پایان همبستگی قیمت چین لینک و بازار ارزهای دیجیتال

پایان همبستگی قیمت چین لینک و بازار ارزهای دیجیتال | همتاپی

روند اخیر قیمت چین لینک (ChainLink) نشان می‌دهد که عملکرد این ارز دیگر به سایر رمزارزها وابسته نیست و می‌تواند بطور مستقل عمل کند. طی هفته‌ای که گذشت، ارزش چین لینک با افزایش 20 درصدی همراه بوده است در حالی که ارزهایی مانند اتریوم به بازگشت 2 درصدی بسنده کرده‌اند. این افزایش قیمت تشویقی برای خرید چین لینک توسط سرمایه‌گذاران بوده، زیرا نشان می‌دهد که چین لینک می‌تواند در شرایط مختلف بازار عملکرد خوبی داشته باشد.

براساس داده‌های درون زنجیره‌ای اکانت توئیتری سانتیمنت (Santiment)، تعداد تراکنش‌ها و فعالیت هولدرهای بزرگ این ارز به شدت افزایش یافته است. گرچه رشد فعالیت در شبکه گاهی در نتیجه فعالیت‌های مخرب قیمتی صورت می‌گیرد.

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

روند قیمت چین لینک پس از تاریخ 21 سپتامبر(30 شهریور) حاکی از آن است که این رمزارز راه خود را از سایر رمزارزهای بازار جدا نموده است و این روند منجر به بازپس‌گیری محدوده 8 دلار توسط چین‌ لینک شد. میزان فعالیت هولدرهای اصلی و بزرگ این ارز نیز با افزایش همراه بوده که این افزایش فعالیت اغلب باعث تداوم حرکت صعودی آلتکوین‌ ها می‌شود.

طی 30 روز گذشته قیمت ارز دیجیتال چین‌ لینک 30 درصد رشد داشته است. این روند صعودی پس از رسیدن ارزش چین لینک به کف قیمتی خود در اواخر ماه اوت (اوایل شهریور) آغاز شد. با وجود شرایط حاکم بر بازار و جولان دادن خرس‌ها، چین‌ لینک در مقایسه با سایر رمزارزها از قدرت بیشتری برخوردار بوده است. 

با این حال چشم انداز چین لینک در دراز مدت چندان صعودی بنظر نمی‌رسد. چین‌ لینک پس از ماه می و به مدت طولانی در یک کانال افقی حرکت نموده و تثبیت شده است و در عین حال چندین بار تلاش آن برای شکستن این کانال رو به بالا، ناموفق بوده است.

پایین بودن حجم معاملات و ورودی سرمایه به این رمزارز، دو عامل اصلی عملکرد ضعیف آن طی این مدت بوده‌اند و بنظر می‌رسد در چند ماه آینده و تا زمانی که بازار در حالت صعودی قرار بگیرد، همین روند ضعیف بر عملکرد چین لینک غالب خواهد بود.

در عین حال اما با توجه به عبور قیمت چین‌ لینک از میانگین متحرک 50 روزه و قرار گرفتن بالای حمایت کلیدی که مرز صعودی و نزولی بودن روند را مشخص می‌کند، می‌توان به جرات گفت که قیمت چین لینک دیگر در یک روند نزولی شدید قرار ندارد.

مطالب مرتبط: پیش بینی قیمت چین لینک: ارز دیجیتال لینک و سلرنتورک آماده صعود هستند

طی 7 روز گذشته، حجم معاملات چین لینک رو به رشد بوده است که می‌تواند نشانه‌ای برای پیش بینی نوسانات آینده این ارز و حرکت آن به سمت مقاومت‌های بعدی باشد.

در زمان انتشار این خبر، ارز چین‌ لینک با قیمت 8.66 دلار به فروش می‌رسد و در 24 ساعت گذشته 0.28 درصد افزایش قیمت داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار چین‌‌ لینک، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک مراجعه نمایید.

ترجمه: تیم خرید و فروش چین‌لینک صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *