تحلیل قیمت شیبا از آمادگی این رمزارز برای نوسانی بزرگ خبر می‌دهند

پارامترهای تحلیل قیمت شیبا از آمادگی این رمزارز برای صعودی بزرگ خبر می‌دهند | همتاپی

براساس آمارهای تحلیلی منتشر شده توسط  اینتودبلاک (IntoTheBlock) طی 30 روز گذشته ارز شیبا همبستگی بسیار پایینی با بیتکوین داشته است. این همبستگی که به میزان 25 درصد بوده، نشانگر احتمال جدایی مسیر و نحوه حرکت این ارز نسبت به بیتکوین و در نتیجه کاهش تاثیرپذیری شیبا اینو از روند حاکم بر بازار است. در صورت ادامه این روند، بعنوان تحلیل شیبا می‌توان گفت قیمت شیبا اینو در حال آماده شدن برای یک حرکت چشمگیر است.

شاخص همبستگی شیبا و بیت کوین کاهش یافت

در مقایسه با قیمت شیبا، استیبل کوین‌هایی نظیر تتر، USDC و استیبل کوین صرافی بایننس، به ترتیب دارای همبستگی 30 روزه 21 درصد، 23 درصد و 27 درصد هستند. در سوی دیگر رمز ارزی مانند پولیگان (متیک) دارای همبستگی بالایی به میزان 96 درصد با بیتکوین بوده است. 

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

شاخص همبستگی با بیتکوین، به عنوان ابزاری برای پیشقی بینی روند حرکتی قیمت یک ارز مانند شیبا با توجه به قیمت بیتکوین استفاده می‌شود. از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال هنوز نوپا است، بیشتر دارایی‌ها و ارزهای موجود در این حوزه، همبستگی بالایی با قیمت بیتکوین دارند و می‌توان با توجه به قیمت بیتکوین، قیمت سایر رمزارز‌ها را پیش‌بینی و تحلیل نمود. گرچه همواره این موضوع به طور کامل صدق نمی‌کند، اما بهتر است سرمایه گذاران همواره نگاهی به تغییرات این همبستگی در طول زمان داشته باشند.

ارزهای دارای همبستگی اندک و یا منفی نسبت به قیمت بیتکوین، گزینه مناسبی برای سهامدارانی هستند که می‌خواهند در صورت عملکرد ضعیف بیتکوین، ارزهای دیگری نیز برای جبران در سبد خود داشته باشند.

اوایل آگوست، قیمت شیبا ضمن ثبت رشد چشمگیر 35 درصدی تا حدودی مسیر خود را از سایر رمز ارزهای موجود در بازار جدا نمود.

طبق گزارش سنتیمنت (Sentiment)، شرکت تجزیه و تحلیل درون زنجیره‌ای، با افزایش توجه معامله‌گران به سوی آلتکوین‌ها، قیمت بیتکوین همچنان بدون رونق باقی مانده است. 

سنتیمت در آخرین توییت خود آورده است: 

قیمت بیت کوین پس از جهش کوتاه مدت به بالای 25 هزار دلار در تاریخ 14 اوت مجددا با ریزش مواجه شده است. با توجه به تمایل بیشتر معامله‌گران به اتریوم و سایر آلتکوین‌ها، معاملات خرید بیت کوین در حال حاضر عمدتا زیان‌ده شده‌اند و این پایین‌ترین میزان نسبت سودی است که تابحال دیده‌ایم.

مطالب مرتبط: استفاده فعال نهنگ‌های اتریوم از شیبااینو علی‌رغم کاهش قیمت شیبا

در توییت اکانت شیبابرن (Shibburn) آمده است که در ساعات گذشته بیش از 100 میلیون توکن شیبااینو طی دو تراکنش سوزانده شده است. این تراکنش‌ها به ترتیب مبالغ 49,896,943 و 49,927,430 بوده‌اند. در عین حال نسبت توکن سوزی شیبا، با سوزاندن و از چرخه خارج نمودن 213،067،021 توکن، روند افزایشی آرامی را ثبت نموده است.

به گزارش یو تو دی (U.Today)، ویلیام ولک، توسعه دهنده باسابقه بازی‌های موبایلی، از رونمای بازی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) در رویداد Gamescom 2022 خبر داده است.

در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش شیبااینو با قیمت 0.00001451 دلار انجام می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته 10.12 رشد کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *