تحلیل قیمت اتریوم: چرا قیمت اتر ممکن است باز هم کاهش یابد؟

تحلیل قیمت اتریوم: چرا قیمت اتر ممکن است باز هم کاهش یابد | همتاپی

در بازار ارزهای دیجیتال فشار فروش اتریومدر وضعیتی که به شدت تحت تأثیر فشار فروش است،  وخرید و فروش می‌شود. قیمت اتریوم طی 30 روز گذشته 40 درصد کاهش یافته اما با این حال، کارشناسان می‌گویند که این کاهش ممکن است از این بیشتر هم ادامه پیدا کند.

ماه‌های ژوئیه و اوت می‌تواند بدترین ماه‌ها برای ارزهای دیجیتال باشد

دانیل چئونگ (Daniel Cheung)، بنیانگذار شرکت Pangea Fund Management در پستی توییتری به فرصتی بزرگ برای بازکردن جایگاه فروش اتریو‌م در قیمت 1,200 دلار، طی 2 ماه آینده اشاره کرد و گفت: بازار هنوز تسلیم نشده است؛ وی افزود که ماه‌های ژوئیه و اوت می‌توانند آبستن بدترین اتفاق‌ها باشند.

مدیر مالی این شرکت تأکید کرد: در حال حاضر بازار در وضعیت پیروی از استراتژی‌های اقتصاد کلان قرار دارد و روند قیمت بیتکوین و اتریوم نشان می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال نسبت به تورم حساسیت زیادی دارد.

این فشار فروش اخیر باعث شده است که مارکت کپ جهانی ارزهای دیجیتال طی روز گذشته 5 درصد دیگر نیز کاهش یابد و اکنون به 902 میلیارد دلار برسد. بازار دارایی‌های دیجیتال در ماه نوامبر 2021 بالاترین رکورد خود یعنی 3 تریلیون دلار را ثبت کرد.

قیمت اتریوم ممکن است تا 40 درصد کاهش یابد

طبق گفته چئونگ، اتریوم با همبستگی 0.8 نسبت به نزدک Nasdaq، خرید و فروش می‌شود. وی خاطرنشان کرد: این روند طی چند ماه آینده نیز به همین منوال خواهد بود. در عین حال ادغام اتریوم که همه منتظر آن هستیم، احتمالاً تا پایان سال جاری اتفاق خواهد افتاد.

همچنان احتمال زیادی وجود دارد که اتریوم در نزدک قرار گیرد و همچنین تا 2 ماه آینده معاملات اهرمی و لیکوئید بت (Liquid bet: در این حالت شما حجم کافی در هر دو طرف بازار قرار می‌دهید تا قیمت به تعادل برسد) آن راه‌اندازی خواهد شد. وی معتقد است نزدک هنوز جای زیادی برای سقوط دارد و در حال حاضر نیز 30 درصد از بالاترین رکورد اخیر خود عقب است. چئونگ اضافه که 20 درصد دیگر کاهش برای سهام QQQ و 40 درصد کاهش برای اتریوم را می‌توان انتظار داشت.

قیمت اتریوم طی 24 ساعت گذشته بیش از 9 درصد کاهش یافته است و در زمان نگارش این مقاله با میانگین قیمت ​​1,111 دلار خرید و فروش می‌شود و حجم معاملات 24 ساعته آن با 7 درصد افزایش به 14.6 میلیارد دلار رسیده است. با این حال، هنوز 77 درصد از بالاترین رکورد خود پایین‌تر است.

مطالب مرتبط: در پی بهبود وضعیت اتریوم، ارزش بازار ارزهای دیجیتال به ۱ تریلیون دلار خواهد رسید

برای اطلاع از اخرین اخبار اتریوم، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *