میزان اوراق تجاری تتر به صفر رسید

اخبار اسیتیبل کوین تتر | همتاپی

استیبل کوین تتر، اوراق خزانه داری آمریکا را بطور کامل جایگزین اوراق تجاری خود نموده است.

بنابر اعلام شرکت صادر کننده‌ی استیبل کوین تتر‌‌‌ پس از ماه‌ها تلاش این شرکت برای کاهش بدهی‌های تجاری مربوط به دارایی‌های ذخیره این شرکت، اکنون میزان اوراق تجاری آنها به صفر رسیده است.

این اتفاق مهم کمتر از دو هفته پس از آنکه تتر از رسیدن میزان اوراق تجاری خود به کمتر از 50 میلیون دلار خبر داده بود، اتفاق افتاده است.

اوراق تجاری، بدهی‌های کوتاه مدت و بدون وثیقه‌ای است که توسط شرکت‌ها صادر می‌شود. این اوراق معمولاً نسبت به اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده از پایداری و ثبات بیشتری برخوردار هستند.

براساس اطلاعیه امروز، این اوراق تجاری بطور کامل با اوراق خزانه داری آمریکا جایگزین شده‌اند.

مقاله پیشنهادی: تتر چیست

بنابر ادعای تتر، میزان بدهی‌های تجاری این شرکت تا ماه جولای 2021 (تیر ماه 1400) حدود 30 میلیارد دلار بوده است و اکنون این میزان بدون هیچ ضرری، به صفر رسیده است.

تتر در این باره گفت:

امروز، یکی از اهداف این شرکت برای به صفر رساندن این عدد، محقق شد.

به گفته این شرکت، این اقدام بخشی از تلاش آن‌ها برای افزایش شفافیت و همچنین حمایت از استیبل کوین ها بوسیله ذخایر امن‌تر با قابلیت نقد شوندگی در بازار است.

این شرکت همچنین بیان نمود:

کاهش اوراق تجاری این شرکت به صفر، حاکی از تعهد ما برای پشتیبانی از توکن‌های خود بوسیله ایمن‌ترین ذخایر موجود در بازار است. این اقدام گامی است به سوی گسترش شفافیت و اعتماد‌سازی بیشتر، نه تنها برای تتر، بلکه برای کل صنعت استیبل کوین‌ها.

با این حال، تتر در آخرین گزارش خود، درصد اوراق خزانه‌داری در پورتفوی این شرکت را اعلام نکرده است. گرچه پیش از این و در تاریخ 30 سپتامبر 2022 (8 مهر 1401)، میزان این سرمایه گذاری را 58.1 درصد عنوان نموده بودند.

منبع: cryptopotato
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *