۹۶درصد از سرمایه‌گذاران میم کوین پپه در سود هستند

داده‌های آن‌چین حاکی از آن است که بیش از ۹۶درصد از سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال پپه (PEPE) بعد از افزایش اخیر قیمت این میم کوین  در سود هستند. ویکاکدو (Vicakdo)، محقق ارزهای دیجیتال، با انتشار پستی در توییتر خود گفت که بخش اعظم سرمایه‌گذاران پپه سود خالص به دست آوردند.

شاخص «ورود و خروج کلی سرمایه» (Global In/Out of the Money) پلتفرم تحلیل آنچین این‌تودبلاک (IntoTheBlock) به ما نشان می‌دهد که هر آدرس در کدام محدوده قیمتی خریداری شده‌اند. این پلتفرم تحلیلی از داده‌های زنجیره‌ای برای محاسبه مبنای هزینه پرداختی خرید هر سرمایه‌گذار و تعیین میانگین قیمت سپرده کوین‌ها در هر کیف پول استفاده می‌کند.

طبق این شاخص، سرمایه‌گذارانی که هزینه پرداختی خرید آن‌ها بالاتر از قیمت نقدی فعلی است، به عنوان سرمایه‌گذار «در ضرر» در نظر گرفته می‌شوند.  از سوی دیگر، این سایت اصطلاح «در سود» را برای سرمایه‌گذارانی به کار می‌گیرد که مبنای هزینه تمام‌شده آن‌ها کمتر از ارزش فعلی دارایی است. طبیعتا، سرمایه‌گذارانی که مبنای هزینه تمام شده آن‌ها برابر با قیمت فعلی باشد، به عنوان (سربه‌سر) در نظر گرفته می‌شوند.

نمودار زیر توزیع فعلی سرمایه‌گذاران پپه را در هر سه دسته نشان می‌دهد. به علاوه، می‌توانید، نحوه مقایسه دامنه‌ها هزینه هر سرمایه‌گذار را طبق مبنای هزینه ورود و خروج سرمایه‌شان ببینید.

تنها درصد ناچیزی از سرمایه‌گذاران این میم‌کوین ضرر کردند
به نظر می‌رسد تنها درصد ناچیزی از سرمایه‌گذاران این میم‌کوین ضرر کردند

طبق نمودار بالا، اندازه نقطه‌های سبز، نشان دهنده تعداد آدرس‌ها و میانگین قیمت هر یک از آن‌هاست. به نظر می‌رسد که تمام دایره‌های سبز بزرگ زیر قیمت لحظه‌ای فعلی قرار دارند و این یعنی بیشتر سرمایه‌گذاران در سود هستند. به‌طور مشخص، ۹۶.۳۶ درصد از کل سرمایه‌گذاران پپه در دسته «در سود» قرار دارند و تنها ۱۰ آدرس ضرر هستند. این ضرر در مقایسه با تعداد ۲۳۶٬۳۲۰ آدرس سبز، رقم ناچیزی است.

درصد باقی‌مانده از دارندگان ارزهای دیجیتال در حال حاضر در دسته سربه‌سر هستند، به این معنی که قیمت در حال آزمایش مجدد میانگین هزینه مشترک آن‌هاست.

به‌طور کلی، محاسبه مجدد هزینه‌ها برای هر سرمایه‌گذار مهم است، زیرا تاثیر مستقیمی روی تغییر وضعیت سود و زیان آن‌ها دارد. در واقع، سرمایه‌گذاران می‌توانند هنگام چنین آزمایش‌های مجددی، واکنش مناسب با آن موقعیت را داشته باشند.

سرمایه‌گذارانی که موقع ضرر، دارایی‌های خود را نگه می‌دارد، ممکن است برای فرصت خروج در نقطه سربه‌سر (هزینه ها و درآمد کل برابر است) خود ناامید باشند، بنابراین آزمایش مجدد قیمت آن دارایی می‌تواند یک سطح مقاومت ایجاد کند.

از طرفی، دارندگانی که به دنبال سود هستند، زمانی که قیمت سطح خنثی‌ را دوباره آزمایش می‌کند، وارد پوزیشن خرید می‌شوند زیرا معتقدند که این سطح در آینده نیز سودآور خواهد بود. بنابراین، این سطوح به عنوان سطوح پشتیبانی به حساب می‌آید.

قدرت این سطوح مقاومت و پشتیبانی به طور طبیعی در تعداد آدرس‌های خریداری‌شده نهفته است. سرمایه‌‌گذاران اصلی همه در دایره‌های سبزرنگ بزرگ هستند، بنابراین آزمایش مجدد آن‌ها می‌تواند واکنش قیمت قابل توجهی ایجاد کند.

طبق نمودار متوجه می‌شویم که ارز دیجیتال پپه در حال حاضر مقاومت کمی دارد، بنابراین سرمایه‌گذارانی که به دنبال خروج از نقطه سر‌به‌سر خود هستند، هیچ مقاومتی برای بالا رفتن قیمت پپه از ناحیه مقاومت ندارند. با این حال، در سطوحی که سود شدید وجود دارد، سرمایه‌گذاران این فرصت را دارند که بیشتر از قبل سود کسب کنند. به همین ترتیب، مانع اصلی برای افزایش نرخ سود صرفا فروش است.

قیمت پپه

قیمت پپه در زمان نگارش این مقاله روی رنج ۰.۰۰۰۰۱۶۸ دلار قرار دارد و نسبت به هفته گذشته ۷۷ درصد افزایش یافته است.

 

افزایش قیمت پپه طی چند روز گذشته

منبع: بیت‌کوینیست
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *