به‌روزرسانی جدید کاردانو در روز ولنتاین اجرا می‌شود

به‌روزرسانی جدید کاردانو در روز ولنتاین اجرا می‌شود | همتاپی

به‌روزرسانی پیش روی شبکه کاردانو امکاناتی را به این بلاک چین اضافه می‌کند که برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های میان‌زنجیره‌ای کاربرد زیادی دارند.

این‌پوت اوت‌پوت گلوبال (Input Output Global)، توسعه‌دهنده شبکه کاردا‌نو، قصد دارد در ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) به‌روزرسانی جدیدی در این شبکه اجرا کند. هدف از این به‌روزرسانی تسهیل محیط کاربری کاردا‌نو برای کمک به توسعه‌دهندگانی است که روی اپلیکیشن‌های میان‌زنجیره‌ای کار می‌کنند. رشد و بهبود عملکردها و ویژگی‌های داخلی کاردانو باعث می‌شود تا یک لایه امنیتی اضافی برای توسعه‌دهندگان ایجاد گردد. نکته جالب این است که این به‌روزرسانی در روز ولنتاین اجرا می‌شود.

مقاله پیشنهادی: کاردانو چیست

 با توجه به اینکه توسعه‌دهندگان زیادی در بلاک چین کاردا‌نو فعالیت می‌کنند، باید دید که به‌روزرسانی مذکور چقدر کارآمد خواهد بود. از دسامبر ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) بلاک چین کاردانو یکی از فعال‌ترین کامیت‌های (Commits) گیت‌هات (GitHub) و بیشترین فعالیت توسعه‌دهندگان را در بین بلاک چین‌های بزرگ داشته است. به همین خاطر، سرمایه‌گذاران کاردا‌نو امیدوارند که به خاطر اخبار موجود قیمت این ارز دیجیتال افزایش یابد.

بهبود امنیت کاردا‌نو برای توسعه‌دهندگان

این‌پوت اوت‌پوت گلوبال در توییتر خود نوشته است:

این فناوری هم‌اکنون با استقرار خود در شبکه اصلی کاردانو فاصله زیادی ندارد. بیش از ۸۰ درصد از گره‌هایی که به تولید بلاک مشغول هستند، گره جدید موردنیاز را اجرا می‌کنند.

توسعه‌دهندگان کاردانو از حمایت توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پلوتوس (Plutus) هم بهره‌مند می‌شود. آن‌ها در وبلاگ خود اعلام کرده‌اند که اکثر پروژه‌ها تحت‌تأثیر به‌روزرسانی مذکور قرار نمی‌گیرند.

در این پست وبلاگی آمده است:

برای اینکه ایجاد اپلیکیشن‌های میان‌زنجیره‌ای برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر شود، این‌پوت اوت‌پوت گلوبال خصوصیات داخلی جدیدی را به پلوتوس اضافه کرده است تا از امضای «ECDSA» و «Schnorr» پشتیبانی کند. این اتفاق باعث می‌شود تا توسعه‌دهندگان بتوانند از طرح‌های چند امضایی یا امضاهای آستانه‌ای (threshold signature) به صورت بومی‌شده در خود بلاک چین کاردانو استفاده کنند؛ در نتیجه، آن‌ها امنیت بیشتری به دست می‌آورند.

هنگام نگارش این خبر، قیمت کاردانو در محدوده ۰.۳8 دلار قرار داشته و در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به 1.18 درصد از ارزش خود را از دست داده است. از طرفی، توسعه‌دهندگان زیادی به ارتقای آینده این پلتفرم علاقه نشان داده‌اند و روی آن کار می‌کنند. تجزیه‌ و تحلیل تکنیکال قیمت کاردا‌نو نشان می‌دهد که مقاومت بعدی این ارز دیجیتال در محدوده ۰.۴ و ۰.۴۲۶ دلار و حمایت بعدی آن در محدوده ۰.۳۵۵ دلار قرار دارد.

ترجمه و جمع‌آوری: واحد تیم خرید و فروش کاردانو  صرافی ارز دیجیتال همتا پی

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. فک کنم کاردانو رو باید جز استیبل کوین جدید معرفی کنیم انقد که رو همین اعداد گیر کرده و تکون نمیخوره

  2. خیلی خوشحالم که شماهم ارز کاردانو رو به مجموعه ارز هاتون اضافه کردید