تعداد آدرس‌های اتریوم افزایش یافت

تعداد آدرس‌های اتریوم افزایش یافت | همتاپی

به گفته علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتال، تعداد آدرس‌های اتریومی که به عنوان فرستنده یا گیرنده در این شبکه فعال هستند، رو به افزایش است. وی افزود که براساس داده‌های سایت گلسنود در تاریخ 25 ماه جولای، اتر فعالیت بیش از 600,000 آدرس را ثبت کرده است.

در این توییت که همراه با نمودار آدرس‌های فعال اتریو‌م منتشر شده، نشان داده می‌شود که طی روز گذشته، تعداد 604,888 آدرس اتر در این شبکه فعال بوده است. رشد تعداد آدرس‌های فعال نشان‌دهند افزایش محبوبیت یک بلاکچین است. بررسی داده‌های این قبیل نمودارها می‌تواند روشی کارآمد برای نظارت مستمر بر فعالیت شبکه باشد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

افزایش تعداد آدرس‌های شبکه یک ارز دیجیتال می‌تواند موجب افزایش میزان تقاضا برای توکن اصلی بلاکچین آن شود، این معیار غالباً به عنوان اولین نشانه‌ها برای صعودی شدن روند قیمت آن ارز دیجیتال درنظر گرفته می‌شود. این مقدار استفاده اخیر از شبکه، هنوز بازتابی در قیمت اتریومی که بیشترین صدمه را از این وضعیت فروش بازار دیده، نداشته است.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

در زمان نگارش این مقاله، قیمت اتریوم با 9.22 درصد کاهش طی 24 ساعت گذشته، با قیمت 1,392 دلار خرید و فروش می‌شود. همچنین با ثبت کاهش 10.70 درصدی در هفت روز گذشته، تداوم رشد هفتگی قیمت اتر نیز متوقف شده است.

در بحبوحه این کاهش قیمت، طی 24 ساعت گذشته به میزان 104 میلیون دلار از معاملات فیوچرز اتریوم نیز لیکوئید شده است. 

سرازیر شدن سرمایه به سمت سرمایه‌گذاری در اتریوم 

داده‌های اخیر سایت کوین شیرز (Coinshares) نشان‌دهند ورود 8 میلیون دلار سرمایه به بازار اتر است، اما داده‌های هفتگی رقم اصلاح شده جریان ورودی سرمایه به سمت اتریوم را 120 میلیون دلار برآورد می‌کند. از ماه ژوئن 2021 تاکنون جریان سرمایه‌های ورودی‌ هفته گذشته، بالاترین بوده است. این امر در عین حالی که می‌تواند نشان دهنده تغییر در گرایشات بازار پس از تجربه جریان‌های خروجی سرمایه در 11 هفته اخیر باشد، نشان می‌دهد که با نزدیک شدن به تاریخ ادغام، میزان اعتماد سرمایه‌گذاران اتریوم به تدریج رو به افزایش است.

سایت Coinshares خاطر نشان کرد: به طور کلی، طی هفته‌ای که گذشت شاهد جریان ورودی 30 میلیون دلاری به سمت اتر بودیم. با این حال، به خاطر خبررسانی دیرهنگام معاملات هفته قبل، جریان سرمایه‌های ورودی از 12 میلیون دلار به 343 میلیون دلار رسید، که همین امر باعث شد هفته‌ای که گذشت، بهترین هفته از لحاظ جریان ورودی سرمایه از ماه نوامبر سال 2021 تاکنون باشد.

مطالب مرتبط: قیمت اتریوم همچنان تحت کنترل خرس‌ها است

در لحظه انتشار این خبر، قیمت اتریوم به دلار در حوالی 1,455 در نوسان است، این ارز دیجیتال هفت روز گذشته خود را با 3.22 درصد افزایش قیمت را پشت سر گذاشته است.

برای اطلاع از اخرین اخبار اتریوم، به مقاله تحلیل قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *