تحلیل قیمت شیبا: آیا روند قیمت شیبا اینو صعودی خواهد بود؟

تحلیل قیمت شیبا: آیا روند قیمت شیبا اینو صعودی خواهد بود؟ | همتاپی

تومیو ابولد، تحلیلگر ارزهای دیجیتال و فارغ التحصیل دانشگاه لاگوس، تحقیقات جامعی در مورد بازار ارزهای دیجیتال انجام داده و بر این باور است که معاملات حجم زیاد نشان دهنده فعالیت نهنگ‌ها به عنوان بازیگران اصلی بازار هستند. براساس داده‌های سایت اینتودبلاک (IntoTheblock)، افزایش 275 درصدی معاملات بزرگ شیبا اینو نشان می‌دهد نهنگ‌ها برای افزایش شیبا اینو برنامه‌ریزی می‌کنند.

در 24 ساعت گذشته نیز هفتاد و پنج تراکنش بزرگ به ارزش بیش از 100.000 دلار برای شیبااینو ثبت شده است. این ارقام نشان می‌دهد نهنگ‌ها در حال فعالیت هستند و افزایش این تراکنش‌ها اغلب حاکی از افزایش معاملات خرید و فروش نهنگ‌ها است. وب سایت سنتیمنت (Santiment) نیز دلیل افزایش قیمت 35 درصدی شیبا در اوایل ماه اوت را افزایش معاملات بزرگ در شبکه این ارز دیجیتال اعلام کرد. 

 

تیم شیبااینو در یک پست وبلاگی بروزرسانی‌‌هایی را درباره نرخ جدید عرضه ارز دیجیتال BONE به اشتراک گذاشته است. در همین راستا سایت یوتودی (U.Today) گزارش داد در نتیجه این نرخ عرضه حجم معاملات ارز دیجیتال BONE نزدیک به 447 درصد افزایش یافت. این ارز دیجیتال به عنوان پرمعامله‌ترین توکن در میان 100 نهنگ برتر ETH رتبه‌بندی شد.

تحلیل پرایس اکشن شیبا

بر اساس گزارش‌های سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، شیبا با ارزش بازر 6.86 میلیارد دلاری چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار است.

در 24 ساعت گذشته نزدیک به 242 میلیون توکن شیبا سوزانده شده است. 

در 28 ماه اوت، کندل قیمتی شیبااینو زیر سطح حمایتی 0.000012 بسته شد اما خرس‌ها نتوانستند از موقعیت بوجود آمده استفاده کنند.

اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از 0.000012 دلار نگه دارند، قیمت شیبا اینو ممکن است تا سقف 0.000014 دلار افزایش یابد. اما اگر قیمت از سطح 0.000014 کاهش یابد، شیبا می‌تواند مدتی را بین محدوده 0.000012 دلار و 0.000014 دلار بماند.

مطالب مرتبط: شیبا اینو به رتبه چهاردهم کوین مارکت کپ سقوط کرد

چنانچه گاوها بتوانند قیمت را بالاتر از سطح 0.000014 دلار نگه دارند، احتمالا شیبااینو تا سقف 0.000018 افزایش خواهد یافت.  شیبااینو برای اینکه چشم انداز مثبت خود را حفظ کند باید بالاتر از سطح قیمتی روز 28 اوت تثبیت شود.

در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش شیبااینو با قیمت 0.00001235 دلار انجام می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته 2.44 کاهش یافته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله پیش بینی و تحلیل شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بنظرم چون شیبا اینو دومین میم کوین هست. جای بیشتری برای صعود داره

  2. به امید روزیکه قیمت شیبا اینو بره بالا تر و بتونم ضررمو جبران کنم