آموزش نحوه پیدا کردن شناسه تراکنش (TXID) در کیف پول ارز دیجیتال کوینومی

آموزش نحوه پیدا کردن شناسه تراکنش (TXID) در کیف پول ارز دیجیتال کوینومی | همتاپی

شناسه تراکنش (TXID) یک عدد منحصر بفرد می‌باشد که با استفاده از آن می‌توان وضعیت یک تراکنش ارز دیجیتال را بررسی کرد.

شناسه تراکنش در دنیای ارزهای دیجیتال دقیقا شبیه به کد پیگیری تراکنش‌های بانکی می‌باشد. زمانی که یک تراکنش ارز دیجیتال در بلاکچین ثبت می‌شود یک شناسه تراکنش (TXID) به آن اختصاص داده می‌شود. شناسه تراکنش بصورت تصادفی انتخاب شده و شامل رشته‌ای از اعداد و حروف می‌باشد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

در تمام کیف پول‌های ارز دیجیتال (مانند کیف پول اکسودوس و تراست ولت)  قسمتی برای شناسه تراکنش (TXID) در نظر گرفته شده است.


پیدا کردن شناسه تراکنش در کیف پول کوینومی


در این ویدئو ازهمتاپی قصد داریم نحوه پیدا کردن TXid یا شناسه تراکنش را در نسخه موبایلی کیف پول ارز دیجیتال کوینومی به شما آموزش دهیم.

برای این آموزش ابتدا یک تراکنش آزمایشی بیت کوین انجام می­‌شود تا پس از آن بتوان TXid تراکنش صورت گرفته را به دست آورد. مشابه ویدئو، به صفحه بیت کوین بروید و از قسمت send، تراکنش مورد نظر خود را با وارد کردن آدرس کیف پول ارز دیجتیال مقصد و مقدار بیت کوین ارسالی، وهمچنین مقدار فی مورد نظر برای انجام تراکنش انجام دهید و سپس روی گزینه Confirm کلیک نمایید. و پس از آن پسورد والت خود را وارد کنید.

پس از انجام تراکنش، همانطور که در ویدئو مشاهده می­کنید، تراکنش انجام شده به صورت اتومات در قسمت Balance صفحه ارز بیت کوین قابل مشاهده است و با کلیک روی آن، می­توانید اطلاعات مربوط به همان تراکنش را مشاهده کنید. در این صفحه، در

قسمت Status: وضعیت تراکنش که تایید شده یا در انتظار تایید هست را نمایش می‌دهد.

قسمت Sent: مقدار ارز ارسالی و آدرس مقصد کیف پول ارز دیجیتال نمایش داده می‌شود.

قسمت Transaction fee: فی تراکنش انجام شده قابل مشاهده می‌باشد.

قسمت Transaction id: شناسه تراکنش (TXID) به شما نشان داده می­‌شود. از این قسمت عبارت TXid را کپی کنید و برای شخص مورد نظر خود وارد کنید و ارسال نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کار با کیف پول کوینومی برای من که تازه وارد حوزه ارز های دیجیتال شدم ساده هست؟ میتونم باهاش کار کنم؟

    1. سلام دوست عزیز

      بله کوینومی یک کیف پول نرم افزاری با رابط کاربری بسیار ساده می‌باشد که برای افراد مبتدی مناسب است. برای آشنایی بیشتر با این کیف پول ارز دیجیتال مقاله بررسی و آموزش کیف پول کوینومی را مطالعه نمایید.

  2. ممنون از مطلب بسیار مفیدتون. یکی از اطلاعات ضروری بود که هر تریدر از پایه باید میدونست. امیدوارم این نوع مطالب ادامه دار باشه در صرافی بسیار موفق و عالیتون