثر سرمایه‌گذاران ریپل معتقدند که قیمت آن به ۱۰۰ دلار خواهد رسید | همتاپی

یک نظرسنجی جدید که توسط کاربری با نام مستعار Ripple و یکی از مشتاقان صنعت کریپتو با نام مستعار XRP_Cro انجام شده است، نشان می‌دهد که اکثر سرمایه‌گذاران ریپل (XRP)، معتقدند که قیمت ریپل تا بالای ۱۰۰ دلار صعود خواهد کرد.

از جامعه مورد هدف ر‌یپل بیش از 1000 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند، که ۴۳ درصد از افراد شرکت‌کننده  قصد داشتند بخش یا کل دارایی ریپل خود را روی قیمت ۱۰۰ دلار بفروشند، و 39% به دنبال فروش بین قیمت ۱۰ تا ۵۰ دلار هستند. در حالی که ۱۸ درصد باقیمانده اظهار داشتند که دارایی ریپل خود را بین قیمت ۳ تا ۱۰ دلار به فروش می‌رسانند.

مقاله پیشنهادی: ریپل چیست

در پاسخ به این سوال که کدام رمزارز بیشترین بازگشت سرمایه (return of investment-ROI) را در سیکل بعدی بازار گاوی خواهد داشت؟ 77.9 درصد ارز ریپل را انتخاب کردند؛ در حالی که 15.7 درصد بر روی پروتکل مدیریت زنجیره تقاضا (VeChain-VET) شرط بستند. بیت کوین و اتریوم هم به ترتیب 2.9 و 3.5 درصد نظرات را به خود اختصاص دادند.

زمانی که از شرکت‌کنندگان سوال شد که به غیر از ریپل، بزرگترین دارایی رمزارز آنها چیست؟ جواب ۶۵ درصد از آنان وی‌چین (VeChain-VET) بود؛ اما ۲۷ درصد کاردانو (Cardano-ADA) را انتخاب کرده بودند و ۱۴% استلار (Stellar-XLM) را ترجیح دادند. و تنها 4.1 درصد انتخاب‌شان اتریوم بود.

همچنین این نظرسنجی نشان می‌دهد که 94.3 درصد پاسخ‌دهندگان، خود را سرمایه‌گذار بلندمدت می‌دانند در حالی که 5.7 درصد آنها خرید و فروش کوتاه مدت را ترجیح می‌دهند. | همتاپی

منبع:  XRP_Cro/Twitter

همچنین این نظرسنجی نشان می‌دهد که 94.3 درصد پاسخ‌دهندگان، خود را سرمایه‌گذار بلندمدت رمزارز می‌دانند در حالی که 5.7 درصد آنها خرید و فروش کوتاه مدت رمزارز را ترجیح می‌دهند. در پاسخ به اینکه چه احساساتی باعث تحریک به سرمایه‌گذاری و معاملات در آنها می‌شود؟ 74.5 درصد به خوش بینی و اعتقاد، و در مقابل 8.1 درصد به ترس اشاره می‌کنند. آرا نشان می‌دهند 12.7 درصد معاملات خود را از روی حرص و طمع، و 4.6 درصد تحت تأثیر خشم و ناامیدی این کار را انجام می‌دهند.

از کل شرکت‌کنندگان 42.9 درصد می‌گویند که ریپل، ۱۰۰% پورتفولیوی رمزارز آنها را تشکیل می‌دهد، درحالی که پرتفولیوی 44.3 درصد افراد بین ۳۰ تا ۵۰ درصد به ریپل اختصاص دارد و 12.8 درصد باقی مانده ادعا می‌کنند که ریپل بین ۰ تا ۳۰ درصد پورتفولیوی را تشکیل می‌دهد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *