با وجود کاهش قیمت شیبا، حجم لیکوئیدی شیبا نسبت به آلتکوین‌ها کمتر است

با وجود کاهش قیمت شیبا اینو، حجم لیکوئیدی شیبا به نسبت سایر آلتکوین‌ها کمتر است | همتاپی

بیشتر ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته سطوح پشتیبانی کلیدی خود را  از دست داده‌اند و موجب کم رنگ شدن میزان احساسات در کل بازار ارزهای دیجیتال شدند که طبق داده‌های سایت کوین گلس (Coinglass)، منجر به لیکوئید شدن ۸۸۳ میلیون دلار از معاملات معامله‌گران در روز گذشته شده است.

بررسی معاملات فیوچرز اتریوم نشان می‌دهد که بیش از 358 میلیون دلار از معاملات این ارز لیکوئید شده‌اند، که این میزان به حجم 400 میلیون دلاری لیکوئید شده در معاملات آتی بیت کوین نزدیک است. در جریان وضعیت فروش فعلی بازار، در معاملات فیوچرز ارزهای سولانا (SOL)، دوج کوین (DOGE) و ریپل (XRP) به ترتیب 18.60 میلیون، 4.77 میلیون و 5.54 میلیون دلار لیکوئید شده‌اند. در معاملات فیوچرز ارز کاردانو (ADA)، مبلغ 7.5 میلیون دلار و معاملات فیوچرز ارز اولانچ (AVAX)، مبلغ 4.89 میلیون دلار لیکوئید شده است.

اما در این میان، حجم لیکوئید معاملات فیوچرز ارز شیبا اینو کمی بیش از 1.35 میلیون دلار بود که این میزان به نسبت سایر ارزها کمتر می‌باشد و البته بخشی از دلیل این امر، پایین بودن ارزش شیبااینو می‌باشد.

طبق اطلاعات سایت WhaleStats، ارز شیبا اینو همچنان در مرحله انباشت توسط نهنگ‌ها قرار دارد و در طی 24 ساعت گذشته بیشترین میزان ارز خریداری شده در میان 500 نهنگ برتر ETH قرار دارد.

از آنجایی که شیبا طی 24 ساعت گذشته یکی از پر کاربردترین قراردادهای هوشمند در بین 2000 نهنگ برتر اتریوم بوده، استفاده از این ارز در میان نهنگ‌ها بیشتر شده است.

پرایس اکشن شیبا اینو

شیبااینو در ساعات اولیه روز دوشنبه تا قیمت 0.0000073 دلار کاهش یافت و در 24 ساعت گذشته 12 درصد از ارزش خود را از دست داد. شیبا اینو یک صفر دیگر به قیمت خود اضافه کرد و اینطور به نظر می‌رسد که برای هفتمین روز متوالی با افت قیمت همراه باشد.

نمودارهای قیمت، نشان از حمایت 0.000006 دلاری یا کمتر و سپس سدی در قیمت 0.00000014 دلار دارد که از اواسط ماه آوریل به عنوان نقطه مقاومت آن عمل می‌کرده است. شیبا اینو در تاریخ 28 اکتبر 2021 هزاران درصد افزایش یافت و پس از رسیدن به سطوح پایینی مشابه قیمت‌های فعلی، به بالاترین میزان کل دوران خود یعنی قیمت 0.000088 دلار رسید.

مطالب مرتبط: شکست ناموفق مثلث نزولی می‌تواند ریزش ۱۲.۵ درصدی قیمت شیبا‌ را درپی داشته باشد

همچنین در ماه ژوئن به هولدرهای ارز شیبااینو اضافه شد. طبق آمار سایت WhaleStats، تعداد کل هولدرهای شیبا در حال حاضر 1,178,528 کیف پول است. میانگین موجودی این ارز بین 100 هولدر برتر ارز شیبا نیز اندکی افزایش یافت و در زمان نگارش این مقاله به میزان 2.8 میلیارد شیبا رسید.

براط اطلاع از آخرین اخبار شیبا، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *