بحث درباره شیبا در شبکه‌های اجتماعی، به بالاترین رکورد ۳ ماهه رسید

منشن‌های شیبا در شبکه‌های اجتماعی، به بالاترین رکورد ۳ ماهه رسید | همتاپی

به گزارش پورتال هوش اجتماعی لونار کراش (LunarCrush)، شیبا یک رکورد شخصی سه ماهه از تعداد منشن روزانه در شبکه‌های اجتماعی ثبت کرد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، تعداد منشن‌های صورت گرفته از توکن اصلی پروژه شیبااینو در تاریخ ۲۱ اوت، به ۸۸,۹۰۰ مورد رسیده است؛ همچنین تعداد کل مراجعات به شیبا نیز در شبکه‌های اجتماعی در طی ۹۰ روز به ۳.۵۱ میلیون رسیده است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

با کاوشی عمیق‌تر در داده‌های LunarCrush در مورد فعالیت رسانه‌های اجتماعی شیبا، در می‌یابیم که علیرغم تعداد دفعات زیاد منشن شدن شیبااینو، تعداد تعاملات اجتماعی کاربران با این توکن، مقادیر چشمگیری را نشان نمی‌دهد. با این وجود، در جریان پامپ نزدیک به 40 درصدی قیمت شیبااینو در آخر هفته گذشته، کاربران بیشتری درگیر اتفاقاتی شدند که برای شیبا در حال رخ دادن است.

تعداد منشن‌های صورت گرفته از توکن اصلی پروژه شیبااینو | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

تعداد منشن‌های صورت گرفته از توکن اصلی پروژه شیبااینو

 به عبارت دیگر نکته تعجب آورتر این است، که اگرچه تعداد منشن‌های شیبا در شبکه‌های اجتماعی نیز بر همین اساس به پامپ و دامپ قیمت توکن واکنش نشان داده است، اما رکورد این متریک امروز و در حالی به ثبت رسیده است که هیچ پیش شرط یا  اتفاق خاصی از لحاظ قیمتی برای آن وجود نداشت.

هر چند علت رکورد بالای منشن‌های اخیر شیبا مشخص نیست و ممکن است این حجم منشن‌ها بصورت تصنعی ایجاد شده باشند، با این حال دلایل دیگری مانند تبادل فعال نظرات کاربران ویتنامی در مورد بازی Shiba Eternity که در کشور‌های آسیای جنوبی بسیار محبوب شده است، بی تاثیر نیست.

فعالیت‌های شیباسوزی به شدت مورد علاقه کاربران است

دلیل دیگر نیز می‌تواند فعالیت پرتال شیبا برن (Shibburn) باشد. دادهای گزارش شده توسط LunarCrush، نشان دهنده این است که دومین عامل مهم تاثیرگذار برای طرفداران شیبا پورتال Shibburn است. این سایت به طور مرتب از وضعیت فرآیند سوزاندن توکن شیبااینو گزارش می‌دهد و می‌توان ارقام دقیقی در مورد تعداد توکن‌های سوزانده شده شیبااینو و سایر اطلاعات درباره این مکانیزم را استخراج کرد.

در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش شیبااینو با قیمت 0.00001316 دلار انجام می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته 2.27 رشد کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *